Απεραντο γαλαζιο

Sunday, September 24, 2006

Χθες το απογευμα

Τιριριν τιν,τιριριν τιν τιν(Nokia tune)
Το κινητο μου.Ενα νουμερο στην οθονη,αγνωστο.
-Εμπρος?
-Γιαννη?(γυναικεια φωνη)
Ελα Παναγια μου,για Γιαννης ακουγομαι?
-Λαθος κανετε
-Λαθος,ε?Σοβαρα?Αστα αυτα...(νευριασμενη)
-Τι?...
-Αφου τωρα μιλουσαμε και κοπηκε η γραμμη και ξαναπηρα!
Αρχιζω ν'ανεβαζω πιεση
-Σας ακουγομαι για ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ?
-Εγω ξερω οτι τωρα μιλουσαμε και ΤΑΧΑ επεσε η γραμμη,αλλα θα δεις...
Στο σημειο αυτο συνειδητοποιω οτι δε θα βγαλω ακρη.
-Κυρια μου,εχετε κανει λαθος,ισως πηρατε αλλο νουμ
-Εννοια σου και θα τα πουμε τη Δευτερα,ΔΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΟΔΟΥ(χραπ! το κλεινει)

Εβαλα τα γελια.
Να δεις που αυτη νομιζει οτι ειμαι η γκομενα του Γιαννη...Ε ρε μπερδεμα...Απ'οτι καταλαβα,πατησε την επανακληση και της προεκυψα εγω...

ΑΓΑΠΗΤΗ VODAFONE,ΓΙΑ ΣΥΜΜΑΖΕΨΤΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ,ΕΔΩ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ!

(Ειναι η δευτερη φορα που μου συμβαινει τετοιο κουφο με το κινητο.Την πρωτη,ειχε μεγαλη φαση:μ'επαιρνε ενα ολοκληρο απογευμα ενας τυπος,που με αποκαλουσε Μαρια,εκλαιγε και με παρακαλουσε να γυρισω πισω!"Βρε καλε μου βρε χρυσε μου,λαθος κανεις,ΔΕΝ ειμαι η Μαρια",τιποτα αυτος,ακαθεκτος να ικετευει!Λιγο ελλειψε να του πω "ενταξει"...)

1 Comments:

  • Εγώ σήμερα πήρα στη vodafone και απαίτησα να σταματήσουν να μου στέλνουν διαφημιστικά sms πχ τα 1600 και τα 4444.


    Με το πουλί τι έγινε? Εχω αγωνία. Ο φίλος σου το έπιασε? Το μαγειρέψατε στο φούρνο με κριθαράκι?


    Ματ Ντίλον??? Κορίτσι μου πόσο χρονών είσαι? Αυτός ήταν ίνδαλμα πρίν 500 χρόνια!!!!


    φιλικά και πλακατζίδικα "miss" :-))

    By Anonymous Anonymous, at 9:43 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker