Απεραντο γαλαζιο

Friday, December 01, 2006

Χασμα γενεων

Εχει μηνες τωρα που στη δουλεια εχουμε δικτυο.Ηθελα να φερω το λαπτοπ μου,αλλα μου ελειπε το καλωδιο της συνδεσης,και τοσο καιρο δεν πηγαινα να παρω.Οχι απο βαριεστημαρα...
Ο λογος ηταν οτι δεν ηξερα τι να ζητησω.Το μονο που θα μπορουσα να πω αφεαυτου μου,ηταν οτι"θελω ενα καλωδιο που μπαινει στο λαπτοπ διπλα απο κει που μπαινει το κανονικο του τηλεφωνου,που ειναι πιο πλατυ"και,οπως ειναι προφανες,προτιμουσα να μεινω χωρις συνδεση παρα να υποβαλλω τον εαυτο μου σε αυτον τον εξευτελισμο.
Καποια στιγμη ειπα να ρωτησω φιλο ειδικο επι των υπολογιστων.Απεδειχθη οτι δεν θυμοταν πως ακριβως λεγεται αυτο το καλωδιο(και τον ειχα για παντογνωστη...)αλλα ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ οτι θα μπορουσα να το ζητησω απλα ως"καλωδιο για συνδεση με δικτυο"."Βρε σιγουρα;""μα ναι σου λεω,ετσι ειναι""μα ειναι τοσο απλο;""ναιαιαιαι"
Τον ακουσα κιεγω και πηγα.
Μεγαλο καταστημα ηλεκτρονικων ειδων.Ρωταω με το που μπαινω"θα ηθελα ενα καλωδιο για συνδεση με δικτυο"
"ναι,θα πατε επανω"
Χα!Το καταλαβε!Piece of chocolate cake.
Παω πανω,ενας μονο βαριεστημενος πιτσιρικας εξυπηρετουσε εναν πελατη που φαινοταν οτι θα τον αγκαζαρει για πολλη ωρα-του εβγαζε διαφορα απο τις προθηκες και μιλουσαν σε μια ακαταληπτη γλωσσα.
Περιμενω,περιμενω,καποια στιγμη ορμαω και τους κοβω,σκεφτομενη"δυο λεπτα θα κανει να μου δωσει το καλωδιο μου,δεν μπορω να κατσω εδω δυο ωρες.."
-Συγνωμη,επειδη βιαζομαι,μπορειτε να μου δωσετε ενα καλωδιο για συνδεση με δικτυο;λεω χαλαρα ως πτυχιουχος του τμηματος ηλεκτρονικων υπολογιστων του Πολυτεχνειου,και γρηγορα,αγορακι,εχουμε και δουλειες.
Με κοιταζει βαριεστημενα,ξεκιναει κατευθειαν για ενα ραφι πιο περα.
Πανευκολο,τι βλακας το καθυστ
-Για συνδεση PC με PC το θελετε,η για τσιντσονγιανγκγινκονκαι;(κινεζικα)
................................................
Γυρναει,με κοιταει,"εγκεφαλικο επαθε;τι με κοιταει σα χανος"πιθανες σκεψεις αν κρινω απο την εκφραση.
-................................................Οριστε;
-ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ PC ΜΕ PC ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ Η ΓΙΑ ΤΣΙΝΤΣΟΝΓΙΑΝΓΚΓΙΝΚΟΝΚΑΙ;

Πουλακι μου,και με τηλεβοα να το φωναξεις,παλι δεν θα καταλαβω!


Σκεφτομενη εκ των υστερων,θα μπορουσα να εχω διαφορες αντιδρασεις που θα με εσωζαν απο το διασυρμο.Π.χ.
1)Αφου ηξερα οτι δεν θελω να συνδεσω υπολογιστη με υπολογιστη,θα ισχυε δια της εις ατοπον απαγωγης το κινεζικο,αρα ενα απλο"το δευτερο"η τουλαχιστον"οχι PC με PC "θα εφτανε.
2)Γλυκο βλεμμα στον κοιμισμενο και"τι ωραια που τα λετεεε"για να κερδισω χρονο.
3)Να φυγω.

Οτιδηποτε θα ηταν καλυτερο απο την παρακατω προταση-περιγραφη της πραγματικοτητας:
-Εγω δεν ξερω απ'αυτα εχω ενα λατοπ και στη δουλεια εχουμε δικτυο και μου ειπαν ετσι να το ζητησω κιοτι ετσι λεγεται καλωδιο για δικτυο δεν ξερω απ'αυτα

Με κοιταξε σαν κατσαριδα,πριν τη λιωσει με τη χοντροσολα του

Πηγε στο ραφι

-Ποσα μετρα το θελετε;
Το υφος του ελεγε"αναρωτιεμαι αν το ξερει κιαυτο..."
Ευτυχως,το ηξερα.
-Οχι πολυ μακρυ
Σαφης πληροφορια.Δεν καταδεχτηκε ουτε να με κοιταξει,το στομα ομως ειχε το σουφρωμα"Παναγια μου που επεσα"
-Αυτο ειναι 5 μετρα, μου πεταει,μου πασαρει κιενα σακκουλακι με ενα καλωδιο και εξαφανιζεται

Ακουω τη φωνη της μαμας μου να μου λεει"εκει που εισαι ημουνα κιεδω που ειμαι θαρθεις"καθε φορα που με ρωταει για πεντηκοστη φορα τι κουμπι να πατησει στο κινητο για να δει τα αποθηκευμενα τηλεφωνα(που της αποθηκευσα εγω)κιεγω ξεφυσαω"αμα ρε μαμα ακομα να μαθεις;"

Μαμα,πιασε μου θεση.....here I come!


4 Comments:

  • LOLOL!!!
    Αυτο το "ΤΣΙΝΤΣΟΝΓΙΑΝΓΚΓΙΝΚΟΝΚΑΙ" με εκανε να χτυπιεμαι στα γελια. Τελειο post :>

    By Blogger B, at 10:41 PM  

  • Αφου σε διασκεδασα,χαλαλι το ρεζιλικι φιλε μου!:)))
    Θα πεθανω με την απορια:ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ........
    :?

    By Blogger Aurelia Aurita, at 5:23 PM  

  • γαμάτο χα χα χα

    By Blogger YO!Reeka's, at 8:01 PM  

  • ναι,και γαμω τα ρεζιλια:)
    Να προσθεσω επισης οτι:η υποδοχη απο το γραφειο μου απεχει ΚΑΘΟΛΟΥ-ειναι κολλητα.Και 5 ποντοι καλωδιο εφταναν.Τι θα τα κανω τα 5 μετρα je ne sais pas....%-)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:49 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker