Απεραντο γαλαζιο

Friday, September 22, 2006

Say it loud,I like black and I'm proud

Μου αρεσουν οι ανδρες αλλων εθνικοτητων.Παντα μου αρεσαν.Σκουροι(οχι κατημαυροι,προς το μιγαδες)εως καταξανθοι,απ'ολα ειχε ο μπαχτσες των"ερωτων μου".Οι οποιοι ηταν απο απολυτως απροσιτοι(ηθοποιοι,τραγουδιστες)εως λιγοτερο(οπως ο ομορφος Γερμανος στη διπλανη σκηνη στο καμπινγκ),για μενα ομως ηταν το ενα και το αυτο:ολοι κινουνταν αποκλειστικα και μονο στη σφαιρα της φαντασιωσης.
[Στα φοιτητικα μου χρονια ανακαλυψα οτι την αυτη συμπαθεια ετρεφαν και οι αλλες εθνικοτητες δια το ατομο μου.Κυριως θραυση εκανα σε Αφρικανικες και Αραβικες φυλες-Νιγηριανοι και Παλαιστινιοι σφαζονταν στην ποδια μου.Εφοσον ομως ουδεις εκ των συμφοιτητων εμοιαζε με τον Ντενζελ Ουασινγκτον,ο διαφυλετικος ερωτας,παρεμεινε-και παραμενει εως σημερα,απωθημενο μου...]
Την απαρχη αυτου του περιεργου φαινομενου δεν την εχω εντοπισει ακομη(ειναι λιγο μαυριδερος ο μπαμπας μου,αλλα καμμια σχεση με νεγρο).Στην πραγματικοτητα,ουτε καν θα ασχολουμουν αν δεν το ειχαν παρατηρησει οι του αμεσου περιβαλλοντος μου.Και το προβλημα τους απο οτι καταλαβα δεν ηταν με την αρια φυλη...
Η πρωτη που θυμαμαι οτι αρχισε να ανησυχει,ηταν η μαμα:"Θεε μου,μαυρο θα μας κουβαλησει"μονολογουσε κιαναστεναζε οταν εμπαινε στο δωματιο μου κιεπεφτε για εκατομμυριοστη φορα πανω στο βιντεο κλιπ του Seal(τυχερη Χαιντι Κλουμ...).Τ'ακουγε και η καημενη η γιαγια,τοτε που μπορουσε ακομα να μιλησει,πριν τα εγκεφαλικα,κιεφριττε"μαυροοο?μη λαχει και φερεις μαυρο"(κρυφογελωντας βεβαια,μαλλον κατα βαθος δεν το πιστευε).
[Προσπερναω αρον αρον τη σκεψη οτι η οικογενεια μου ενδεχεται να ειναι ρατσιστες,και συνεχιζω την απογραφη]Πιο πριν,ηταν ο Prince,και πιο μετα,ο Lenny Kravitz.Ενδιαμεσως και αλλοι που τωρα αδυνατω να τους θυμηθω,ας με συγχωρησουν ομως,ειναι το τρακ και η συγκινηση...
Αυτη που ανατριχιαζε κιανατριχιαζει ακομα με τις επιλογες μου,ειναι η ξαδερφη-φιλη.Τους εχει και διαφορα παρα πολυ χαριτωμενα υποκοριστικα:ο χαρακωμενος(Σιλ),ο βρωμιαρης(Λεννυ),για τον Πρινς νομιζω ουτε καταδεχτηκε να ψαξει παρατσουκλι,το μονο σχολιο που εκανε ηταν"εισαι αρρωστη,κοπελα μου"...

Που να τολμησω να της πω για τον Σα- ίντ...

2 Comments:

  • Γειά σου aurita!

    Οι μαύροι είναι συμπαθητικό είδος και βασανισμένο θαλεγα. Ομως είναι όλοι ίδιοι, βρε κορίτσι μου. Μόνο όταν κάποτε ασπρίζουν βλέπεις την πραγματική φάτσα τους, όπως ο Michael Jackson.

    Συμβουλή: να τους ελέγχεις πρώτα στό "ανακριτικό" φως για να δείς τι παίρνεις.

    .......................

    Ποιός είναι αυτός ο Σαίντ μωρή!!!! Η μάνα σου είμαιιιιιι


    Σου κάνω πλάκα φυσικά. Φιλικά "miss" :-))))

    By Anonymous Anonymous, at 9:37 PM  

  • Οχι μαμα,μη τρομαζεις!Ηθοποιος ειναι,στο lost παιζει...(αν και εχω την εντυπωση οτι η μαμα μου μπρος στο φοβο να της μεινω στο ραφι μεχρι και με Κινεζο θα συμβιβαστει πλεον!) :-)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:09 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker