Απεραντο γαλαζιο

Friday, May 04, 2007

Cache

….κιεκεί που έχω πιστέψει ότι αντιμετωπίζω με τρελλή επιτυχία τα φαντάσματα και στη φαντασία μου έχω βγάλει σκόρδα και σταυρούς και τα’χω στείλει στον απήγανο,έχω καρφώσει παλούκια σε καρδιές και φυτέψει ασημένιες σφαίρες σε δασύτριχα στήθια

έρχεται μια μέρα της πραγματικής ζωής και κάνω κάτι-ή μάλλον ΔΕΝ κάνω κάτι-και καταλαβαίνω ότι αρχίδια καλαβρέζικα έχω ξορκίσει και κρύβομαι στη ντουλάπα μου όπως πάντα

Όπως παραδείγματος χάρην τώρα,που είμαι ακόμα στο σπίτι-ενώ θα έπρεπε να είμαι στη δουλειά-για να αποφύγω μια ενδεχόμενη τυχαία συνάντηση...


Να δεις που και τον Ιούνιο δε θα πάω στο event...

ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ


Update:λίγες ώρες μετά το ποστ ενώ τρωγόμουνα με τα ρούχα μου για τις μαλακίες μου,τόσο που επεξεργαζόμουν την απεχθή ιδέα να ξανα-καπνίσω,το φάντασμα της αποφευχθείσας τυχαίας συνάντησης με πήρε τηλέφωνο-αμήχανο και λίγο ασυνάρτητο-μάλλον επειδή ανησύχησε από την απουσία μου(να υποθέσω μόνο μπορώ,γιατί από το τηλεφώνημα δεν έβγαλα άκρη-ούτε μέση)
Και λέω τώρα....
ως αρκετά ανώριμο-άρα γνήσια εγωκεντρικό πλάσμα,ασχολούμαι κυρίως με τη δική μου πλευρά του νομίσματος και δεν το σκέφτηκα ποτέ έτσι,αλλά
ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ ΜΑΣ;(κι όποιος κατάλαβε,κατάλαβε)

Labels:

11 Comments:

  • εγω στα λεγα οτι δε θα πας, εσύ δε με ακουγες!! :)

    By Blogger Stefanos, at 1:24 PM  

  • Αγαπητέ μου στρατευμένε νέε:)))
    (άσε τη γκρίνια βρε,πιπίνι είσαι ακόμα!στα 40 θα πάθουμε τη ζημιά υποψιάζομαι...)μέχρι εκείνη την ώρα δεν έχει κριθεί τίποτα-απλά με το τεστ ντράιβ το σημερινό(με άλλο φάντασμα) κατάλαβα ότι όσους μεγάλους λόγους κιαν πω,ο εαυτός μου κάνει ότι του καπνίσει στην τελική-και χωρίς να με προειδοποιεί...
    :/

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:19 PM  

  • Αν δεν πας θα το μετανιώσεις, και θα το μετανιωνεις σε βαθος χρονου επισης
    :)

    By Blogger Live!News, at 1:27 AM  

  • Λουτσία μου,μπορεί-αλλά δε θέλω να φορτώσω με τόσο άγχος την υπόθεση...Η κύρια ευχή μου είναι να μπορέσω να υποστηρίξω(μέσα μου)τον εαυτό μου σε ό,τι αποφασίσει τελικά να κάνει και να μην αρχίσω να τον βαράω(συχνό φαινόμενο:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:00 AM  

  • Τι εννοείς; Φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη;

    By Blogger Live!News, at 4:19 PM  

  • Κάπως έτσι,σε γενικές γραμμές,με ολίγη από"τι κάνεις Γιάννη;κουκιά σπέρνω"...
    :?

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:20 AM  

  • Εννοείται πως θα πας τον Ιουνιο. Θα περιμένουμε ολοι post σου μολις γυρίσεις. Οπωσδήποτε.
    Το update σου ομολογώ πως με μπέρδεψε, τα λιγοστα εγκεφαλικα μου κύτταρα δεν κανουν calculate οτι γράφεις.

    By Blogger B, at 7:20 PM  

  • Σαφώς και ισχύει το τελευταίο που είπες :)

    By Blogger FuSmOKer, at 11:44 PM  

  • Brokenlink@
    Δε φταίν τα εγκεφαλικά σου κύτταρα καλό μου(μην ακούω αηδίες!),εγώ μάλλον δεν ήμουν ξεκάθαρη και φοβούμαι ότι σας μπέρδεψα..
    Το ποστ δεν αφορούσε το φάντασμα του Ιουνίου αλλά ΑΛΛΟΝ πρώην,τον οποίο αποφεύγω συστηματικά να συναντήσω,όπως έκανα και τη μέρα του ποστ(άλλο που μου την έκατσε και μου τηλεφώνησε μετά...)
    Συμπερασματικά από τη μαλακισμένη συμπεριφορά μου με τον ένα πρώην,αναρωτήθηκα αν τελικά θα βρω τα κότσια να πάω τον Ιούνιο να συναντήσω και τον άλλο!Πιάστ'αυγό και κούρευτο δηλαδή!Καταλαβού τώρα;

    fusmoker@

    Αν αναφέρεσαι στην τελευταία παροιμία,μόνο αυτό ισχύει μάλλον!!!:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 3:40 PM  

  • I see dead people (?)

    By Anonymous Anonymous, at 3:02 PM  

  • Όχιιιι...I DON'Τ want to see dead people!Για να τους κρατήσω ζωντανούς στο μυαλό μου...

    (καλώς μου τοοοο:):)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:39 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker