Working class's night out
Να φταίει που έκοψα το τσιγάρο;Να φταίει που δεν είμαι φοιτήτρια ,συνταξιούχα ή εισοδηματίας οπότε πρέπει να ξυπνάω κάποια συγκεκριμένη απάνθρωπη ώρα το πρωί(δεν έχει σημασία τι ώρα ακριβώς-όλες οι προ μεσημβρίας ώρες είναι απάνθρωπες)με αποτέλεσμα να νυστάζω νωρίς;Ή μήπως τελικά,απλώς παραμεγάλωσα;
Δεν ξέρω...Πάντως όλο και περισσότερο τελευταία δε βρίσκω νόημα στις νυχτερινές εξόδους σε μπαράκια.Κατ'αρχήν πηγαίνεις κύριος,λουσμένος και περιποιημένος και βγαίνεις κουφός και έτοιμος για το πλυντήριο(διότι μέχρι και τα λεφτά στο πορτοφόλι σου βρωμοκοπάνε τσιγαρίλα μετά-για να μην αναφερθώ στο μαλλί-απορροφητήρα πάσας δυσοσμίας,ειδικά αν το έχεις μπόλικο όπως η αφεντιά μου...)
Επίσης δυστυχώς δεν έχω πάει σε σχολή που μαθαίνεις τη νοηματική(αν και θυμάμαι κάποτε με την ξαδέρφη-φίλη είχαμε μάθει την αλφάβητο των κωφαλάλων,και προσπαθούσαμε να συνεννοηθούμε μέσα στο κλαμπ από μακρυά,αλλά πέραν του ότι κάναμε δυο ώρες για να συλλαβίσουμε μια λέξη,τα είχαμε μάθει και λάθος και έλεγε τελικά η μία στην άλλη"ωραθιον αυτις δεχια"αντι για"ωραίος αυτος δεξια",οπότε πήγε άπατη η μέθοδος).Δεν καταλαβαίνω ποιός είναι ο σκοπός της διαπασών έντασης της μουσικής μέσα σε μπαρ με τραπεζάκια,όπου υποτίθεται πως πας για να κάτσεις και να μιλήσεις και όχι να πετάς γαρύφαλλα στον απέναντι.Χθες ας πούμε είχα γουρλώσει τα μάτια και διάβαζα πιο επιμελώς κι από υποψήφιο για πανελλήνιες τα χείλια των απέναντι,αλλά σε κάποια φάση έχασα την αυτοσυγκέντρωσή μου και άρχισα να παρακολουθώ"Κορίνα η αγριόγατα" με την Πέγκυ Ζήνα στη μεταγλώτιση"τι νόημα έχει η ζωή,αν δε μπορούμε νά'μαστε μαζί"(πες το ψέμματα)
Κάποια στιγμή που έβαλε έναν πιο υποτονικό Χατζηγιάννη,μπορέσαμε να συννενοηθούμε-φυσικά μόνο με τους απέναντι.Μάλλον προσπαθούσαμε πολλή ώρα να επικοινωνήσουμε,διότι κάποια στιγμή που γύρισα στον παραδίπλα να ρωτήσω την άποψή του για το ζήτημα,τον βρήκα στη γνώριμη κατάσταση"έ;τι;δεν ακούω τι λέτε οπότε είμαι έτοιμος να ροχαλίσω"
Κι όλα αυτά τα ενδιαφέροντα βέβαια τα ζεις ΑΦΟΥ κάτσεις.ΜΕΧΡΙ να κάτσεις,αν δεν έχεις προνοήσει για τραπέζι,έχουμε την προεπισκόπηση"εκεί μπουκάλι,εδώ μπουκάλι,πού δεν έχει μπουκάλι;Α,αυτοί φεύγουν!Μίλτο τρέχα να το πιάσεις!"Ο μαιτρ όμως έχει κάνει προπόνηση και τρέχει πιο γρήγορα απ'το Μίλτο-ε,συγγνώμη κύριε,υπάρχει σειρά για τα τραπέζια...μήπως θέλετε να καθήσετε εδώ;".Το "εδώ"είναι τραπέζι ψηλό με σκαμπό,τοποθετημένο εκεί που είναι,ολοφάνερα επειδή κάποιος θέλει να εκδικηθεί τη γκαρσόνα και όλους αυτούς που θα πάνε να αδειάσουν τη φούσκα τους από τις μπύρες,εξού και τό'βαλε μέσα στη μέση του διαδρόμου προς κουζίνα-τουαλέτα.Το δε τραπέζι αυτό είχε περίμετρο αρκετή για τα ποτά δύο ατόμων-και τα φυστίκια στο χέρι-,και όχι για 5.
Εκείνη την ώρα της αναρώτησης"να ξαναμπούμε στα αμάξια και να ψάχνουμε ή να κάτσουμε και να παίρνουμε δίευρα απ'αυτούς που θα πηγαίνουν για κατούρημα",άδειασε ένα άλλο προνομιακό τραπέζι-πάλι ψηλό με σκαμπό,και επιπροσθέτως ακροβολισμένο δίπλα στην πόρτα,όπου και μαλώσαμε ποιός θα πάρει τη μεριά με την εγγυημένη ψύξη(φυσικά οι άντρες θυσιάστηκαν,ας τολμούσαν να κάνουν κι αλλιώς).Με το που το ακουμπήσαμε,καταλάβαμε πως εκτός από τραπέζι του πορτιέρη,ήταν και της κατηγορίας 8 ρίχτερ(το γνωστό σε όλους μας τραπέζι με τα ασύμμετρα ή ξεχαρβαλωμένα πόδια,όπου αν ένας ξεχαστεί και ακουμπήσει τον αγκώνα του να ξαποστάσει,θα πρέπει να μείνει εκεί κόκκαλο όλο το βράδυ,γιατι έτσι και κάνει να κουνηθεί οι άλλοι θα κυνηγάνε τα ποτά τους,τα νερά και τα αγγούρια)
Κατά τα άλλα,καλά ήτανε πάντως.
:)
Δεν ξέρω...Πάντως όλο και περισσότερο τελευταία δε βρίσκω νόημα στις νυχτερινές εξόδους σε μπαράκια.Κατ'αρχήν πηγαίνεις κύριος,λουσμένος και περιποιημένος και βγαίνεις κουφός και έτοιμος για το πλυντήριο(διότι μέχρι και τα λεφτά στο πορτοφόλι σου βρωμοκοπάνε τσιγαρίλα μετά-για να μην αναφερθώ στο μαλλί-απορροφητήρα πάσας δυσοσμίας,ειδικά αν το έχεις μπόλικο όπως η αφεντιά μου...)
Επίσης δυστυχώς δεν έχω πάει σε σχολή που μαθαίνεις τη νοηματική(αν και θυμάμαι κάποτε με την ξαδέρφη-φίλη είχαμε μάθει την αλφάβητο των κωφαλάλων,και προσπαθούσαμε να συνεννοηθούμε μέσα στο κλαμπ από μακρυά,αλλά πέραν του ότι κάναμε δυο ώρες για να συλλαβίσουμε μια λέξη,τα είχαμε μάθει και λάθος και έλεγε τελικά η μία στην άλλη"ωραθιον αυτις δεχια"αντι για"ωραίος αυτος δεξια",οπότε πήγε άπατη η μέθοδος).Δεν καταλαβαίνω ποιός είναι ο σκοπός της διαπασών έντασης της μουσικής μέσα σε μπαρ με τραπεζάκια,όπου υποτίθεται πως πας για να κάτσεις και να μιλήσεις και όχι να πετάς γαρύφαλλα στον απέναντι.Χθες ας πούμε είχα γουρλώσει τα μάτια και διάβαζα πιο επιμελώς κι από υποψήφιο για πανελλήνιες τα χείλια των απέναντι,αλλά σε κάποια φάση έχασα την αυτοσυγκέντρωσή μου και άρχισα να παρακολουθώ"Κορίνα η αγριόγατα" με την Πέγκυ Ζήνα στη μεταγλώτιση"τι νόημα έχει η ζωή,αν δε μπορούμε νά'μαστε μαζί"(πες το ψέμματα)
Κάποια στιγμή που έβαλε έναν πιο υποτονικό Χατζηγιάννη,μπορέσαμε να συννενοηθούμε-φυσικά μόνο με τους απέναντι.Μάλλον προσπαθούσαμε πολλή ώρα να επικοινωνήσουμε,διότι κάποια στιγμή που γύρισα στον παραδίπλα να ρωτήσω την άποψή του για το ζήτημα,τον βρήκα στη γνώριμη κατάσταση"έ;τι;δεν ακούω τι λέτε οπότε είμαι έτοιμος να ροχαλίσω"
Κι όλα αυτά τα ενδιαφέροντα βέβαια τα ζεις ΑΦΟΥ κάτσεις.ΜΕΧΡΙ να κάτσεις,αν δεν έχεις προνοήσει για τραπέζι,έχουμε την προεπισκόπηση"εκεί μπουκάλι,εδώ μπουκάλι,πού δεν έχει μπουκάλι;Α,αυτοί φεύγουν!Μίλτο τρέχα να το πιάσεις!"Ο μαιτρ όμως έχει κάνει προπόνηση και τρέχει πιο γρήγορα απ'το Μίλτο-ε,συγγνώμη κύριε,υπάρχει σειρά για τα τραπέζια...μήπως θέλετε να καθήσετε εδώ;".Το "εδώ"είναι τραπέζι ψηλό με σκαμπό,τοποθετημένο εκεί που είναι,ολοφάνερα επειδή κάποιος θέλει να εκδικηθεί τη γκαρσόνα και όλους αυτούς που θα πάνε να αδειάσουν τη φούσκα τους από τις μπύρες,εξού και τό'βαλε μέσα στη μέση του διαδρόμου προς κουζίνα-τουαλέτα.Το δε τραπέζι αυτό είχε περίμετρο αρκετή για τα ποτά δύο ατόμων-και τα φυστίκια στο χέρι-,και όχι για 5.
Εκείνη την ώρα της αναρώτησης"να ξαναμπούμε στα αμάξια και να ψάχνουμε ή να κάτσουμε και να παίρνουμε δίευρα απ'αυτούς που θα πηγαίνουν για κατούρημα",άδειασε ένα άλλο προνομιακό τραπέζι-πάλι ψηλό με σκαμπό,και επιπροσθέτως ακροβολισμένο δίπλα στην πόρτα,όπου και μαλώσαμε ποιός θα πάρει τη μεριά με την εγγυημένη ψύξη(φυσικά οι άντρες θυσιάστηκαν,ας τολμούσαν να κάνουν κι αλλιώς).Με το που το ακουμπήσαμε,καταλάβαμε πως εκτός από τραπέζι του πορτιέρη,ήταν και της κατηγορίας 8 ρίχτερ(το γνωστό σε όλους μας τραπέζι με τα ασύμμετρα ή ξεχαρβαλωμένα πόδια,όπου αν ένας ξεχαστεί και ακουμπήσει τον αγκώνα του να ξαποστάσει,θα πρέπει να μείνει εκεί κόκκαλο όλο το βράδυ,γιατι έτσι και κάνει να κουνηθεί οι άλλοι θα κυνηγάνε τα ποτά τους,τα νερά και τα αγγούρια)
Κατά τα άλλα,καλά ήτανε πάντως.
:)
10 Comments:
ε μου θελες και μπουζούκια..
αλλά να μου πείς και μέσα τι να κάνεις; να σαπίσεις στο κρεβάτι;
(Είναι 3-4 μέρες που είμαι κρεβατωμένος, πονάω και άνευ παρέας, και τα νεύρα μου είναι σκατά!)
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ!!
By Stefanos, at 11:14 PM
να σου πω, η δυνατη μουσικη ενταξει, θαπαιξει και κανα χιτακι, το μη προνομιακο τραπεζι, παει στο διαλο και αυτο, διοτι και καλα πηγες για να διασκεδασεις, αλλα τοθεμα με τη νοηματικη ειναι μειζον! να μη σταυρωνεις κουβεντα; ακυρον ακυρον και παλι ακυρον το night out ετσι.
αντε καλο βραδυ!!
By Anonymous, at 11:52 PM
prophet@
σε συγχωρώ που δε διάβασες λεπτομερώς το ποστ επειδή είσαι αρρωστούλης(γιατί πάλι βρε πουλάκι μου κλινήρης;τι πόνος είναι αυτός τέλος πάντων,δεν μπορείς να κάνεις κάτι μόνιμο να τον ξεφορτωθείς;τι να πω,περαστικά μωρέ...)
Δεν ήταν μπουζούκια,μπαράκι ήτο που ξεκίνησε με μία μίξη ελληνικών και ξένων από την αρχαιότητα(βλέπε"nightmare-michael schenker group"),και μετά από λίγο πήγε σε σκέτο ελληνικό-βλ.Πέγκυ και Τερζή..Αν ήταν λίιιιιγο πιο σιγά δε θα είχα και τρελλό πρόβλημα,δεν έβαλε και Πανταζή
(εγώ Άντζελα Δημητρίου μόνο αν μου ρίξουν ελεςντι στο κόμφορτ κόλα)
lifewhispers@
Συμφωνώ για δυνατή μουσική στο ΟΡΘΑΔΙΚΟ-να κουνηθείς και λίγο,να κινηθείς και προς τα αυτιά των αλλωνών-αλλά στο καθιστό,απαράδεκτο βρε παιδί μου,δεν καταλαβαίνω τι στο διάολο σκέφτονται...Να κάθεσαι και να μη μπορείς να μιλήσεις;Τι σκατά άλλο να κάνεις δηλαδή καθισμένος;Άντε,συγχίστηκα πάλι
(Άσε την έλλειψη εξαερισμού...)
Καλη σου νύχτα:)
By Aurelia Aurita, at 1:02 AM
η δισκοπάθεια με έχει πιάσει και υποφέρω.. άστα..καληνύχτα σε σένα. Για μένα δεν το κόβω :P
By Stefanos, at 1:43 AM
Σωστα ολα αυτα που λες Απεραντο Γαλαζιο.Αλλα θυμαμαι οτι οταν ημουν 20 χρονων και πηγαινα στα τοτε ξενυχταδικα της Θεσσαλονικης,ουτε ο θορυβος με πειραζε,ουτε η τσιγαριλα,ουτε αν θα καθομουν σε σκαμπω ,καρεκλα η στο πατωμα!
Τι τα θες τι τα γυρευεις.Καθε πραμα στον καιρο του κι ο κολιος τον Αυγουστο.
Πολλα φιλια.
By faraona, at 9:50 AM
prophet in pain@
Αμάν...Εύχομαι όσο το δυνατόν συντομότερη ανάρρωση..και μήπως να άφηνες τα σουβλάκια και να άρχιζες μια γυμναστικούλα;(..ξέρω,ξέρω,δε σας παρατάω κι εγώ τώρα;οκ:)
faraona@
Σαφέστατα όταν είσαι 20 και ανάποδα να σε κρεμάσουν σ'ένα δοκάρι καλά θα περάσεις-ου γαρ έρχεται μόνον(έρχεται και η γκρίνια μαζί:Ρ)
Πάντως,ασχέτως ηλικιών,θα επιμείνω πως ανάλογα με το στυλ του κάθε χώρου,πρέπει να είναι και η ένταση.Όταν δεν υπάρχει μερος για όρθιους και είναι γεμάτο άπειρα τραπέζια,και ΔΕΝ έχει πίστα με χορευτικά για να κοιτάς και να ξεχνιέσαι,δεν ΜΠΟΡΕΙ η μουσική να είναι τόσο δυνατά που να πρέπει να γράφεις αυτά που θες να πεις σε μαυροπίνακα..
φιλιά!
By Aurelia Aurita, at 12:55 PM
απαγορεύεται η γυμναστικη....καλημερα!
σ αρεσαν οι ελκυστές εεεε; :)
By Stefanos, at 1:12 PM
Εννοώ μετά που θα σου περάσει(και όχι τίποτα τρελλό χτύπημα,κάποιες υποστηρικτικές ασκήσεις δε θα βοηθούσαν άραγε;)
πότε πρόλαβες και τό'δες; :)
Ναι,ωραία έννοια-αν και στην ανθρώπινη πράξη μάλλον ανεφάρμοστη...
(επίσης θα μπορούσα να φανταστώ τον"ελκυστή"σαν σούπερ ήρωα της Μάρβελ..)
:)
By Aurelia Aurita, at 2:54 PM
πλάκα με κάνεις? Βγαίνει έξω ο κόσμος? Βραδυάτικά? Τι να κάνει? Δε ννυστάζουν?
By Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 8:27 PM
Βγαίνουμε,βγαίνουμε οι μαλάκες st μου,βγαίνουμε να ρουφήξουμε κάπνα,να πιούμε μπόμπες,να χαλάσουμε τ'αυτιά μας και να πάμε την άλλη μέρα στη δουλειά μας με το μάτι του βατράχου.Γι αυτό δεν πάει μπροστά αυτή η χώρα...
:)
By Aurelia Aurita, at 12:24 AM
Post a Comment
<< Home