Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, May 09, 2007

Ελλάς-Γαλλία(Βέλγιο,αλλά δε γαμείς,δεν κάνει ρίμα)-Συμμαχία

Τόσο καιρό προσπαθώ σκληρά να κρατήσω ένα επίπεδο-

σήμερα όμως θα κάνω ένα διάλειμμα και θα το καταποντίσω κάτω από τη στάθμη της απέραντης γαλάζιας θάλασσας
θα γίνω το δεκαπεντάχρονο που είχε κολλημένη πάνω απ'το προσκεφάλι του την αφίσα του κάθιδρου Μπρους Ντίκινσον να ωρύεται μπροστά σ'ένα μικρόφωνο με ένα λαμέ(;!)γιλέκο και την τρίχα στο στήθος κάγκελο
(κι έκανε τη μαμά να σταυροκοπιέται αν και καθόλου θρήσκα θα έλεγα)
και θα βροντοφωνάξω:

ΖΑΝ ΠΙΕΡ

και ξερό ψωμί

επειδή θάβω το όλο κόνσεπτ του so you think you can dance,αυτό δε σημαίνει ότι δεν ξέρω να εκτιμώ τον καλό χορευτή
(και το καλό κορμί:)

Απορώ πώς αυτός ο κα-τα-πλη-κτι-κός χορευτής κάθεται να τον κρίνουν ο Μεταξόπουλος και η Παπούλια...


Αλήθεια,Μεταξόπουλε-ασφάλεια πυρός έχει η σχολή σου;Από περιέργεια ρωτάω-αλλά για καλό και για κακό πρόσεχε ποιόν θα ψηφίσεις,μη συμβεί κανένα ατύχημα

Labels:

6 Comments:

  • Μήπως να βάζατε και καμιά φωτό? Ή κανένα βιδεάκι, ακόμη καλύτερα?
    Τουλάχιστον να μας τρέχουνε μαζί τα σάλια...

    By Anonymous Anonymous, at 2:56 PM  

  • Έφτασεϊιιιιι
    http://www.youtube.com/watch?v=dh_X4T0TsL0
    Αλλά η ώρα του χορού που είναι όλα τα λεφτά δε φαίνεται καλά...
    Enjoy!Και πες μου τη γνώμη σου,θα τη δεχτώ όποια και νά'ναι και θα σε συγχωρήσω αν δε συμφωνήσεις:))

    (που είναι πολύ πιθανό διότι καμμία από όσες ξέρω δε συμφωνεί με τα γούστα μου...τσ τσ δεν ξέρουν να ξεχωρίζουν το καλό πράμα)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:27 PM  

  • Κοίτα, όπως έχω ξαναπεί, εγώ τον άντρα τον σωστό τον κρίνω από την κλείδα. Κι ο Ζαν Πιερ από κλείδα πάει καλά.
    (Η Βάνα ΓΑΜΑΕΙ!!!!)

    By Anonymous Anonymous, at 11:31 PM  

  • Ναι η πουτάνα...ουπς,σόρι,η καλή κοπέλα ήθελα να πω:)

    κιένα ακόμα τελευταίο να τον εμπεδώσεις-και να φανταστείς ότι λευκό παντελόνι είναι πολύ δύσκολο να εκτιμήσω σε αντρικό σώμα...
    http://www.youtube.com/watch?v=eOKIX1A2VAc&NR=1

    Ζήτω η κλείδα!(μαζί με καμπυλωτό στέρνο φορ μι,πλιζ)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:05 AM  

  • Όχι φίλη, και πάλι όχι!!!
    Είναι αυτιάγγουρας, δεν το βλέπεις??????????

    Κι αν θέλεις στέρνα καμπυλωτά (αυτά παν μαζί με τις κλείδες), κινήσου προς ομάδα πόλο και θα με θυμηθείς.

    Ίσως πάλι να τα λέω όλα αυτά γιατί είδα την Καγιά και παίξανε τα νεύρα μου.

    By Anonymous Anonymous, at 3:18 AM  

  • ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑ έλιωσα στο γέλιο,χαμένο:)))))))

    Γκουχ,ξανασοβαρεύω και βγαίνω να υπερασπιστώ το παιδί-τα είδα τα αυτιά ρε αλλά δεν κολλάω εγώ σε λεπτομέρεις,θα τα κολλήσουμε πίσω με πλαστική,άλλωστε με έναν κλασικό ωραίο υπάρχει ανταγωνισμός ενώ τώρα είμαι η μόνη του(απ'ότι βλέπω)θαυμάστρια,λίγο τό'χεις;;;;

    [Έχω υπόψη μου τους πολίστες καλό μου μα εγώ είμαι και λίγο περίεργη και τον θέλω όσο πατάει η γάτα νεάντερνταλ με ολίγη από τρίχα στο στήθος(και ουχί-δια ροπάλου-στην πλάτη,μην ξεράσω)]

    φιλούθκια(Καγιά μπλιάαααχ)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:37 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker