Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, February 07, 2007

Back in the USSR

Σήμερα το πρωί πάλι τα ίδια

Αυτή τη φορά το μακελειό έλαβε χώρα στο χώρο εργασίας.


Σκέψεις διάφορες κολύμπησαν για ώρα μες τη λίμνη του μυαλού μου και μετά όλο και βούλιαζαν μέχρι που τους στέρεψε το οξυγόνο και πνίγηκαν...

Κάποιες απ'αυτές τόσο καιρό το πάλευαν-τι πεισματάρες οι άτιμες-να ζήσουν...πιάνονταν απ'ότι σωσίβιο έβρισκαν πρόχειρο-πίσω μέρη φακέλων λογαριασμών,μικρά τετράγωνα χαρτάκια σημειώσεων...μα μετά χάνονταν στα βάθη μιας τσάντας ή έφευγαν στην πλαστική σακκούλα μαζί με αποκόμματα αποδείξεων και περιτυλίγματα απο τσιχλόφουσκες-σωσίβια αυτές της αντικαπνιστικής εκστρατείας...


Δεν άντεξα να τις βλέπω να πεθαίνουν
Κάτι μέσα μου βροντοφώναξε στ'αγγλικά
"NO MORE UNFAIR DEATH!"


ΟΚ λοιπόν

Ήμουν άδικη απέναντί τους και σκληρή
Λέω να τις ξαναγράφω
όποτε,όσο και αν θέλω

Τώρα πια ξέρω
πως αν θέλω να σταματήσω τη ζωή μου,μπορώ να το κάνω ανεξαρτήτως μπλογκ
κιαν είναι να τη συνεχίσω,μπορω και με μπλογκ!

Κιαν θελήσω να ξανασταματήσω,θα το κάνω!

Δε γαμιέται

Δε χρωστάμε σε κανέναν(εγώ κιο Βασίλης Παπακωνσταντίνου)
ούτε καν στον εαυτό μας

Τώρα ξέρω ως που με παίρνει

Τίποτα δεν είναι όπως πριν

Όλα είναι καλύτερα!





7 Comments:

  • Καλώς την! Καλό νέο ξεκίνημα!

    By Blogger kotosalata, at 2:02 PM  

  • Σ'ευχαριστώ πολύ κοτ!Καλώς σε ξαναβρήκα:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:48 AM  

  • Xα, κάτι ήξερα που δεν έβγαλα ποτέ το blog σου από τα links μου. Καλώς την, ένα φοντάν να κεράσομε, μι περτικαλάδα?

    By Blogger Lost, at 3:09 PM  

  • μια

    By Blogger Lost, at 3:10 PM  

  • Αλίμονο αν εσύ δεν ήξερες παιδί μου...Καλώς σε ξανάβρα:)
    Κανονικά εγώ πρέπει να κεράσω-όχι και περτικαλάδες,κάτι σε σκληρό αλκοόλ θα βγάλω,ένα μπέιλις θα το πιούμε,έτσι;άσπρο πάτο!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 4:10 PM  

  • Εκει που αρχισα να γραφω για τα δυο αγαπημενα μου blog, το δικο σου και του gelial που φιγουραρουν στη πρωτη τριαδα των "blogs που διαβαζω" στο blog μου και μετα ήμουν ετοιμος να κατηγορησω τον εαυτο μου ως καντεμη....YOU ARE BACK!!! :*
    Και επειδη σε εχω πιασει να κανεις post και μετα να τα εξαφανιζεις....κανονισε μετα απο καμια εβδομαδα να τα σβησεις ολα :>

    By Blogger B, at 10:28 PM  

  • Γειά σου Β.!Εσύ γκαντέμης πουλάκι μου;Προς Θεού!
    Ξανάρθα,με τους τόνους μου πλέον και με τα όλα μου και προς το παρόν τουλάχιστον,λέω να μείνω:)Όσο για τα εξαφανιζόμενα ποστ(με τσάκωσες!)συνήθως υπάρχουν λόγοι που τα κρύβω-ή κάτι δε μου κάθεται καλά όταν τα ξαναβλέπω...

    Α,και σκύψε λίγο πιο κοντά να σου πω στ'αυτί ένα μικρούλι μυστικoύλι...yoreekas.blogspot.com :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:01 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker