Απεραντο γαλαζιο

Monday, July 23, 2007

Συγγνώμη,νεαρέ,για Δαφνί καλά πάω;

2.45.Δεν έχω ύπνο.Χθες είχα,σήμερα δεν έχω,τι είχαμε τι χάσαμε.Δεν είναι αυτό που με ανησυχεί.
Άλλο είναι.
Αντί να δοκιμάσω τις παραδοσιακές μεθόδους που υποτίθεται πως προσελκύουν τον ύπνο όπως το σκατό τη μύγα,δηλαδή:διάβασμα,τηλεόραση,γάλα,χλιαρό μπάνιο,καταμέτρηση προβατακίων κτλ.,τι έπιασα να κάνω;
μην ψάχνετε,ούτε εγώ που με ξέρω δε θα το έβρισκα.

ΣΙΔΕΡΩΝΩ.Καταμεσής της νύχτας,με καύσωνα και με τον ανεμιστήρα να φυσάει στο άλλο δωμάτιο.Μόλις τέλειωσα τα μπλουζάκια που είχα κάτι βδομάδες πάνω στη σιδερώστρα,καθώς και ένα τζην μπουφάν(!)...

Για τους ολίγους που διαβάζουν αυτό το μπλογκάκι και γνωρίζουν τι σιχαμάρα τρέφω για τον αυτοκράτορα-δυνάστη των οικιακών εργασιών,είναι κατανοητό φαντάζομαι πως, officially,τα έχω παίξει.

(και ο Αύγουστος είναι ακόμα μακρυά....)

4 Comments:

  • δυσκολη η περιπτωση σου...
    Σιδερωμα?!
    Κατι τετοιο μονο η Μπρι απο Desperate Housewifes μπορουσε να κανει!

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 8:21 PM  

  • Ένα μόνο πράγμα σημαίνει αυτό,st:διακοπές,ΤΩΡΑ!
    (αν διάλεγα χαρακτήρα από αυτό το σήριαλ,μάλλον με τη Σούζαν θα με παρομοίαζα...χάλια είναι όλες δηλαδή,εδώ που τα λέμε:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:40 AM  

  • Σουζαν ε? Καλη ειναι αλλα θυμαμαι την Λοις Λειν και ξενερωνω!

    Ποτε θα φυγεις?

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 12:13 PM  

  • Έχω ακόμα...καλώς εχόντων των πραγμάτων,σε δυο ολόκληρες βδομάδες

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:32 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker