Απεραντο γαλαζιο

Friday, December 01, 2006

Θα γυρισει ο τροχος,θα ψωνισει κιο φτωχος(απ'το Λακη Γαβαλα)

Πρεπει να εχουν πεσει μεγαααααλες αναδουλειες στον τομεα της πωλησης γυναικειων ενδυματων-και δη επωνυμων.
Δεν εξηγειται αλλιως η στροφη 180ο της συμπεριφορας των υπαλληλων σε καταστηματα οπου τα απαραιτητα αξεσουαρ για να γυρισει και να σε κοιταξει η πωλητρια ηταν τουλαχιστον Louis Vuitton στον ωμο(οχι απο μαυροΠΡΟΣ ΘΕΟΥ,και οχι της περσινης σαιζον,την καινουρια των αριθμημενων κομματιων),ξυνισμενη μουρη"ηρθα να σκασω τουλαχιστον 3000 ευρω για την κορη μου,γλυφτε μου τα παπουτσια"και κορη παραμασχαλα με υφος"ασε με τι με κουβαλησες εδω εγω θελω με τις φιλες μου να ψωνιζω στο Bershka"(σλαααατς,χαστουκι,αχαριστο πλασμα,που σε μεγαλωσα μεσα στα baby Dior και τι καταλαβα, να γυριζεις να με προσβαλλεις με τετοιες χυδαιοτητες)
Εαν εμπαινες ντυμενη με φυσιολογικα ρουχα,π.χ.Ζαρα(φτου κακα!),δυο τινα συνεβαιναν:
-Ησουν ανυπαρκτη,κιαν τολμουσες να ρωτησεις κατι σου απαντουσαν με συγκρατημενο θυμο"τι με αναγκαζεις να σου μιλαω αφου δεν εχεις λεφτα κακομοιρα"
-Ησουν υποψηφια κλεφτρα και σε ακολουθουσαν σε ολο το καταστημα σα λαγωνικα με το βλεμμα στα χερια"τωρα θα το χωσει στην τσαντα,αλλα δε θα της περασει,θα την πιασω και θα γινω υπαλληλος του μηνα"
Ε λοιπον τωρα,οχι μονο τρεχουν να σε προυπαντησουν στην εισοδο,οχι μονο ειναι υπερ του δεοντος ευγενικες"αυτα;να κοιταξω αν εχω,ναι,βεβαια,αμεσως"χαμογελο πλατυ,αλλα σου πιανουν και κουβεντα!
"Ναι ειναι πολυ ωραια αυτα,ειναι πολυ καλης ποιοτητας και η σολα πολυ μαλακη""σας αρεσε;μου επιτρεπετε να το δω κιεγω να σας πω την αποψη μου;μα ειναι παρα πολυ ωραιο πανω σας!δεν σας αρεσε...να κοιταξω να σας φερω κατι παρομοιο;να ψαξω και στην αποθηκη..."
Κιοχι μονο αυτο...
Σε ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ(!) κιολας οταν ξαναπηγαινεις μετα απο λιγες μερες και σε χαιρετανε σα συγγενη που ηταν χρονια στην Αυστραλια και τους τον εφερε η Κορομηλα..
(Ε,φυσικα,μαλλον ησουν το μονο ατομο που πατησε μεσα στη βδομαδα...)


Μονο στο τελος η δικια μου"αυλικος μεχρι να φτασεις στο ταμειο"εχασε για λιγο τον αυτοελεγχο της ευγενικης μασκας και αφησε τον παλιο της σνομπ εαυτο να ξεμυτισει.Οταν ειπα χωρις πολλη σκεψη"θα τις παρω",τις πανακριβες(αλλα τελειες!:)μποτες.
Η στιγμιαια λαμψη στο ματι ελεγε:θα τις πααρει;Δεν το περιμενα με τιποτα με τα αμαρκα παπουτσια που φοραει,που φαινονται ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ,(ειναι ομως αγαπημενα,bitch)νομιζα οτι υπομενω στωικα την ταλαιπωρια γιατι ο διευθυντης διεταξε να γλυφουμε ολους ανεξαιρετως.

Τα φαινομενα απατουν,αγαπητη...Να'ξερες ποσους και ποσους πελατες εχεις χασει στο παρελθον επειδη τους εκρινες απο το περιτιλυγμα...


Η αναφορα στο Λακη ειναι απολυτως τυχαια και ουδεμια σχεση εχει με τα παραπανω(θα μπορουσε,ομως...)

6 Comments:

  • Xestikes (excuse my language)!
    Με γεια τις τέλειες μπότες!!!!

    By Blogger Lost, at 7:55 PM  

  • Οντως xestika(μιλα ελευθερα παιδι μου,δεν υπαρχει λογοκρισια εδω)
    Thanks!Ηρθε η ωρα τα παλια αγαπημενα να τα αποχαιρετησω διαπαντος...μ'εχει πιασει shopping mania these days:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:52 PM  

  • Έχω φύγει τρέχοντας απο μαγαζί λόγω τέτοιας συμπεριφοράς!

    Μια φορά ήμουν στο τσακ να ρωτήσω σνομπ πωλήτρια αν ο μισθός της της επιτρέπει να αγοράσει κάτι απο αυτά που πουλάει!!!
    Έλεος δηλαδή.
    Με γειά οι μποτούλες!!!

    By Anonymous Anonymous, at 11:36 PM  

  • Αχ,επρεπε να το κανεις Luccia μου,να την εβλεπες να καταπινει τη γλωσσα της και να το φχαριστιοσουν!
    Το δε γλειψιμο τους στις"σοβαρες" πελατισσες ειναι ανεπαναληπτο.Μου'χει τυχει να ειμαι σε δοκιμαστηριο(ηταν να γινω κουμπαρα και πηγα αποφασισμενη να τα σκασω)χαι μαγαζιου,και ακουω την πωλητρια να kissass την μανα-πελατισσα ενω η κορη δοκιμαζε το φορεμα των 3500 χιλιαδων ευρω:"αχ,σαν αδερφες μοιαζετε,δεν ειναι δυνατον να ειστε μητερα και κορη!"Κρυφοκοιταξα απο την κουρτινα.
    Κοντεψα να βαλω τα γελια με δυνατο χαχανητο
    Μιλαμε για μια ΦΑΚΛΑΝΑ κοντα στα 50,βαμμενο κιτρινο μαλλι και η κορη κοριτσακι οχι πανω απο 22...:-ΡΡΡΡΡΡΡ
    Thanks,thanks:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:02 PM  

  • Εγώ έχω κόλπο. Κουβαλάω μια σακούλα χάρτινη του max mara που την έχω ατσαλάκωτη και φροντισμένη σαν καινούργια. Ετσι νομίζουν ότι είμαι πλουσία και με περιποιούνται μια χαρά. Τους κάνω και την δύσκολη

    :-)

    By Anonymous Anonymous, at 10:22 PM  

  • Καλη ιδεα missing μου και αποτελεσματικη..Αλλα...τοτε θα παιξουμε το παιχνιδι τους γλυκια μου!Το"πρεπει να φαινομαι καπως για να μου φερθεις σωστα".Και δεν ειναι αυτο το ζητουμενο:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:50 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker