Απεραντο γαλαζιο

Sunday, June 03, 2007

Δελτίο άπνοιας

Ακούγεται από την τηλεόραση ο Νικ Κέιβ που τραγουδάει στα Φτερά του έρωτα.Δεν το έχω δει,κι επειδή δεν το πέτυχα από την αρχή,δε θα το δω ούτε σήμερα.Από σάουντρακ πάντως,καλά πάει(το Νικ Κέιβ με είχε κάνει να τον μισήσω ένας μαλάκας κάποτε.Ευτυχώς,άλλαξα γνώμη)

Το παρόν το ανεβάζω για να δηλώσω με κάποια στενοχώρια πως έχω χάσει τη διάθεσή μου να γράφω εδώ.Από χθες έχω ανεβάσει τρία ποστ,και τα κατέβασα επί τόπου.Υποψιάζομαι τι ή ποιός μου τη χάλασε,αλλά δεν μπορώ να το πω.(Είναι κι αυτή η γαμημένη η αυτολογοκρισία βλέπεις...)
Μπορεί και να την ξαναβρώ όμως-τη διάθεση.Δεν απογοητεύομαι.

Μέχρι τότε,φιλιά σ’αυτούς που γουστάρω να διαβάζω και που γουστάρω να με διαβάζουν(ξέρουν αυτοί ποιοί είναι...:)
Και σε σας που με διαβάζετε και δεν σας ξέρω,και σε σας φιλιά

8 Comments:

  • Θα ερθει παλι η διαθεση :) Ισως αργησει αλλα θα ερθει.

    Φιλια πολλα Aurelia.

    By Blogger B, at 12:23 AM  

  • Επειδή είσαι πραγματικά αληθινή και αυτα που γράφεις ξεχωρίζουν δεν πρέπει να σταματησεις...
    Αν ειπα κατι και σε στεναχωρησα ζητω ταπεινα συγνώμη

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 9:59 AM  

  • Φιλιά πολλά Aurelia...

    By Blogger Live!News, at 12:50 PM  

  • Μάκια πολλά !!!!

    By Blogger kotosalata, at 3:03 PM  

  • Έτσι είναι η ζωή Aurelia με τα ups και downs..
    Κάνε κουράγιο.
    Υγεία πάνω από όλα και τα υπολοιπα έρχονται :)

    By Blogger FuSmOKer, at 7:10 PM  

  • Φιλιά παιδιά,να είστε όλοι καλά:)

    Τά'χω κάνει λίγο μαντάρα στη ζωή μου τελευταία,αλλά πού θα πάει,θα τα ξεμπερδέψω hopefully

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:45 PM  

  • αααα, πάλι μας κάνεις νάζ(ι)α?????

    Μήπως θέλεις να δείρω κανέναν?

    By Anonymous Anonymous, at 3:04 PM  

  • Εμένα-και πολύ...Θα μου κάνεις μεγάλη χάρη:/

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:34 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker