Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, April 11, 2007

Που να καταρρεύσει το τούνελ να τους πλακώσει όλους να ησυχάσουμε

Έχετε δει βίντεο κλιπ με Πετρέλη ανθρακωρύχο με μπαρουτοκαπνισμένο"μ'έφαγε το μεροκάματο κι η καρβουνόσκονη"πρόσωπο και κάσκα με φακό,να άδει τρυπώντας με μπλακ εντ ντέκερ(!!!)το τοίχωμα της σπηλιάς;
Εγώ είδα.

Τώρα μπορώ να κλείσω επιτέλους τα μάτια μου.ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑ



Τώρα δηλαδή με τα σωστά τους,αυτό κάποιος το σκέφτηκε,και μετά κάποιος πλήρωσε για να το φτιάξουν;Και μετά το προβάλλανε στην τηλεόραση;Και μετά ξύπνησα από τον εφιάλτη ή ακόμα κοιμάμαι;

4 Comments:

  • Asta... an katsoume na psaksoume ti mas pasaroun oloi, tote tha mas piasei katathlipsi...

    By Blogger mellybelly, at 4:58 AM  

  • Υπάρχει ακόμα το κουτί που λέγεται τηλεόραση?Γιατί στο δικό μου σπανίως βγαίνει από τη κούτα.Πραγματικά είναι τραγική η όλη κατάσταση στο χαζοκούτι..& αν σκεφτεί κάποιος πόσα χρήματα σπαταλιούνται για αυτές τις αηδίες & οι περισσότεροι είναι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση....

    By Blogger afterhours, at 10:29 AM  

  • Δεν ειναι κορυφη το video clip?? Εεεεε;;

    Για δες και αυτο το video clip των rammstein και πες μου τι σου θυμιζει: http://www.youtube.com/watch?v=5EPkrxY309Y

    :>

    By Blogger B, at 11:30 AM  

  • mellybelly@
    Κατ'αρχήν,γειά!:)
    Κατά δεύτερον,συνήθως δεν το ψάχνω,αλλά πραγματικά είχα καιρό να δω τέτοια γελοιότητα και εντυπωσιάστηκα!

    after@
    Και έτσι να συνεχίσεις παιδί μου-κιεγώ μη νομίζεις,επιλεγμένα πράγματα βλέπω,αλλά ενίοτε ξεχνιέμαι και κάνω ζάπινγκ,με τα τραγικά αποτελέσματα του ποστ...:Ρ

    brokenlink@
    ε οχι!ΟΧΙ!Απ'αυτούς το κλέψανεεε;;;Αχαχαχαχαχαχαχα
    (μισές δουλειές κάνανε όμως,έπρεπε όλο να το αντιγράψουν!πού είναι η Χιονάτη να κάνει μαύρο και το κωλί του Πετρέλη,εκτός απ'τη μούρη του;εεε;τότε θα άλλαζα γνώμη!!!)
    :))))))))))))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:36 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker