Απεραντο γαλαζιο

Tuesday, November 14, 2006

The final countdown

23 μερες ακαπνη.

Αυριο 24 και μεθαυριο 25.


Οσοι τ'ακουνε λενε"ααα,μπραβο βρε,ειδες,κιεγω πρεπει αλλα που.."κιεγω τους ζηλευω που καπνιζουν κιαπολαμβανουν τα τσιγαρακια τους κιεγω ΠΡΕΠΕΙ να μην καπνιζω και να τα χεσω τα συγχαρητηρια

Παρολα αυτα συνεχιζω και μετραω.
Κατι ομως δε μου κολλαει..
Μεχρι τωρα ηξερα οτι μετραμε(καθοδικα η ανοδικα) οταν υπαρχει ενα οροσημο μπροστα-9 μερες ως τις διακοπες,2 βδομαδες ως τη γεννηση,10,9,8,7....2,1.....Χρονια πολλα!...18 και μια ρε στραβαδια...
Μετραω κιεγω.Τι μετραω;
Που ειναι η"ωρα μηδεν"σε αυτη την περιπτωση;ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΕΤΡΑΩ;
Πρεπει οπωσδηποτε να βρω ενα νοημα στο μετρημα.
Χμμμμ...
Τις μερες της νικης επι της εξαρτησης,θα πει καποιος.Σαν τους αλκοολικους που λενε"ειμαι 2 χρονια καθαρος".Αυτο μαλλον,ε;

ΜΑΛΑΚΙΑ!

Και ποτε θεωρειται οτι "νικησες"τελειωτικα;Οτι κερδισες τον πολεμο;
Και τι σημαινει"1 χρονο ακαπνη";
Το'χω κοψει και για 3 χρονια.Και τι καταλαβα;
Το ξαναρχισα!

Το μονο που μου φαινεται να εχει καποια λογικη ειναι οτι μετραω τις μερες ως το θανατο μου,που επειδη εκοψα το τσιγαρο θα ειναι κομματακι περισσοτερες θεωρητικα,αν δε με πατησει αυτοκινητο...
Ωραια!Πολυ αισιοδοξο σεναριο...

Χμμμμμ
.............Μπορω να θεωρησω οτι μετραω τις μερες μεχρι να το ξαναρχισω!


Μαλλον θα πρεπει να το σταματησω το μετρημα....

Και να παρω τσιροτα νικοτινης...

6 Comments:

  • thank you for the comment! that was so nice. where are you from?

    By Blogger amy b., at 12:06 AM  

  • Σταμάτα το μέτρημα αμέσως!!!
    Κάνεις το καλύτερο πράγμα άκαπνη. Εμείς σε ζηλεύουμε που τα κατάφερες.

    Άκαπνος= καθαρός

    Καπνιστής= βρώμα νικοτίνης πίσσας, κίτρινα δόντια, κίτρινα νύχια, θάνατος ακονίζει δικράνι.

    Διάλεξε.

    MISSING MIND (είπα να αλλάξω)

    By Anonymous Anonymous, at 9:17 AM  

  • @Amy,Hi!I answered in your blog:-)
    (don't tell it to your sister cause I think she will not be very happy,but I thought the mom was the second from the left...!Then I saw the other pictures,and realised I was wrong!Sorry Becky!)

    missing mind@
    (γιατι καλε αλλαζεις ονομα,σε επικυρηξαν μηπως;;;Τι να πω,τοσα γινονται τελευταια,μεχρι και χειροπεδες περνανε,φυλαγε τα ρουχα σου...)
    Η θεωρια οντως ετσι εχει,I know,I know...Και τη φωτο με τα μαυρα και τα ροζ πνευμονια την εχω δει κιαπ'ολα..
    Αλλα...
    Ηθελα να ειναι δικη μου αποφαση ρε γαμωτη!
    "Διαλεξε"λες!Μακαρι να μπορουσα να διαλεξω(θα διαλεγα 5 τσιγαρακια την ημερα,οχι παραπανω),αλλα δεν μπορω-η μη δυνατοτητα επιλογης ειναι που με σκαει...
    (και για να επεξηγησω:οταν καπνιζω το στομα μου βγαζει πληγες,φλυκταινες,σπιθουρακια,ποναει,τρελλαινεται!το μυαλο θελει να συνεχισει να καπνιζει,η παλιοσαρξ ομως,αδυνατει..)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:29 PM  

  • Μη συνεχίζεις ... έφτιαξα μια πρόχειρη εικόνα και έφριξα



    MISSING MIND

    By Anonymous Anonymous, at 7:57 PM  

  • Στο Ευγενίδειο γρήγορα, για την ειδική ντρόγκα που σε κάνει να μη θές να το βάλεις στο στόμα σου.
    Κουράγιο (κι εγώ 3 χρόνια το είχα κόψει, και τώρα σκέφτομαι να το ξανακόψω - με την ειδική ντρόγκα)

    By Blogger Lost, at 8:37 PM  

  • Α,εχω διαβασει για το προγραμμα στο Ευγενιδειο,ειναι λεει πολυ καλο.Επειδη ομως μου πεφτει κομματι μακρια...θα κανω την καρδια μου πετρα και ευχομαι να μην κρατησει πολυ ακομα η φαση"σιχτηρ ολοισαςασταδγιαλα τη γκαντεμια μου μεσα"..
    Εδω που τα λεμε,μια ψυχολογικη ντρογκα θελω,να μ'ανεβασει ψηλοτερα απ'τον καπνο,αλλα πουντη..!
    Αντε παιδι μου lost,μη μεινεις μονο στη σκεψη,αφου υπαρχει και το φαρμακο...
    Κιεσυ missing mind,μην κρυβεσαι,σε βλεπω!Τι καπνοι ειναι αυτοι πισω απ'την πλατη σου;Γρηγορα με την αλλη για το θεραπευτηριο!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:40 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker