Απεραντο γαλαζιο

Sunday, October 29, 2006

Μανα ειναι μονο μια(και το ξερει...)

Πρωι πρωι σημερα,τηλ απο μαμα:
-Τι κανεις;
-Καλα,μια χαρα,εσεις;
(δεν απανταει στο"εσεις;",προφανως ο σκοπος του τηλεφωνηματος ειναι αλλος)
-Τι εκανες με το σπιτι;
Παρενθεση:εχω αγορασει καινουρια επιπλα και μια βδομαδα τωρα ασχολουμαι με την επανατακτοποιηση του σπιτιου,συναρμολογηση,μετακινηση πραγματων κτλ
-Τελειωσα με το ενα δωματιο και τωρα θα κανω το αλλο
-(διστακτικα)Να'ρθω να σε βοηθησω;
-(ανυποψιαστη ακομα)Μα δε χρειαζομαι βοηθεια,τελειωσα με τα βασικα,μονο να τακτοποιησω τα πραγματα μενει
-Ε να σε βοηθησω να τακτοποιησεις τοτε
Ουφ...επρεπε να το παρω χαμπαρι νωριτερα..
-Οχι ρε μαμα,θα τα κανω εγω
-Καλα(λυπημενο)
Ενοχή,γρηγορα να χρυσωσω το πικρο χαπι που την ταισα
-Οταν το καθαρισω και το τακτοποιησω θα σε φωναξω να'ρθεις να το δεις
Αναθαρρει για ανεξιχνιαστο λογο και επανακαμπτει
-Ε να'ρθω να το καθαρισουμε τοτε(υποψια θυμου στη φωνη της)
-Οχι φυσικα!Θα το κανω εγω!
-Καλα(λυπημενο και απογοητευμενο)γεια(βιαστικο να κλεισουμε,ενδεικτικο του"με στεναχωρησες πολυ")
-Γεια...

Ειχα ξυπνησει με καλη διαθεση σημερα,κυριως επειδη θα μπορεσω να βαλω επιτελους σε μια ταξη το σπιτι,αισθανομουν πολυ ανεξαρτητη.

Μου γαμηθηκε η χαρα...

Ανεξαρτησια κατα τα αλλα...καααλά!

Προτεινομενη προσθηκη στο λεξικο:
Μαμα=πλασμα εξειδικευμενο στη δημιουργια ενοχων.Η ειδικοτητα παραλαμβανεται με το που το παιδι αρχιζει να καταλαβαινει και να επικοινωνει με τον κοσμο γυρω του,και κατοχυρωνεται μεχρι το τελος της ζωης(του παιδιου).Παραδειγματα:
"Αν δε φας το φαι σου,η μανουλα δε θα σ'αγαπαει-θα κλαιει-θα φυγει κτλ"
"Ειδες η Αννουλα της θειας Κατερινας τι καλο κοριτσι που ειναι και ποσο αγαπαει τη μαμα της;Συνεχεια μανουλιτσα μου και μανουλιτσα μου την εχει,οχι σαν εσενα που ουτε γυρνας να με δεις..."(αυτη η συγκριση με την Αννουλα συνεχιζεται στο διηνεκες με διαφορετικα life events τη φορα:"Ειδες η Αννουλα 19.8 εβγαλε..""ειδες η Αννουλα,παντρευτηκε το καλο το παιδι..""ειδες η Αννουλα,εκανε 2 παιδια-εσυ ποτε περιμενεις;"κ.ο.κ...)
"Που πας παλι μ'αυτο το μινι-θες να τον πεθανεις τον πατερα σου;εγκεφαλικο θα παθει,δεν αισθανοταν και καλα σημερα..."
"Ε,σαμπως εγω τι,πολλα χρονια μου'μειναν;"(χρησιμοποιειται σε ολες τις περιπτωσεις)
Και η πιο συχνη παραλλαγη του:
"Να πεθανω να ησυχασετε..."

Το ξερω:μετα απο λιγο θα την παρω τηλεφωνο να την καλοπιασω...What's a daughter to do?

8 Comments:

  • Σε καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ.
    Τι να πουν και κάτι άλλες που ζουν με τους γονείς τους ακόμα...



    miss

    By Anonymous Anonymous, at 3:19 PM  

  • Μη μασάς, παιδί μου. Ένα παιχνίδι είναι κι αυτό, που όπως κάθε παιχνίδι, θέλει 2 για να παιχτεί. Δοκίμασε, για αλλαγή, να μην το παίξεις και θα δεις τι θα συμβεί. Και καλορίζικα τα έπιπλα!

    By Blogger Lost, at 6:44 PM  

  • miss@
    Ενα παραπονο διακρινω-ελπιζω να μην εισαι απ'αυτες τις"κατι αλλες!":-;
    Παντως μωρε δε νομιζω τελικα οτι το θεμα ειναι αν ζεις η οχι στο ιδιο σπιτι.Και στο Βορειο πολο να πας,εχουν τη δυνατοτητα να σε τσακισουν αν δεν το εχεις διαχειριστει καπως μεσα σου..

    Lost@
    Τελικα δεν την πηρα τηλεφωνο...Κανω προοδους λες; :-)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:08 PM  

  • Εσύ πώς νιώθεις, άσε τι λέω εγώ ;-)

    By Blogger Lost, at 12:19 AM  

  • Auto to "na pe8anw na ishxasete" einai h diaxronikoterh atakara ths manas moy....!!!!
    Wstoso paramenei kai h pio asxhmh..einai wres wres poy skeftomai..Ma kala? ayth p me gennhse den me lypatai ka8oloy!!?!?!
    Oxi pws k h mana ths einai kalyterh..o mentoras ths einai dhladh...!

    Tespa..h zwh ginetai pio wraia otan afairoyme 2-3 mommy-atakes..

    filia

    By Anonymous Anonymous, at 3:43 PM  

  • lost@
    Καλα ειμαι σημερα-χθες οχι και τοσο...Εχω μαθει πια να μη μ'επηρεαζουν αυτα τοσο οσο παλια,αλλα ακομα δεν πετυχα την πληρη ανοσια!Το παλευω,το παλευω...:-)
    Yioryos@
    Ναι Γιωργο μου,χρησιμοποιουν μια παγκοσμια"μαμαδικη"γλωσσα φαινεται!
    Λες να κανουμε τα ιδια στα παιδια μας;;;Θου Κυριε!
    :-)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:12 PM  

  • whats a daughter to do?


    Live her life (and pay the bill with her own daughter):P

    By Blogger Lili, at 3:47 PM  

  • lili@
    Παλι εγω θα pay???
    Και σαν κορη και σα μανα εγω θα τα σκαω;
    Παλιοζωη...και δε μου τρεχουν και τα ενεργειακα αποθεματα απ'τα μπατζακια...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:49 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker