Απεραντο γαλαζιο

Thursday, November 16, 2006

ντουπ

12 και 13 λεπτα μετα τα μεσανυχτα.
Ειμαι αρρωστη και χαπακωμενη,με συναχι και μηνιγγια που χτυπουν.
Ειχα υπερωρια στη δουλεια,απ'το πρωι που εφυγα γυρισα στις 9μιση.

Ελεγα να παω για υπνο νωρις,μπας και ξυπνησω πιο υγιης.

ΝΤΟΥΠ ΝΤΟΥΠ ΝΤΟΥΠ

Ο ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΡΦΩΝΕΙ ΚΑΡΦΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΟΥ,ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΚΑΡΦΩΜΑ,ΤΟ ΣΦΥΡΙ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΜΕ ΓΔΟΥΠΟ,ΞΑΝΑ ΝΤΟΥΠ ΝΤΟΥΠ ΝΤΟΥΠ...

Σκηνες περνανε απο το κεφαλι μου που περιλαμβανουν:
Εμενα να πεφτω απο το μπαλκονι
Εμενα να ριχνω τον απο πανω απο το μπαλκονι
Εμενα να βαραω το κεφαλι μου με το σφυρι του απο πανω
Εμενα να βαραω τον απο πανω με ενα σφυρι σαν του Θωρ

ΝΤΟΥΠ ΝΤΟΥΠ ΝΤΟΥΠ

Κεφαλι που κοπαναει στον τοιχο

ΝΤΟΥΠ ΝΤΟΥΠ

ντουπ



Δεν ξερω τι αμαρτιες πληρωνω
Παντως
κατι μου λεει οτι στο ονειρο μου σημερα θα δω Ρωμαιους,σφυρια και σταυρους...

Labels:

2 Comments:

  • Περαστικά, κοριτσάκι μου. Σειρά μου να στείλω καλή ενέργεια!

    By Blogger Lost, at 8:35 PM  

  • Thanks,καλη μου,και για τα δυο...
    Προς το παρον επιασαν,δεν ακουω τιποτα ανησυχητικο...
    One can only hope...:-)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:40 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker