Απεραντο γαλαζιο

Saturday, March 17, 2007

Pointless

Δεν άντεξα-στο 50ό για σήμερα σύρσιμο,έβαλα τ'αθλητικά μου και ανέβηκα πάνω."Αν μη τι άλλο"σκέφτηκα,"θα αισθανθώ καλύτερα που θα έχω διαμαρτυρηθεί".
Κιόμως!Αισθάνθηκα χειρότερα!
Μού'ρχεται να κλαίω...

Αλλιώς είναι να τον ακούς,κιαλλιώς να τον βλέπεις μπροστά σου.Μόλις τον είδα,το ξανασυνειδητοποίησα.
Είναι ένας παππούς-παππούς,σαν τον δικό μου(ένας χρόνος κοντεύει τώρα παππού...πότε πέρασε και δεν τον κατάλαβα...)
Παππούς ξερακιανός(σαν κιεσένα παππού...)
Παππούς με παππουδίστικα αυτιά που δεν ακούν καλά και παππουδίστικα μάτια που δε βλέπουν καλά(γαλάζια,σαν τα δικά σου παππού)
Παππούς μόνος χωρίς γιαγιά

Παππούς με άσπρο φανελάκι παππουδίστικο και παππουδίστικο σπίτι με παππουδίστικα παλιομοδίτικα έπιπλα-και 15 πολυθρόνες και καρέκλες και σκαμπό με ξύλινα ποδαράκια..................Τα μισά ποδαράκια στο χαλί,και τα μισά στα πλακάκια

"Όχι!δεν σέρνω εγώ τίποτα!Δε σέρνω τίποτα!"άρχισε να λέει με φρύδια τόσο έκπληκτα που κόντεψαν τη ρίζα των άσπρων μαλλιών,και το πίστευε,το ένιωθα!Ότι και να έλεγα πήγαινε στο βρόντο,δε δεχόταν ότι αυτός κάνει θόρυβο και προσπαθούσε να με πείσει ότι είναι από αλλού....
"Εγώ μόνο καμμιά φορά που κόβω καρότα,αν ακούγεται το τακ τακ τακ"

Μού'ρθε να γελάσω μές τον πόνο μου

Δεν είχε νόημα.Άρχισα να κατεβαίνω προς τα κάτω με καμπουριασμένους ώμους,χωρίς ίχνος φτερού πάνω τους.Από πίσω συνέχιζε
"και για το βράδυ που πλένω το μπαλκόνι,εσύ δεν ήσουν που μου έκανε παράπονα;εγώ το κάνω 12 η ώρα για να μην ένοχλώ(μα ακριβώς γιαυτό ενοχλείς!)και κοιτάω αν έχει απλωμένα ρούχα(δεν κοιτάς!)και μου ξέφυγε μια φορά το λάστιχο και λίγο νερό έπεσε(οι καταρράκτες του Νιαγάρα!),σα να βρέχει(όταν βρέχει δε βρέχει βρωμόνερα!),δεν ήταν τίποτα"
"Καλά,συγνώμη κ.Χατζητάδε..."
"Όχι,τι συγγνώμη,να μου λες άμα είναι..."

Δεν έχει νόημα,κ.Χατζητάδε....

Έπεσα στον καναπέ και με πήραν τα δάκρυα για τον παππού μου

Γκροοοοοοοοοοοοοοοοοοοοονσκουιιιιικ

......






Πρέπει να γελάς πολύ εσύ Ο Από(πολύ)Πάνω...Κάτι ήξερες και τον έστειλες τον άλλο στα έγκατα,και κράτησες για πάρτη σου το ρετιρέ

Labels:

9 Comments:

  • Καλησπέρα ! Όχι λάθος. Μετά τις 12 λέμε καλημέρα. Τέσπα. Καλως ήρθατε απο το blog μας. Θα σε διαβάσω επισταμένως άλλη φορά γιατί μόλις γύρισα απο ρακόμελα και είμαι σε ημιθανή κατάσταση. Αλλά όσον αφορά το κόμικ, θα το βρείς σίγουρα στον Παπασωτηρίου. Λογικά και στον Ελευθερουδάκη θα παίζει. Αυτά και τα λέμε εν ευθέτω, γιατί με καλούν κάτι μαξιλάρια και το κρεβάτι. Και ο τρελλός που κάνει μπάνιο στις 5
    το πρωί από πάνω να πα να $#@%#$%@#. (Οχι μονο εσύ νομίζεις ακούς θορύβους απο πάνω;) :) Καληνύχτα

    By Blogger Stefanos, at 12:53 AM  

  • Χαίρετε,υποθέτω ότι πέρασε η επίδραση του αλκοόλ,εύχομαι άνευ χανγκόβερ(όταν ακούω ρακόμελα πάντα θυμάμαι ένα χωριό της Αμοργού όπου τα πρωτοδοκίμασα). Σας ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία-βέβαια Ελευθερουδάκη δεν διαθέτουμε στην Βόρεια Ελλάδα αλλά απ'ότι κατάλαβα θα υπάρχει σε μεγάλα βιβλιοπωλεία

    Λοιπόν,αν φτιάξει κάποιος κόμμα"οι από κάτω",έχει βγει με 90%...:Ρ

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:57 PM  

  • Σωστό για το κόμμα. Γιατί θα μας ψηφίσουν όλοι εκτός απο αυτούς που μένουν στο ρετιρέ! :)
    Το χανγκόβερ πέρασε αλλά εξακολουθώμεν να είμεθα πτώματα καθοτι άυπνοι απο ψες. Και αύριο πάλι σκοπιές κλπ οποτε μεχρι Σάββατο με βλέπω ζόμπι. (Και έχω και δουλειά ..γάμα τα. Πρέπει να ξεκινήσω βιταμίνες..)

    By Blogger Stefanos, at 3:36 PM  

  • Σκοπιάαα;Φανταράκιον είσθε νεαρέ;Δεν πρόλαβα να διαβάσω άλλα ποστ πλην των 300 που τους είχα φρέσκους και την έψαχνα...
    Πίκρααα(πάει και το μαλλί...)Τι να ευχηθώ,κουράγιο!(και προσοχή στη σκοπιά-του κουμπάρου μου που τον βρήκε κοιμισμένο ο λοχίας,διοικητής του,κάποιος ανώτερος τεσπά εν ώρα σκοπιάς,του πήρε το όπλο στα μουλωχτά και τον άφησε να κοιμάται-ο μαλάκας...Ας μη σου περιγράψω το τι έπαθε μετά που ξύπνησε)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:18 PM  

  • γεια σου, γλυκάκι. πολύ όμορφο, θλιμμένο ποστ. Φιλιά

    By Blogger Lost, at 1:52 AM  

  • Φιλιά καλό μου...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:23 PM  

  • Αυτό το "νεαρέ" μου άρεσε.. γελάσαμεεεεεεεεεεεεεεεε :) :) :)

    By Blogger Stefanos, at 12:23 PM  

  • :)
    Οταν αισθανεσαι οπως αισθανεσαι οταν βλεπεις τον παππου δεν σου παει η καρδια για τίποτα. Απο την αλλη...ο θορυβος φανταζομαι πως θα σε βαραει στα νευρα επειδη το εχω ζησει. Εγω βεβαια χτυπουσα τους τοιχους μεχρι που σταματουσαν. Να φανταστεις πως στο παλιο μου σπιτι μου υπηρχαν πατημασιες στο...ταβανι απο παπουτσια που πετουσα.
    Μηπως να μετακομιζες;

    By Blogger B, at 2:27 PM  

  • estarian@
    Εμ,φωτισμός από κεριά,μισή φωτό και μαλλί ριγμένο ανέμελα πάνω στο πόδι της χήνας,παραπλανήθηκα η γυναίκα...Πες ότι είσαι φαντάρος σαν το Ρέμο!:Ρ
    (Πλάκα κάνω-σιγά βρε,είδα το προφίλ σου-δε σε πήρανε κ τα χρόνια!Έχεις πολύυυ ακόμα μέχρι το "νεαρός"να γίνει"πουρός"):):)

    brokenlink@
    Ακριβώς αυτό Β μου,μου δημιουργούνται αντιφατικά συναισθήματα και δεν παλεύεται.Μέσα στη χρονιά έχω φύγει από δω,δεν το συζητάμε
    (ταβάνι δεν παίζει,το δοκίμασα στις αρχές-δεν ακούει...)
    Είσαι πολύ τυχερός που σταματούσαν!οι περισσότεροι δε νοιάζονται διόλου:Ρ

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:49 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker