Απεραντο γαλαζιο

Friday, September 22, 2006

Σα ναυαγοι σα Ροβινσωνες(ευτυχως,βρηκα ενα νεσεσερ στα συντριμμια...)

Εχω ενα προβληματισμο:αυτες εκει στο Lost μονο για ναυαγισμενες δε μου μοιαζουν.Κραγιον,βλεφαριδα καγκελο και μεικαπ αψογο,μαλλι πιστολακι,ποδι χωρις ουτε υποψια τριχας,συλλογη απο ρουχαλακια για ν'αλλαζουν.Καμμια,μα καμμια δε φαινεται καμμενη απο τον ηλιο η μαραγκιασμενη απ'την αλμυρα.Και,αντε,να το φαω:τα βρηκαν στα συντριμμια(και το πρωτο μελημα τους οταν ανακαλυψαν οτι ναυαγησαν στη μεση του πουθενα αλλωστε,ηταν να κανουν στοκ απο καλλυντικα και ξυραφακια,που ειχαν μαζι τους σε τονους οι ατυχοι συνεπιβατες τους).Οι αντρες,καπως περισσοτερο πειθουν για ταλαιπωρημενοι-αν εξαιρεσουμε κατι μουσακια που παραειναι περιποιημενα(θα σωσανε απο τα συντριμμια κιαπο κεινες τις ειδικες για γενι κουρευτικες μηχανες..Τυχερακηδες!)
Αμ το δασος?Παει ενας στο δασος,παει μετα ο αλλος να τον βρει και τον βρισκει στο δευτερολεπτο!Τοσο καλα προσανατολιζονται πια?Η μηπως το δασος αυτο ειναι μια σταλια τελικα,κιεμενα μου φαινεται μεγαλο επειδη το βλεπω απο μακρια?
Εχει κιεναν πανχοντρο.Κιλο δεν εχει χασει απο τοτε που αρχισε το σηριαλ,μη σας πω οτι στο σημερινο επεισοδιο μου φανηκε και λιγο πιο παχυς απ'οτι στην αρχη.Και μετα σου λεει φρουτα και ψαρια αδυνατιζουν..
Σημερα ομως το παραχεσαν.Ειναι λεει,μεσα στη ζουγκλα κιεχουν ανακαλυψει ενα πλοιο.Που ειναι εκει χροοοονια και χρονια.Στη ΖΟΥΓΚΛΑ ΜΕΣΑ,επαναλαμβανω,μην ξεχνιομαστε.Ανοιγουν τις πορτες και και κατεβαινουν στα αμπαρια να ψαξουν...Εγω η εντομοφοβικη,περιμενω οτι καθε ειδους πλασμα της φυσης θαχει κανει φωλια εκει μεσα.Μα ω τι εκπληξη:Ποια εντομα και φωλιες,κοπελα μου,ουτε κοκκο σκονης δεν ειχε!Λες και ειχε μπει λιγο πριν καθαριστρια και τα'χε κανει λαμπικο,μπορουσες να φας απ'το πατωμα.Αντε,να το καταπιω κιαυτο...

Ειναι κακο που θελω λιγη αληθοφανεια στο παραμυθι που μου σερβιρουν?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker