Απεραντο γαλαζιο

Monday, March 12, 2007

Σκόρπιες σκέψεις

-Σήμερα στην πρωινή σύσκεψη ειπώθηκε ένα αστείο ψιλομισογύνικο,όλες κάπως αντέδρασαν κιεγώ ανέκφραστη.Ο διευθυντής μου με ρώτησε,γελώντας ακόμα με το αστείο,την άποψή μου.Απήντησα αναίσχυντα"ακόμα κοιμάμαι κ.διευθυντά"και τους διασκέδασα εκ νέου.Η αλήθεια είναι ότι τους βρίσκω πλέον τόσο βαρετούς που δεν έχω διάθεση καν να προσποιούμαι ότι ασχολούμαι....


-Ο τοίχος στο κωλόσπιτο που νοικιάζω γέμισε βουλίτσες,πράσινες,μπλε,κοκκινοκαφέ,άλλες μεγάλες κιάλλες μικρές.
Όχι,δεν έβαλε τα ανοιξιάτικά του να υποδεχτεί το Μάρτη,άλλωστε τα πουά δεν είναι στη μόδα.
(Και εκτός αυτού ο τοίχος μου είναι ανυπόφορα ντεμοντέ)

Μούχλιασε.

Έχω δει διάφορα μουχλιασμένα πράγματα,αλλά τοίχο δεν είχα ποτέ την τύχη-για δες τι μαθαίνει κανείς....
Προς το παρόν παρακολουθώ τις βουλίτσες-σκέφτομαι μάλιστα να βάλω σε κυκλάκια τις ήδη υπάρχουσες,για να καταλάβω αν θα εμφανιστούν καινούριες.Μετά βλέπουμε
(ξέεεερω,πρέπει να πάω στο διαχειριστή να το πω,αλλά δεν έχω διάθεση για μαστόρια και φασαρίες...)


-Την Τετάρτη το βράδυ στις 12.15 στο Mega,θα βάλει την υπέρτατα cult ταινία Donnie Darko.Και γαμώ!(προειδοποίηση:δεν είναι για συμβατικά γούστα,πάραυτα συστήνεται ανεπιφύλακτα)

-Φοβούμαι ότι ο χειμώνας θα έρθει καθυστερημένα,και θα ξεπαγιάσω καθυστερημένα στο χωρίς θέρμανση ΚΑΙ μουχλιασμένο πλέον σπίτι μου.


Τι κάθομαι και κάνω εδώ;Καλή ερώτηση........................

Περιμένω τα χειρότερα-όλο και κάτι θα προκύψει...

(Μπορεί να πέσει ένας κινητήρας αεροπλάνου και να τρυπήσει το ταβάνι-όπως στο Donnie Darko:)



-Είδα τις "ζωές των άλλων".Πάααααααρα πολύ ωραία ταινία.Και θα την ευχαριστιόμουν ακόμα περισσότερο αν δεν είχα από δίπλα την πολυαγαπημένη κατά τα άλλα φίλη που αναστέναζε και αναδευόταν στη θέση της και υπέφερε και στεναχωριόμουν...Μα το ΗΞΕΡΑ,αυτή ήθελε να δει τους 300,τι την πήγα στην ποιότητα;Δεν είναι σε φάση λέμε
Υπενθύμιση:να ζυγίζω καλύτερα τις καταστάσεις...(είπε αυτή που αντιμετωπίζει τη μούχλα κοιτώντας την...Αχαχαχαχαχαχαχαχαχχχχχ)

2 Comments:

  • Aurelia, για περάστε επιτέλους από εδώ για τα δώρα σας πριν μουχλιάσουν κι αυτά!

    By Blogger Π, at 4:30 PM  

  • Κάποιος τα έχει καταραστεί αυτά τα δώρα,και τα βλέπω να γίνονται ροκφόρ:(((

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:05 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker