Απεραντο γαλαζιο

Sunday, September 17, 2006

Θα σας εξαφανισωμεν

Σημερα ειχε το Μαυρογιαλουρο στην τηλεοραση.Ειναι απ'τις πολυαγαπημενες μου ελληνικες ταινιες,αν ειμαι σπιτι και το παιζει θα το ξαναδω για οχτακοσιοστη φορα(στις ελληνικες τανιες αυτης της εποχης ανακαλυπτω κατι καινουριο καθε φορα που τις βλεπω.Και εκτος που μ'αρεσουν,μου δημιουργουν ενα αισθημα ζεστασιας,σα να ξαναγυρναω σε αλλους καιρους που ημασταν ολη η οικογενεια μαζι και βλεπαμε το"ελληνικο"...)
Εχω παρατηρησει οτι η συγκεκριμενη ταινια τα τελευταια χρονια δεν εμφανιζεται τυχαια,αλλα ειναι συνδεδεμενη με την επικαιροτητα.Στις εκλογες,ειναι αυτη και ο Θανασακης ο πολιτευομενος,σχεδον παντα.Σημερα προβαλλεται συνδεδεμενη(κοβω το λαιμο μου)με το σκανδαλο με τους "κουμπαρους".Και σκεφτομουν:τι να θελει να μας πει ο ποιητης-ALPHA που την προβαλε;Η αφελεστατη σκεψη"θελουν να θυμισουν στο λαο εν'οψη του σκανδαλου τι σκατα ειναι οι πολιτικοι"περασε με ταχυτητα μποινγκ και χαθηκε στον οριζοντα.Αμεσως μετα,το σατανικο μυαλο μου βρηκε με ωτοστοπ αλλο μεταφορικο μεσο και πηγε μακρυτερα...Στην ταινια.ο Κωνστανταρας ητο μαλακας αλλα τιμιος,που μετα που ειδε την αληθεια εγινε και τιμωρος των ρεμαλιων γυρω του(εστω με χαστουκια και με ουουστ).Βρε μπας και θελουν να μας πουν οτι οι συλληφθεντες ειναι ο Παπαγιαννοπουλος κι ο Ντουζος,ενω ο Ψωμιαδης(μουσικη υποκρουση:ηχοι ξερατου)καθως και οι λοιποι υψηλα ισταμενοι,ειναι ο τιμιος πλην ανιδεος για το τι γινεται γυρω του Μαυρογιαλουρος?(τι αναρωτιεσαι γλυκια μου,αφου ετσι θα μας το πασαρουν,ηδη επιασε το ματι μου το μαλακα σ'ενα καναλι να δικαιολογειται στο γιατι εξαφανιστηκε μετα τα γεγονοτα,με τη γελοιοτητα:"μα ειχα παθει σοκ με οσα εγιναν!"-Να ξαναξερασω τωρα η να τ'αφησω για μετα?)Με τη διαφορα οτι αυτοι δε θα παραιτηθουν απο ευθιξια(ποιος την εχασε για να τη βρουν αλλωστε...)Ε ΟΧΙ!!!ΔΕ ΘΑ ΤΙΣ ΦΑΩ ΕΓΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!Μαυρο!Μαυρο δαγκωτο!Σε ολους τους!Το αυτο ευχομαι και δι εσας,αγαπητοι μου συμπολιιιταιαιαιαι...

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker