Απεραντο γαλαζιο

Saturday, September 02, 2006

Not available

Τελικα,τιποτα πια δεν υπαρχει που να μην εχει προλαβει να το σκεφτει καποιος αλλος πριν απο σενα.Βρηκα πριν μερες ενα φοβερο ονομα για το μπλογκ μου,κατι που δεν υπαρχει σαν λεξη,το δημιουργησα εγω.Η,ετσι νομιζα.Well,what do you know:πριν απο μενα(περισυ,για την ακριβεια)προλαβε να το δημιουργησει γνωστος Αμερικανος συγγραφεας,και το'κανε τιτλο του τελευταιου βιβλιου του...Ημαρτον!Και οχι οτι δεν ειχα φαει παρομοια χτυπηματα και στο παρελθον.Ο,τι εξυπνο,πρωτοτυπο και, πανω απ'ολα, που να με εκφραζει μου ερχοταν για τιτλος-διευθυνση-ψευδωνυμο,καποιος αλλος μπλογκερ ανα τον κοσμο το ειχε πιασει-απελπισια!
Ισως εγω δεν ειμαι πρωτοτυπη τελικα.Εχω αλλαξει 3 η 4 τιτλους και ονοματα μεχρι στιγμης.Και σημερα ξανααλλαζω.Γιατι?Το τελευταιο μου-τι το'θελα το μεξικανικο;-ψευδωνυμο(που μου αρεσε πολυ παρεμπιπτοντως)τυχαινει να ειναι και τιτλος μεταγγλωτισμενου σηριαλ στην τηλεοραση...Ποσο πιο χαμηλα θα πεσω?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker