Απεραντο γαλαζιο

Tuesday, October 10, 2006

Να'χουμε την υγεια μας...να καπνιζουμε και το τσιγαρακι μας

4η μερα ακαπνη.

Περιεργη κατασταση.Απ'τη μια αισθανομαι οτι ειμαι δυνατη και δε θα το ξαναρχισω.
Απ'την αλλη λεω"δε γαμιεται,μια ζωη την εχουμε,γιατι να στερουμαστε τις λιγες απολαυσεις που μας προσφερει;Παιδια σκυλια δεν εχω για ν'ανησυχω αν τ'αφησω ορφανα".
Απ'τη μια μ'αρεσει που νιωθω το στομα μου καλυτερο,το στηθος μου πιο ελαφρυ,τα ρουχα μου και το σπιτι μου δε μυριζουν.
Απ'την αλλη,δε μ'αρεσει που το πρωι φτιαχνω τον καφε μου,πινω την πρωτη γουλια και μετα... πινω τη δευτερη...και μετα καθομαι και κοιταω το κενο σα μαλακας.
Και δε μ'αρεσει που τρωω,κιερχεται η ωρα του τσιγαρου μετα το φαι...και για να ξεχασω το ζορι μου,ξανατρωω,και σε λιγο καιρο θα γινω μια ολο υγεια φαλαινα.
Απ'τη μια μ'αρεσει που σκοπευω να βαλω κατι σε κινηση στη ζωη μου,τωρα που δε μου βγαινει η γλωσσα στα δυο βηματα.
(Και θα μ'αρεσει πιο πολυ οταν το κανω κιολας).
Και μ'αρεσει που εχω εναν κουμπαρα και βαζω μεσα τα διευρα που μου'παιρνε ο ψιλικατζης και σε λιγους μηνες θα τα παρω και θα τα εξαργυρωσω σε diesel και guess-αν βγαινουν σε extra large...
Απ'την αλλη δε μ'αρεσει που μου λεει ο αλλος"ελα ρε,κατσε λιγο,να κανουμε ενα τσιγαρο"και δεν καθομαι επειδη"το'κοψα"(γκρρρ!)και δεν αντεχω να τον βλεπω να ρουφαει ηδυπαθως κιεγω να κοιταζω σαν το γατι στις ταβερνες αυτους που γλυφουν τα ψαροκοκκαλα..
Και πιο πολυ μου λειπει αυτο το τελευταιο τσιγαρο πριν τον υπνο...
Τωρα οι μελαγχολικες μου σκεψεις εμειναν χωρις παρεα.
Να αιωρουνται στο κενο χωρις το μαγικο καπνοχαλι να τις πηγαινει βολτα...

ΣΚΑΤΑ!

Γιατι δε βγαζουν ενα τσιγαρο που να μη βλαπτει την υγεια;Τοσο δυσκολο ειναι πια;

Ουφ...

Πως να παω για υπνο τωρα,ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΤΣΙΓΑΡΟ;
Και πως θα ξυπνησω αυριο,ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ;

Τι να το κανεις το ενδιαμεσο...

:-(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker