Απεραντο γαλαζιο

Saturday, December 23, 2006

Book of life

Θα'θελα να παρω μια σβηστρα
και να σβησω τη ζωη μου
να την ξαναγραψω απ'την αρχη
Με σωστη ορθογραφια
με καλλιγραφικα γραμματα
κιομορφες λεξεις

με πλοκη συναρπαστικη
να τη διαβασεις μονορουφι

με τιτλο πιασαρικο
και υμνους απ'τους κριτικους

Στο δικο μου βιβλιο
λειπουν σελιδες
αλλες τυπωθηκαν αναποδα
και αλλες ειναι ολοτελα λευκες

αλλου η υποθεση πλατειαζει και βαριεσαι
κιαλλου ειναι τοσο μπερδεμενη που δε βγαζεις ακρη

Καποια κεφαλαια μου τα υπαγορευσαν αλλοι
καποια μεινανε μισοτελειωμενα
καποια ειναι εκτος θεματος

Το δικο μου βιβλιο δεν εχει χαπι εντ
Την Κοιμωμενη την πλακωσε το παπλωμα
Η Σταχτοπουτα δεν εχει γοβακι για να χασει
Το Ασχημοπαπο κοιταζει μα δε βλεπει την αντανακλαση του κυκνου στο νερο

Το βιβλιο μου μενει απουλητο στα ραφια

ντρεπομαι να υπογραψω το αντιτυπο

και δεν εχω που να το αφιερωσω

5 Comments:

  • Αφιέρωσέ το σε μας που σε συμπαθούμε.

    Οσο διαβάσαμε απο το βιβλίο σου μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον μέχρι τώρα και περιμένουμε και τη συνέχεια:-))))

    By Anonymous Anonymous, at 3:13 PM  

  • Να'σαι καλα καλη μου miss...

    Μακαρι το βιβλιο μου να ηταν το μπλογκ-να'γραφα κ να'σβηνα κατα βουληση,και να'βριζα τον μπλογγερ για ολα τα στραβα!
    Σου αφιερωνω μια ευχη:να ζεις,να χαιρεσαι,να επιθυμεις,να νιωθεις..και να γελας!Χρονια πολλα!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:04 PM  

  • Εδώ Κοιμωμένη που την πλάκωσε το πάπλωμα. Περιμένω αντίτυπο και γρήγορα (μας έχουν πιάσει τρελές γκρίνιες, λέμε!)

    By Blogger Lost, at 1:41 PM  

  • Ειναι τα holidays,λες;Αντε,μια βδομαδα ακομη,κουραγιο!
    (Ειναι που ελεγα δε με χαλανε κ πολυ τα Xmas...)
    Δε σωθηκε ουτε ενα αντιτυπο καλη μου-τα ριξαν στην πυρα εξαλλοι πολιτες του κινηματος της Οικογενειακης Ευτυχιας(σετ Καροτσι-παιδοτοπος,Μπουζουκομαγαζο μια φορα το μηνα,Γκουτσι και Σπιτωμενη Γκομενα)

    [Θα πω ολες τις κακιες τωρα και με το που θα αλλαξει ο χρονος θα γινω το καλυτερο κοριτσι:Ρ]

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:21 PM  

  • hey it's me!! amy...just checking in to say hello and thanks for all your nice comments. i only have about 2.5 more weeks to go! it's crazy. but i'm sooo ready! hope you are doing well...

    amy

    By Blogger amy b., at 4:59 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker