Απεραντο γαλαζιο

Tuesday, April 03, 2007

The Godmother

Την κάτσαμε-ή μάλλον,την έκατσα.

Δεν έπρεπε να αρρωστήσω,δεν έπρεπε.Χάθηκαν πολύτιμες μέρες,και η λαμπάδα Γουίνξ μαγική ατζέντα που παρήγγειλε το βαφτιστήρι 12 φορές μέχρι τώρα(3 από κοντά και 9 δια τηλεφώνου)εξαφανίστηκε από τα μαγαζιά!
Πήγα παντού:Μάμπο-Τζάμπο,Κούκου-Ρούκου,μεγάλα σούπερμάρκετς....Σε ένα η υπάλληλος θεώρησε σωστό να με βασανίσει πριν μου ρίξει την τηγανιά:"είχαμε δύο επιστροφές...(αναθάρρησα)...αλλά...(ναι;)...είναι χαλασμένες,οπότε δεν έχει νόημα..."(έελα!)
Συμπέρασμα:αν κάπου πετύχω το τελευταίο κομμάτι,πιθανότατα θα είναι η χαλασμένη που επεστράφη.

-Πάρτης κάτι άλλο ρε συ,θα το έχει ξεχάσει,είπε άνετος ο κουμπάρος μου,βασισμένος στο απόλυτο ψέμα"παιδί είναι,θα το κοροϊδέψουμε".
-Είσαι καλά ρε συ;σου λέω φροντίζει να μου το υπενθυμίζει σε κάθε ευκαιρία,τώρα θα πάθει Αλτσχάιμερ;

Τζίφος.Έψαξα παντού,ούτε για δείγμα δεν υπάρχει,ούτε καν χαλασμένη.Ή είναι στ'αλήθεια μαγική κιέγινε αόρατη,ή τη διαφήμισαν καλά οι πούστηδες

Μετά από άπειρες προσπάθειες και επανειλημμένες απογοητεύσεις,πήρα τηλ.στην κουμπάρα:
-Έχω ψάξει παντού για τη ρημάδα την ατζέντα,έχει πέσει ακρίδα και δε θα ξαναφέρουν.Έχω εναλλακτική;
-Περίμενε να στη δώσω(ακούγεται φωνή απ'το βάθος)έλα,πες στη νουνά,άμα δεν βρει αυτό που της είπες,τι άλλο να σου πάρει;
-(4χρονη φωνίτσα με μακρόσυρτα φωνήεντα)Νουνάαααα
-Ναι μωρόμου,σ'ακούω
-Νουνάααα,άμα δε βρεις αυτό που σου είπα,........άμα δε βρεις αυτό που σου είπα....νουνάαα,άμα δε βρεις αυτό που σου είπα,νουνά..........
-(δε φαίνεται να καταλήγουμε κάπου)ναι γλυκιά μου,τι;
-Νουνάαα,άμα δε βρεις αυτό που σου είπα.....
Υπομονή
-άμα δε βρεις αυτό που σου είπααα,.............
εδώ θ'αφήσω τα κοκκαλάκια μου,ανάμεσα στις Μπάρμπι Νταντέλιον
...νουνάα,.....άμα δε βρεις....άμα..
Να κόβει άραγε αυτό το σπαθί"Πειρατές της Καραϊβικής";
......δε βρεις αυτό που σου είπα,ξέρεις τι άλλο να μου πάρεις;
Φως στο τούνελ!
-Τι να σου πάρω παιδί μου;
-.....νουνάα
Έσκασε η λάμπα,βαθύ σκοτάδι
-....άμα δε βρεις αυτό που σου είπα,ξέρεις τι άλλο να μου πάρεις;........Να μου πάρεις κάτι άλλο!....

Αχμ,μάλιστα.(Τουλάχιστον δεν έδειξε να απογοητεύεται)

Καλά.

I'll make her an offer she can't resist...

5 Comments:

  • Που πάτε και βαφτίζετε, ανεπρόκοπες, κι ούτε μια λαμπάδα σωστή δεν μπορείτε να διαλέξετε....τσ τσ

    By Blogger Lost, at 9:53 PM  

  • "ΔιαλέξΕΤΕ";αχ μικρό μου..
    2 φορές διάλεξΑ(με το τουπέ της πνευματικής μητέρας που θα αναλάβει δραστικό ρόλο στη διαπαιδαγώγηση)και είδα κιέπαθα να σταματήσει το κλάμα(γοερό με χοντρά δάκρυα).Από τότε,ΜΌΚΟ-τι θέλει το κορίτσι μας;Παπάριελ η μικρή γοργόνα;Παπάριελ!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:32 AM  

  • Γιατί δε πέρνεις ένα τηλ κάποιον που μένει σε κάποια άλλη πόλη μπας και τη βρει & στη στείλει?
    Πάντως τα τωρινά παιχνίδια έχουν ξεφύγει εντελώς!Δε μοιάζουν με παιχνίδια..

    By Blogger afterhours, at 4:35 PM  

  • εγώ πάντως αντιστάθηκα και πήγα μια λαμπάδα απλή με ένα ναυτάκι.
    γιωρίκας-δίχρονο 1-0

    By Blogger YO!Reeka's, at 6:52 PM  

  • afterhours@
    Γειά!ευτυχώς δε χρειάστηκε να προβώ σε τέτοιες ενέργειες,κατάφερε τελικά να διαλέξει μια κούκλα με μαγικό κολιέ(απ'ότι κατάλαβα,μαγικό νά'ναι κιότι νά'ναι)
    Έχεις απόλυτο δίκιο,είναι ΧΑΑΑΑΛΙΑ όλα,πλαστικουριά και κακογουστιά...

    Yo!Reekas@
    (ναυτάκι;;interesting...:)
    Μεγάλε,θα σε παίζω στάνταρ μέχρι να πάει 3-4χρονών και να αρχίσει να επηρεάζεται από τις παλιοδιαφημίσεις-άμα τα καταφέρεις και τότε....you will be my hero!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:25 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker