Απεραντο γαλαζιο

Thursday, May 17, 2007

Κλειστόν λόγω ασθενείας

2 days ago....

Η μέρα είχε ξημερώσει σαν τις προηγούμενες,ηλίθια και κουραστική-βγήκα απ'το σπίτι πρωί και μπήκα αργά το βράδυ πτώμα.Αφού παρακολούθησα το τέλος του so you think you can dance και πήρα τις ανάποδές μου διότι ο Ζαν Πιερ μου είναι πάλι προτεινόμενος ενώ η φακλανοΛουκία της οικογενείας Λαιμού που δεν κάνει ούτε για μπαλέτα σε σκυλάδικο Ω κατηγορίας στο 7ο χιλιόμετρο του τοπικού καρόδρομου Φαρσάλων-Κωλοπετεινίτσας παραμένει μέσα(πουλημένοιοιοιοι) ,σκέφτηκα να αδειάσω το κεφάλι μου μπροστά στον υπολογιστάκο μου πριν κοιμηθώ.
Κακώς.

Σαν πολλή ώρα δεν κάνει ν'ανοίξει;.....Μπα....

ΚΟΥΤΑΚΙΑ.
Πουλάκια έχω ακούσει να κάνουν τα μάτια από την κούραση,αστράκια ναι,κουτάκια όχι.Ίσως είναι σημάδι της ψηφιακής εποχής όμως και τα ηλεκτρονικά πουλάκια είναι τετράγωνα.
Μετά από 7 φορές που τ'ανοιγόκλεισα και τα κουτάκια κουτάκια,άρχισα ν'ανησυχώ.

Κάτι δεν πάει ΚΑΘΟΛΟΥ καλά
Πώς είναι έτσι η οθόνη σαν ανάποδο γαμώτο;Όλα είναι αλλού γι'αλλού!Τέτοια γραμματοσειρά κατ'αρχήν δεν έχω ξαναδεί-όχι.....,κάτσε,κααααάτι μου θυμίζει...Έλα...πάνε πίσω...πάνε πίσω...
Έχω ξαναδεί,βέβαια,τώρα θυμήθηκα.Όταν ήμουν 8 χρονών και πρωτοαντίκρυσα την Amiga(Commodore,το οποίο αποκαλούσαμε σε άπταιστα αγγλικά"κομοντόρε") του αδερφού μου.

MY GOD,τι

Πλοπ
"Το σύστημά σας ανένηψε μετά από σοβαρό σφάλμα"

Έμεινα κάγκελο.

ΑΝΕΝΗΨΕ;Τι θα πει ΑΝΕΝΗΨΕ;Θα τα κακάρωνε;Πότε;Γιατί;

Τι έγινε ρε παιδιά;


Κατ'αρχήν,τι έπαθε;Ποιό είναι το ανάλογο για έμφραγμα στα λαπτόπια;
Και ποιός το βοήθησε να ανανήψει;Υπάρχει καμμιά εικονική εντατική για υπολογιστές;

Φαντάστηκα ένα τσούρμο ψηφιακούς γιατρούς να χυμούν απάνω στο μον-παν-άκριβο ντιζαϊνάτο κουκλί μου όπως στο E.R.-άλλος να του κάνει μαλάξεις στα πλήκτρα,άλλος να του φυσάει το φουρφούρι που υπερθερμάνθηκε,και στο τέλος,να εμφανίζεται ο αρχιγιατρός με τα ματσούκια που στέλνουν ρεύμα και να τα τοποθετεί στις θύρες USB
Clear!ΜΠΖΖΖΖΖΤ.....Τίποτα,μαύρη οθόνη,πάμε άλλη μία-κάντε πέρα!ΜΠΖΖΖΤ...Άλλη μια φορά-live,dammit!Clear!ΜΠΖΖΖΖΤ
Μπλιπ.....μπλιπ.......μπλιπ.......μπλιπ.......Ζει!
Well done doc-thank you,it was nothing,I've only done my job

Για κάτσε,μη βγάζεις ακόμα το ευχαριστήριο φακελάκι....Κιαν δεν το βοήθησε κανείς;Κι αν μόνο του προσπαθούσε να σωθεί και σερνόταν στον κυβερνοχώρο"help me........help....."και κανένας πούστης δε νοιάστηκε,και μόνο του κατάφερε να ζήσει επειδή είχε θέληση;

Το πουλάκι μου...Επεβίωσε μεν αλλά είναι ολοφάνερα καταβεβλημένο-το φάντασμα του παλιού του εαυτού.....Το γύρω γύρω είναι του 21ου αιώνα και το μέσα της αρχαιότητας των υπολογιστών,εικόνες που μόνο σε μουσείο πίστευα ότι συναντάς πλέον(είναι ο πρώτος δικός μου υπολογιστής,σημειωτέον).Τα γραφικά είναι σαν παιδιού 5 χρονών,πιο δισδιάστατα,δε γίνεται!Από χρώμα δε,αχρωματοψία-5 βασικά κι όξω από την πόρτα.Και κουτάκια-πολλά κουτάκια...

Μετά από έρευνες και τηλέφωνα των τελευταίων ημερών μάζεψα τις ακόλουθες χρήσιμες πληροφορίες
1-Οι τύποι που δουλεύουν στις τζάμπα γραμμές υποστήριξης:
α)Βαριούνται του κερατά
β)Στο δείχνουν ολοφάνερα ότι βαριούνται
γ)Νομίζουν ότι είσαι του Μετσοβείου και καταλαβαίνεις απταίστως ό,τι σκατά σου λένε(αν ήταν έτσι φίλε,θα το είχα ήδη φτιάξει μόνη μου και δε θα είχα πέσει στην ανάγκη σου-παλιοζωή...)
δ)Δεν ξέρουν την τύφλα τους
(τα πορίσματα μετά από τρεις-3-συνομιλίες με απολύτως όμοια βαριεστημένους τύπους)

2-Το πρόβλημά μου μάλλον είναι ότι κάποιοι drivers(μορφώθηκα πάλι)αποφάσισαν με το έτσι θέλω να εγκαταλείψουν το σπίτι τους(πού πήγαν;χέστηκα,οι προδότες-που να διαλυθούν σε 01010101010)και πρέπει να τους κάνω download.Διότι τώρα λειτουργεί με τη βασική ανάλυση οθόνης και δε βλέπω τίποτα σε χρώμα-να μη μιλήσω για βίντεο,που μόλις μπω σε σελίδα με βιντεάκι με πετάει έξω σαν ασυνόδευτο κάγκουρα σε χάι κλαμπ...
Τα συμπαθέστατα παιδιά των free γραμμών μου το εμφάνισαν πανεύκολο να μπω στο site της εταιρίας και να τους κατεβάσω μόνη μου.
Μπήκα χαρούμενη,είδα ότι υπάρχουν περί τους 3000 drivers,βγήκα λυπημένη.

Αύριο θα το πάω στην αντιπροσωπεία και από βδομάδα βλέπουμε.Το καλό μου,ποτέ δεν το έχω αποχωριστεί...Τα ξένα χέρια είναι μαχαίρια-τώωωωρα καταλαβαίνω το βαθύτερο νόημα του στίχου!

Περαστικά μας.....



Update(όχι που θα μου γλύτωνε:)

Πρόβλημα ελύθη εν μέρει(και όχι χάρη στα μαλακισμένα της δωρεάν υποστήριξης μεγάλου καταστήματος ηλεκτρονικών ειδών που φρόντισαν να με παραπλανήσουν ότι η εταιρεία του δικού μου PC ΔΕΝ παρέχει το σιντι με τους drivers που χρειαζόμουν,ενώ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΧΕΙ(να διαφημίσουμε και το σπίτι μας...Πηγαίνεις τώρα εκεί να τους σπάσεις τα μούτρα;^&^&^*!!!)...Τελικά αποδείχτηκε ότι ΤΟ ΕΙΧΑ(όπως με πληροφόρησε ο άλλος μαλάκας,ο τεχνικός της αντιπροσωπείας μου,που εδέησε να εμφανιστεί στο πόστο του χθες)..Αυτός πάλι,αφού με αντιμετώπισε σαν καθυστερημένο που δεν ήξερα να βρω μόνη μου ότι χρειάζομαι τον display driver("όποιος ξέρει αγγλικά το καταλαβαίνει"κατά λέξη είπε ο στόμας του),μου πέταξε ότι δεν είναι γραμμή υποστήριξης κιάμα θέλω να πάω από κει και το έκλεισε άρον άρον για να συνεχίσει τον ύπνο του.Επέλεξα να μην πάω να δω ΚΑΙ τα μούτρα του και ξεράσω,αλλά να το φτιάξω μόνη μου.Με το display driver τα γραφικά επανήλθαν,αλλά όταν μπαίνω σε σελίδα με βιντεάκι μου βγάζει το γνωστό λευκό τετράγωνο με το μικρό κόκκινο χ στη γωνίτσα.Αν κάποιος γνωρίζει με ποιόν driver σχετίζεται το φαινόμενο,θα εκτιμήσω τη συμβολή δεόντως-διότι από μόνη μου φόρτωσα και κανά δυό ντράιβερς ακόμα που δεν ξέρω τι κάνουν(βρήκαμε παπά να θάψουμε πεντέξι)και φοβούμαι μην το αποδιοργανώσω τελείως...

13 Comments:

  • No need to panic!

    δυστυχως το ER σε cyber εκδοση δεν βγαινει! Μην ανησυχεις παντως!! Προβλημα με την καρτα γραφικων το κοβω - εχασε ντραιβερς και γιαυτο ξαναγυρισε στην μητρικη βιτζιει!! Back to my roots που λεν...
    Μπορει να ειναι και προβληματακι δισκου- σισκοπαθεια δηλαδη- αλλα d'ont wory ολα γινονται!

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 9:25 AM  

  • Περαστικά, από ότι κατάλαβα δεν είναι κάτι μη αναστρέψιμο, ούτε θα του αφήσει κουσούρι του λαπτοπιού!
    Take it easy!!!

    By Blogger kotosalata, at 10:29 AM  

  • Το σίγουρο είναι ότι έχεις πρόβλημα ή conflict με τον driver της κάρτας γραφικών. Ξαναπέρασε τον driver. Αν δεν είσαι σίγουρη τι και πώς, πες μου τι κάρτα έχεις και θα στον βρω εγώ.

    Μου βρωμάει vista ελληνικά...

    Βγάλε για αρχή τα ελληνικά windows (ευθύνονται για πολλές μαλακίες) καί τρέξε ένα πρόγραμμα να κάνει check την registry.
    95% των προγραμμάτων για τη registry που κυκλοφορούν στο εμπόριο (ή σπασμένα στο ιντερνετ) είναι χάλια. Θα στο χαλάσουν περισσότερο. Τρέξε αν θες το Registry Mechanic (κατέβασε την free έκδοση) και δες τι παίζει.
    Υπάρχει πιθανότητα (μικρή μάλλον) spyware να σου έχει ήδη κάνει remote το PC και να σου έχει πειράξει την registry, έτσι ώστε να βγάλει το PC off.

    Πήγαινε στο control panel --> System --> Device Manager και δες στο display driver (driver κάρτας γραφικών αν βγάζει οκ ή θαυμαστικό σε κίτρινο κύκλο). Αν έχει θαυμαστικό τότε βάλε πάλι driver για κάρτα γραφρικών και μάλλον το πρόβλημα είναι μόνο αυτό.
    Τι windows έχεις?
    Κάρτα γραφικών?
    Internet browser?
    Καλά ξεμπερδέματα!
    :)

    By Blogger FuSmOKer, at 12:57 AM  

  • Ευχομαι η αντιπροσωπεια να μην ειναι μια απο τις ακολουθες: acer & hp. Να φανταστεις πως η αποκατασταση του προβληματος θελει το πολυ κανα μισαωρο αλλα η αντιπροσωπεια (τωρα που το σκεφτομαι, οποια και να ειναι) θα σε ταλαιπωρησει μαλλον.

    Περαστικα στον ασθενη λοιπον :)

    By Blogger B, at 8:24 AM  

  • Όλο και καλύτερα (γραφεις). Περαστικά.

    By Anonymous Anonymous, at 4:57 PM  

  • Ευχαριστώ σας παιδιά!:)

    Εν μέρει επανήλθε,όχι απόλυτα όμως

    St,σ’ευχαριστώ-τελικά έγινα ο γιατρός του εαυτού μου με τόσους κομπογιαννίτες που κυκλοφορούν!Εσύ πάντως φαίνεται να το κατέχεις καλά το αντικείμενο,όντως έτσι πως τα λες έγινε!

    Kotosalata(πού ήσουν εξαφανισμένο εσύ παιδί;κάπου καλά ελπίζω!),θενκς ντίαρ,κιεσύ με το λαπτόπι στον ώμο κάνεις βόλτες βλέπω!:)

    Fusmoker,you’re my man!Τα μισά από όσα είπες δεν τα κατάλαβα-είμαι άσχετη γαρ-αλλά κατάλαβα ότι εσύ είσαι παραπάνω από σχετικός!Δεν έχω βίστα,έχω XP,μπράουζερ MSIE 6 και κάρτα γραφικών....δεν ξέρω!Χοχο,ανίδεη τελείως...Το λέει κάπου;:)Τελικά ήταν θέμα ντράιβερ,μήπως όμως μπορείς να με βοηθήσεις στο θέμα των βίντεος;θενκς!

    Brokenlink,όχι καλό μου,δεν είναι καμμία από τις δύο,αλλά τελικά από ότι φαίνεται δεν έχει σημασία-όλες το ίδιο μαλακισμένα σε αντιμετωπίζουν!Είναι μη σου τύχει...

    Άντα,νταμπλ θενκς μπέιμπι γκερλ:)(εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω διαφορά μέσα στο μυαλό μου...:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 5:02 PM  

  • Aurelia :)
    Λοιπόν, καλώς το καινούριο το PC :)
    Όταν λες δεν παίζουν τα video, θα πρέπει να μου πεις για τι format video μιλάς ή τι εφαρμογή (πχ. youtube).
    Αν δεν σου είναι πρόβλημα μπορείς να στείλεις και link για να πάρω ιδέα.

    Αυτό που χρειάζεσαι είναι κάποια codecs (κώδικες) να κάνεις install.
    Το ποιο εύκολο για μένα είναι να σε κάνω link σε κάποιο αξιόπιστο codec pack για να το ''κατεβάσεις'' αλλά είναι μέγα μαλακία να κάνεις εγκατάσταση codecs που δεν χρειάζεσαι (και τα pack έχουν 50+ codecs...) γιατί θα πήξει η registry και το pc ύστερα θα σέρνεται.
    Γι' αυτό καλό είναι να ξέρω το format του video ή την εφαρμογή.
    Έχω την εντύπωση όμως πως μπορεί να είναι το DivX.
    Αυτό αν θες κατέβασε το όπως και να χει και κανε εγκατάσταση μόνο το DivX source code (τα υπόλοιπα δεν χρειάζονται)
    Καλή σου επιτυχία και ότι θες μπορείς να με ρωτήσεις όποτε θες και στο fu_smoker@yahoo.com
    :)

    By Blogger FuSmOKer, at 5:48 PM  

  • To DivX το κατεβάζεις από το www.divx.com
    Download the free version.

    By Blogger FuSmOKer, at 5:51 PM  

  • Λουκ Αουρελια μαι ντιαρ. Αι θινκ δατ γιου μαστ γκοου αντ φαιντ γιορσελφ α βερι βερι γκουντ πισι ντοκτορ! Σκριου δε σο κολντ "σερβις" εντ φαιντ σαμουαν δατ νοουζ. Μπικοουζ Αι θινκ δατ δε σεκοντ ρουλ οφ Μερφυ απλαιζ χιαρ.
    Γουεν γιου χεβ α προμπλεμ φαιντ δε γκαι δατ καν φιξ ιτ!

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 6:33 PM  

  • Fu@
    Το πρόβλημα ήταν με γιουτουμπάκια,αλλά το κουφό είναι ότι στο σάιτ του you tube δεν υπήρχε πρόβλημα,το πρόβλημα εμφανιζόταν όταν έμπαινα σε μπλογκ που είχαν βίντεο από το you tube.Και λέω"το πρόβλημα ΗΤΑΝ",διότι....λύθηκε από μόνο του!Δεν καταλαβαίνω τίποτα,τι είχε,πώς φτιάχτηκε,αν έγινε μετάλλαξη και έμαθε να αυτοφτιάχνεται γιατί είδε ότι έμπλεξε με ασχέτου ιδιοκτήτρια...Σε υπερευχαριστώ πάντως,και κρατάω τις πληροφορίες και όλα για όταν(τοκ τοκ,χτυπάω ξύλο)θα σε χρειαστώ-αχρείαστος νά'σαι για τέτοιο λόγο πάντως:)

    ες τι@
    (χεχε)
    (Πως βαριέμαι να αλλάζω γλώσσα μάλλον είναι οφθαλμοφανές...:))
    Εύκολο το λες να βρω κάποιον που ξέρει;-οι γνωστοί και φίλοι ξέρουν από τα βασικά έως λιγότερα από μένα(δηλαδή τίποτα),οι τεχνικοί ολ στινκ,οπότε ή τη στήνω έξω από το Πολυτεχνείο και βουτάω τον πρώτο τυχόντα φοιτητή,ή θα εκμεταλλευτώ την ευγενική προσφορά του άνωθεν(αχρείαστη νά'ναι και πάλι,τοκ τοκ)Θα επιλέξω το β
    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:24 AM  

  • κοιτα δεν χανεται ευκολα ενας driver. Ισως ειναι προμυνημα σοβαροτερης βλαβης. Ποσο καιρο εχεις το λαπτοπ?

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 4:39 PM  

  • Να σαι καλά. Με μπέρδεψες τώρα. Αλλά αφού πήρε μπρος.. :)

    Να αυτοφτιάχνεται το pc λες, ε??
    Τι σου λένε τα Neural Networks?
    Είναι ειδικότητα (όπως λέμε λογιστής πχ.) και ασχολείται με νευρωνικά δίκτυα. Δίνεις δηλάδή ΑΙ (Artificial Intelligence) σε ηλεκτρονικά κυκλώματα και πάει λέγοντας και βασικά τι θέλω να πω..
    Ότι υπάρχουν machines που ήδη αναπλάθωνται (όπως τα κύτταρα) αλλά ακόμη σε ερευνητικό στάδιο.

    Αυτό που είναι εφαρμόσιμο είναι ότι ηλεκτρονικά κυκλώματα, με το κατάλληλο AI αυτοδιορθώνονται και αυτοσυντηρούνται μόνα τους κατεβάζοντας ότι χρειάζεται από βάσεις δεδομένων στο net.
    Επίσης αυτοαναβαθμίζονται..!!

    Το πρώτο παράδειγμα που θα δούμε αυτά τα πράγματα θα είναι συσκευές σπιτιού (κυρίως κουζίνας - ψυγεία κλπ.). Στην Αμέρικα και Taiwan κυκλοφορεί ήδη ψυγείο (της LG) το οποίo αυτοφτιάχνεται κλπ.

    Τι κόσμος είναι αυτός.....
    Φρικάρω με αυτά :(

    By Blogger FuSmOKer, at 8:00 PM  

  • st@
    2 χρόνια-Η αλήθεια είναι ότι ενώ γενικά το προσέχω,έκανα κάτι μαλακιούλες τελευταία του τύπου να το αφήνω πολλές ώρες-μη σου πω μέρες-στην αναμονή με σελίδες με βιντεάκια από το you tube ανοιχτές.Μόνο αυτό μπορώ να σκεφτώ ότι έφταιγε...Και όχι,δε θα αυτογκαντεμιαστώ ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει,θα ξεχάσω το περιστατικό και νο χαρμ νταν(αι χόουπ)!:)

    Fu@

    Πραγματικά φου μου πολύ θα ήθελα να μάθαινα τι διάολο έγινε,αλλά μάλλον δεν υπάρχει τρόπος,οπότε θα ελπίσω ότι όλα αποκαταστάθηκαν.

    Για τα υπόλοιπα που λες..Ώρες ώρες κιεγώ φρικάρω με την εποχή μας και το μέλλον φαντάζει τρομακτικό..Όλα γίνονται για να γίνει η ζωή μας όλο και πιο εύκολη,κιαναρωτιέμαι τι θα μείνει για μας στο τέλος που να μας κάνει να λεγόμαστε "άνθρωποι"...
    (πάντως για να πω και την αλήθεια μου,δε θα με χαλούσε καθόλου ένα αυτοκαθαριζόμενο σπίτι,και αυτοσιδερούμενα ρούχα!;)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:40 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker