Απεραντο γαλαζιο

Sunday, December 03, 2006

ΙΚΕΑ:Καλωσηρθατε στη ζευγαροχωρα

Οδηγιες προς ναυτιλομενους:
Αν ειστε μονοι στη ζωη(χωρις ταιρι εννοω)και το φερετε βαρεως,και το κυριοτερο:αν ΜΟΛΙΣ χωρισατε....αποφυγετε σαν το διαολο το λιβανι το ΙΚΕΑ και γενικα τα πολυκαταστηματα του ειδους.
Θα αισθανθειτε σαν γηινος στον Αρη.Εκτος κλιματος.Διοτι αν δεν εισαι κρεμασμενος απο ενα χερι και να γουτσουνιαζεις"θα μας χωραει αυτο το κρεβατι μωρο μου;"ή,τουλαχιστον,να γκρινιαζεις"αμαν βρε Λακη πια,πες τη γνωμη σου κιεσυ,να παρουμε το μπλε σετ σεντονιων η το πρασινο;"(διπλα Λακης με υφος"βρε δεν πα να παρεις και το σκατουλί;τι με νοιαζει εμενα θα χασω το ματς λεμε!),δεν εχεις θεση εκει μεσα.
Πιθανως να θυμηθεις οτι κιεσυ πριν λιγους μηνες βολταριζες εκει μεσα με τον πρωην οταν ησουν ΜΙΑ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ, χορευοντας ανεμελα στο ρυθμο της μουσικης και ξαπλωνοντας σε καθε καναπε πριν κανετε σταση για σβίντις μίτμπολς,και να νταουνιαστεις ακομη περισσοτερο
(παρα το γεγονος οτι δε μετανιωνεις που χωρισες,σου λειπει αυτη η αισθηση της δυαδας,οτι δεν πορευεσαι μονος σ'αυτη την παλιοζωη αλλα παρεα μ'εναν Λακη,κιας σου τη βαραει αφορητα ο τροπος που μασαει οταν τρωει)
Το Σεπτεμβρη μονο αλλαζουν τα πραγματα,που ευδοκιμει το ειδος"αγια τριας"(βλεπε:γονεις με γιο φοιτητονι που ηρθαν να του ψωνισουν για τη γκαρσονιερα).Τις υπολοιπες 335 ημερες του μηνα,με peak τις προεορταστικες περιοδους,η ποικιλια"χομο ζευγάριους"εξαπλωνεται με ρυθμο ασιατικης γριππης.
Κι εσυ εχεις ανοσία...
Περιφερομενος αναμεσα σε εκατονταδες χεροκρατουντες,νιωθεις τα δικα σου ανω ακρα να κρεμονται χωρις σκοπο.Και σου'ρχεται να τρεξεις και να σπασεις την αλυσιδα,οπως το παιχνιδι που παιζαμε μικροι.Να μαθουν αυτοι!

Τσου ρε Λακη!

9 Comments:

  • Χτυπησες ευαισθητο σημειο. Θα μπορουσα καλλιστα να κανω copy/paste το post σου στο blοg μου. Οσες φορες πηγαινα ηταν με την πρωην κοπελα μου. Και οχι μονο πηγαιναμε αλλα ψωνιζαμε και το μισο ΙΚΕΑ οποτε ηταν ακομα πιο fun το ολο πραγμα. Απο το Καλοκαιρι που εχω μετακομισει εχω παρει σχεδον τα παντα απο εκει. Παρεουλα να φαμε τα Σουηδικα κεφτεδακια, παρεουλα στην επιλογη κρεβατιου, παρεουλα στην επιλογη κατσαρολικων οι οποιες μοιαζουν λες και εχουν ενα πελωριο καρουμπαλο και ποτε δεν μου αρεσαν, παρεουλα σε ολα.
    Τωρα ενω ξερω πως πρεπει να παω για να συμπληρωσω καποια πραγματα που μου λειπουν απο το σπιτι το διπλοσκεφτομαι.

    By Blogger B, at 12:24 PM  

  • Όχι αγάπη μου! Θα πάρεις όλη σου τη γυναικοπαρέα και θα κάνεις ντου στο ΙΚΕΑ! Να μάθουνε!

    By Blogger kotosalata, at 1:03 PM  

  • @Brokenlink παιδι μου:
    1)Οταν θα πας,διαλεξε πρωι καθημερινης αν μπορεις που εχει λιγοτερους μεταλλαγμενους σιαμαιους.Προς Θεου ΟΧΙ ΣΑΒΒΑΤΟ!
    2)Πετα τις κατσαρολες-η μαλλον,χαρισε τες,κριμα ειναι-και παρε αλλες που αρεσουν σε ΣΕΝΑ.
    3 και σημαντικοτερο)Give it time...Να πας οταν θα εισαι ετοιμος να χαρεις που θα ψωνισεις για το σπιτι σου κιοχι σαν καταναγκαστικο εργο.
    Υπομονη:)........
    @Kotosalata
    Λες,σαλατιτσα,να τους κανω τη μουρη κρεας αν σκασω μυτη με γυναικομανι;;;;)
    Μωρε δεν ειναι με ποιον θα παω..ειναι που θα ψωνιζω μονο για μενα ενω ειμαι σε φαση που θα ηθελα να ψωνιζω για δυο..(οχι ακομα για τρεις,ομολογω!)
    Εχεις δικιο ομως-με παρεα ειναι καλυτερα!:)

    5:47 PM

    By Blogger Aurelia Aurita, at 5:48 PM  

  • σιγα μη μασάς. οι μισοί θα έοχυν χωρίσει έως το τέλος του έτους. το κρεβ΄'ατι θα σπάσει και θα αρχίσουν τα «εσύ φαγώθηκες να πάμε στο κωλοΙΚΕΑ»- εγώωωωωω; εγώ που δεν έχω βάλει στο σπίτι μου πράγμα που να μην είναι από το Βαράγκηηηη;

    By Blogger YO!Reeka's, at 7:59 PM  

  • Χεχε,να μια αισιοδοξη σκεψη:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:42 AM  

  • απορία... γιατί τα σβήνεις τα σχόλια που αφήνεις στο www.provato.gr;

    το βρίσκω τουλάχιστον αγενές...


    τι να πω... άμα δεν θες μην αφήνεις σχόλια από την αρχή.

    Μπεεεεεε τσαντίλας

    By Blogger Provato, at 1:44 PM  

  • Χμμ, λοιπόν εμένα μου έχει τύχει το εφιαλτικό να γυρίσω σπίτι και να ανακαλύψω ότι ο γκόμενος έχει ξεκουβαλήσει για το πατρικό του παίρνοντας μαζί του ως και τα πιάτα! Λέμε δεν είχα πιάτο να φάω!!! Οπότε, αναγκαστικά πήγα ΙΚΕΑ και περιφερόμουν στους διαδρόμους με ένα ξέχειλο καρότσι και δάκρυα να αργοκυλούν στα ρουφηγμένα από την πίκρα μάγουλα. Μη μασάς, όταν θα σου κάτσει το perfect 10 πάλι θα τα σκάσετε στο ΙΚΕΑ ή αλλού. Αν θες ενισχύσεις, προσφέρομαι (αρκεί να μην πρέπει να φάω τα πλαστικά κεφτεδάκια)

    By Blogger Lost, at 1:55 AM  

  • Προβατε θα σου απαντησω με mail...

    lost@
    Μα που τα πετυχαινεις τα γαιδουρια;;!!Ημαρτον!
    Και με perfect 7(οχι παρακατω)ευχαριστημενη θα΄μουν(μου΄μαθε πολλα η ζωη τελικα!).Ελπιζω μεχρι να'ρθει να εχει μεινει και κατι στο ΙΚΕΑ που ΔΕΝ εχω παρει!
    Οκ!Νο κεφτεδακια για τη λοστ,θα παρουμε μαζι ταπερ μαμας;-))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:57 AM  

  • Πάντως σήμερα που έψαχνα στον γκούγκλι για το ΙΚΕΑ, βρήκα το φόρουμ http://s8.createphpbb.com/ikea/

    By Anonymous Anonymous, at 12:14 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker