Απεραντο γαλαζιο

Friday, April 27, 2007

Fade(grey) to black

Αναρωτιέμαι για μερικούς μπλόγγερς:επίτηδες το κάνουν και βάζουν ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ χρώματα στις σελίδες τους που καθιστούν την όποια προσπάθεια για ανάγνωση,μαρτύριο;


μπορντώ γράμματα σε κόκκινο φόντο,μαύρα γράμματα σε σχεδόν μαύρο φόντο,καφέ γράμματα σε σκούρο καφέ φόντο,κίτρινο σε μπεζ,ροζ σε φούξια...


Υποψιάζομαι ότι κάποιοι το κάνουν πάνω στο μόχθο για πρωτοτυπία-"εγώ θα βρω τον πιο σπάνιο συνδυασμό για να είναι η σελίδα μου εντυπωσιακή","να βγάζει μια σκουρίλα να δείξω πόσο βαθύ άτομο είμαι","να βγάλει μια κοκκινίλα να δείξω πόσο παθιασμένο άτομο είμαι","να βγάλει μια ροζίλα να δείξω πόσο ευαίσθητη ψυχή είμαι"κ.ο.κ.

Οι σκέψεις και οι λέξεις από μόνες τους έχουν χρώμα,φίλε/φίλη.Με ότι μελάνη και να είναι γραμμένη,και με το πιο φλογερό κόκκινο,άμα είναι μαύρη θα τη νιώσω(όχι στο μάτι αλλά στο στομάχι-σα σφαίρα...)Αλλά πρέπει να μπορώ να τη δω πρώτα

Και ΟΧΙ ρε φίλε/φίλη,δε θα στραβωθώ για να διαβάσω τις σκέψεις σου-τίποτα δεν αξίζει περισσότερο από την όρασή μου...Αν τις έγραψες γιατί ενδιαφέρεσαι να μου τις δείξεις,φέρτες μπροστά μου,μην τις κρύβεις

Κιόσο ενδιαφέρουσες κιαν είναι,δε θα τις φωτίσω με το ποντικάκι για να τις διαβάσω και για έναν ακόμα λόγο:ο ναρκισσισμός σου με χαλάει...Αν θέλεις να με βάλεις να τις ψάξω,αφού προέρχονται από σένα,μη σώσω και τις βρω.Γιατί ξέρω από τώρα ότι εφόσον δε με νοιάζεσαι-εμένα,τον επίδοξο αναγνώστη σου- σ'αυτό,τίποτα δεν έχεις να μου δώσεις....


Υ.Γ.Τα άνωθεν ισχύουν γενικά και για αυτούς που γράφουν greeklish ενώ μπορούν να γράψουν ελληνικά("είναι άποψη"σου λέει...να την έχεις να τη χαίρεσαι-για τον εαυτό σου),για αυτούς που γράφουν με ψείρες,για αυτούς που γράφουν μπερδεμένα κεφαλαία με μικρά ή λατινικούς με ελληνικούς χαρακτήρες κτλ-η λίστα είναι ατελείωτη αυτών που σε στέλνουν στον οφθαλμίατρο στην αγωνία τους να ξεχωρίσουν με το φαίνεσθαι-ή μάλλον με το"δε φαίνεσθαι"- μήπως και έτσι καταφέρουν να καλύψουν την απουσία του νοήματος...


8 Comments:

  • Γαμωτο. Ηθελα να σου απαντησω με πολλα χρωματακια αλλα δεν με αφηνει ο ατιμος ο blogger.

    :p

    By Blogger B, at 12:20 AM  

  • Χαίρε αγαπημένε μου Β.,πιστεύω να πέρασες όμορφα στα"πατρικά"εδάφη...:)
    Ελπίζω να έγινα κατανοητή ότι δεν αναφέρομαι ΓΕΝΙΚΑ στα χρώματα αλλά σε κάποιους που βάζουν φόντο με γράμματα σε παρόμοιο χρώμα και σχεδόν δε βλέπεις την τύφλα σου,όχι κείμενο...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:34 AM  

  • Αυτοι ειναι στοκοι γλυκια μου Aurelia. Σιγα μην στραβωθω για χαρη τους.
    Μια χαρα περασα. Επομενη φορα θα παμε μαζι, ετσιι;;;;

    By Blogger B, at 2:05 AM  

  • Για,για,νατούρλιχ!!!!
    (κάνω ήδη προπόνηση όπως βλέπεις!:)
    νά έχει χιόνια όμως...(τη Γερμανία την έχω πάντα συνδυασμένη στη φαντασία μου με χιόνια-ίσως γιατί η μαμά μου μου έχει πει ιστορίες για το πόσο κρύωνα όταν ήμουν μωρό στη σοφίτα που μέναμε-και γιαυτό γυρίσαμε...)
    φιλιά:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:59 AM  

  • Πολύ σωστά Aurelia. Και εγώ αυτό πιστεύω, ότι θέλουν να τραβούν την προσοχή. Όχι όλοι ίσως, αλλά.....

    By Blogger FuSmOKer, at 4:52 PM  

  • Τι άγχος για διαφορετικότητα,ενώ κατά βάθος όλοι να ανήκουν θέλουν fu...που θα πάει,κάποτε θα μάθουν πώς να το κάνουν σωστά-I hope

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:34 AM  

  • Δε μπορείς να φανταστείς πόσο απεχθάνομαι τα greeklish...

    By Blogger Stefanos, at 9:55 PM  

  • Μποϊκοτάζ τώρα!Να μην τους διαβάζει κανείς,σου πω εγώ για πότε θα θυμηθούν την ελληνική αλφάβητο...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 8:47 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker