Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, April 04, 2007

Το Πάσχα δεν είναι χορτοφάγο

Άλλο ένα Πάσχα λοιπόν...
Not my favorite holiday at all,με όλα τα συμπαρομαρτούντα-αρνιά,κατσίκια,σούβλες,μαγειρίτσες,κεριά να στάζουν στα χέρια σου,Ιησούς από τη Ναζαρέτ για απειρομμυριοστή φορά,βαρελότα να προσεύχεσαι μη σκάσει κανένα πάνω σου,δημοτικά τραγούδια...δεν είμαι της βουκολικής ούτε της θρησκευτικής ούτε της κρεατοφαγικής ίδιαιτέρως,άντε κανένα κεφτεδάκι-εγώ ροκού είμαι και ως αρκούντως ανταγωνιστικό άτομο,μόνο να τσουγκρίζω αυγά μ’αρέσει(και να τρώω τα σοκολατένια)

Θα εξαιρέσω το Πάσχα της Κέρκυρας,όπου πραγματικά ήταν σα να διακτινίστηκα σε άλλο τόπο και χρόνο,και θα σύστηνα την εμπειρία σε όλους ανεξαιρέτως..ΜΑΓΕΙΑ!Σ'εκείνο το πλαίσιο,αυτή η γιορτή έμοιαζε να έχει νόημα

Σήμερα έτυχε να περάσω έξω από ένα πετ σοπ.Σ’ένα κλουβί είδα τα έτερα θύματα αυτής της γιορτής,εκτός από τα αρνάκια και τα κατσικάκια:κοτοπουλάκια,που θα καταλήξουν μπαλάκια και μετά πτωματάκια στα μικρά χέρια μελλοντικών δολοφόνων,που έτσι δε θα μάθουν να εκτιμούν τη ζωή κιαύριο μεθαύριο θα σφάζονται νομίζοντας ότι βρίσκονται σε βίντεο γκέιμ...

Τι μ’έχει πιάσει σήμερα;είναι που ΔΕ Μ'ΑΡΕΣΕΙ λέμε αυτή η γιορτή.Πολύ θάνατο έχει και δεν τον σηκώνει ο οργανισμός μου(κιας είμαι μινόρε τύπος...)...κιεκεί που τάχα γίνεται Ανάσταση και πρέπει υποτίθεται να χαρείς,σου πετάν στα μούτρα πρώτα τα άντερα και την επομένη ολόκληρο το έρμο ζώο να σουβλίζεται με τις ώρες μπροστά στη μούρη σου,σαν τον Αθανάσιο Διάκο


Παρ'όλα αυτά...

άντε βρε!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!(I mean iiiiiiiit)
:)

8 Comments:

  • Σου εύχομαι να βρεις και εσύ ένα τρόπο να περάσεις καλά.Καλό Πάσχα, καλή ξεκούραση & καλή επ-Ανάσταση!

    By Blogger afterhours, at 10:51 AM  

  • Σ'ευχαριστώ after!:)Το εύχομαι για όλους,fan και μη του Πάσχατος,να περάσουμε καλά κάνοντας πράγματα που έχουν νόημα για μας:)
    Καλό σου Πάσχα!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:00 PM  

  • u2 ρε (οικονομία κάνω στις λέξεις)!

    By Blogger Lost, at 7:30 PM  

  • Thanx κοριτσάκι(εσύ για να τις μαζεύεις,κακό σκοπό έχεις,με το προηγούμενό σου είδα εφιάλτη-κανόνισε την πορεία σου....:)
    φιλιά

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:20 AM  

  • Καλο Πασχα Godmother :) Καλα να περασεις!

    By Blogger B, at 8:57 PM  

  • Κιεσύ Β.μου,κιεσυ...Εύχομαι να φτιάξεις τις μέρες σου όσο πιο όμορφες μπορείς-γιορτινές και μη...
    Και καλοφάγωτη η μαγειρίτσα!:)(κιας μη μ'αρέσει,χαίρομαι αυτούς που την απολαμβάνουν)
    φιλιά

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:56 PM  

  • Πες τα!
    Κάτω η κρεατοφαγία!
    Δεν έχω φάει ποτέ μου κοκορέτσι και μαγειρίτσα (τουλάχιστον απο τότε που απέκτησα συναίσθηση δλδ απο τα 5-6 μου χρόνια.)
    Απο κρέας πολύ λίγο και μόνο καθαρό φιλέτο, λίπη και τέτοια καθόλου, τρώω χειρουργικά όπως λέει ο Γ.
    :)
    Χαιρετισμούς και χρόνια πολλά!

    YΓ: Τι της πήρες τελικά "νουνααααα";;;;;Της άρεσε;

    By Blogger Live!News, at 9:41 PM  

  • Χρόνια πολλά Λουτσία μου!Έτσι κιεγώ,ψαρονέφρι και μπιφτέκια(κιαυτά με φειδώ)και λίπος ούτε με κυάλια!
    Απορώ κιεγώ πώς λαχταράει ο κόσμος όλα αυτά με τα μπουρδουκλωμένα σύμφωνα και την μπουρδουκλωμένη εμφάνιση(γαρδούμπες,κοκκορέτσια,σπληνάντερακλπ:ΡΡ)
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα,φιλιά!

    (της πήρα-η ίδια το διάλεξε δηλαδή-μια μικρή γοργόνα με κολιέ-κουμπί που το πατάς και παίζει ένα αγγλικό τραγούδι...Από τη Μ.Πέμπτη κυκλοφορεί μ'αυτήν ανά χείρας,το κουμπί πατιέται ανα 15 δεύτερα,και αφού έμαθε το τραγούδι στα αγγλικά(άλλ'αντ'άλλων λέει βέβαια:),έκανε και δική της μετάφραση στα ελληνικά και την τραγουδάει!είμαι μια χαρούμενη νουνάαα:):):)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:42 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker