Απεραντο γαλαζιο

Tuesday, October 24, 2006

Sos!Sos!Καλη ταινια στην τηλεοραση πριν τις 3μιση τα μεσανυχτα...

Εχει το High fidelity στην τηλεοραση.
Δεν το βλεπω,το γραφω στο βιντεο,ως συνηθως.Για να το ξανααπολαυσω με την ησυχια μου.
Οσοι δεν το'χουν δει,να το ψαξουν κατεπειγοντως!
Ιδιως η φαση με το βρωμοξυλο στον Τιμ Ρομπινς...Κορυφη!

Φτου,ξεχασα να παρω εφημεριδα χθες.Τωρα;Πως θα εντοπισω ποιες ταινιες παιζονται;Διοτι χωρις μπουσουλα χανονται μαργαριταρια οπως:
-Πριν το ξημερωμα
-Το παιχνιδι των λυγμων
-Intimacy
Αυτα δε χαθηκαν,τα εντοπισα και τα εγραψα-το δε πρωτο,το'βαλε γυρω στις 2.30 αν θυμαμαι καλα.
Ολες οι καλες ταινιες την ωρα που βλεπεις το τεταρτο ονειρο!
Και τις ωρες που εισαι ξυπνιος,παπαροσηριαλ και Ζαν Κλοντ βαν Νταμ(η ακομα χειροτερα,Στιβεν Σιγκαλ!)
Ποιος κανει αυτο τον προγραμματισμο,θα'θελα να'ξερα...Ενα ονομα,ενα τηλεφωνο,να ξερω ποιον να μουτζωσω!

4 Comments:

  • Πάει το έχασα το fidelity. Επειδή δεν έχω χρόνο να διαβάζω τα τηλεπεριοδικά, αν σταμπάρεις κάτι σφύρα το. Από την προηγούμενη όμως για να προετοιμάσω και γω τα σύνεργα του βίντεο

    Του βίντεο που ξαφνικά σε μια μέρα άρχισε να μην παίζει καθαρά τις κασσέτες. Τι θα κάω? Χωρίς φαϊ ζεί ο άνθρωπος,χωρίς βίντεο μπορεί?

    MISS

    By Anonymous Anonymous, at 5:52 PM  

  • Αχ!Κριμα...αλλη φορα θα ενημερωνω απο νωρις!
    Τρεχα αγορασε καινουριο βιντεο πριν γινουν συλλεκτικο ειδος!Αν και πλεον εχει λεει ντιβιντι που μπορεις να γραφεις.Εγω παντως προτιμω τις κασετουλες προς το παρον-σε μερικα πραγματα ειμαι old fashioned... :-)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:37 PM  

  • Εγώ έχω ντιβιντι που γράφει, αλλά βαριέμαι τρομερά να διαβάσω τις οδηγίες χρήσης που είναι ολόκληρο βιβλίο. Θέλει συνδέσεις καλώδια ... άσε. Μωρέ κανονικά θα έπρεπε να κάνω και γω blog και να τα γράφω όπως και συ αλλά βαριέμαι απίστευτα την όλη διαδικασία. Δεν ξέρω πως το ανοίγουν το μπλόγκ, αλλά και για να γράψω ένα σχόλιο θέλω πόση ώρα. Δαχτυλάκι δαχτυλάκι γράφω τις λέξεις και με κουράζει αφάνταστα.


    Παρεμποπτόντως τα βίντεο σε ενημερώνω ότι έγιναν ήδη συλλεκτικό είδος. Ναι, σουφερα τα κακά μαντάτα...

    By Anonymous Anonymous, at 10:47 PM  

  • Τρεις κινησεις θελει,δεν ειναι δυσκολο!Ουτε οδηγιες χρησης ουτε τιποτα!Εγγυημενα...
    ΤΙΙΙΙΙΙΙ;;;;Τι θα κανω αν χαλασει το βιντεουλακι μου;Γρηγορα μαθε πως δουλευει το ντιβιντι εγγραφης,ωστε οταν ερθει εκεινη η(κουφια να'ναι!)ωρα,να μου τα πεις εσυ...<:-(

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:45 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker