Απεραντο γαλαζιο

Saturday, September 15, 2007

Μολών ολέ

Κιούριοι αθλητικοί σχολιαστές-σπορτσκάστερς-πως διάλο σας λένε,εκεί στην ελληνική τηλεόραση 1,για κοιτάχτε λίγο την ημερομηνία λήξεως στο Λουκοζέιντ σας.Διότι δεν εξηγούνται αλλιώς σχόλια(στον προημιτελικό με την Ισπανία)του τύπου:

-"Πάρτε λεξοτανίλ(!),πάρτε καρδιοτονωτικά"προέτρεπε τον κόσμο ο ένας σχολιαστής παύλα-ψυχίατρος,για να αντέξει το άγχος του αγώνα,και

πάνω που είχε οίστρο,τον κόβει ο διπλανός του που μάλλον είχε πρόσφατους τους"300",για να πει το δικό του(κυρία,κυρία,το δικό μου είναι πιο ωραίο!):

-Μα πες μου,δεν πιστεύεις πως είναι μάχη ταυρομάχων με Σπαρτιάτες αυτή;


Ζμπόινγκ...

(καλέ μήπως έτσι γκάου είναι γενικά αυτοί οι άνθρωποι και απλά εγώ δεν παρακολουθώ αθλητικά αρκετά συχνά;)

4 Comments:

  • Πλακα κάνειςςςς!
    Ωχ, τι γέλιο μάνα μου!

    Θ'αρχίσω να βλέπω αγώνες φανατικά!

    By Blogger Live!News, at 4:18 PM  

  • Luccia@
    Μωρέ είπαν κι άλλα νόστιμα αλλά τα ξέχασα-ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι,τι να σου κάνει...
    (Να αρχίσεις να βλέπεις,με φειδώ όμως,γιατί μπορεί να σου μείνουν κουσούρια-εγώ από κείνη τη μέρα αγωνίζομαι να φανταστώ τη σκηνή"Ταυρομάχοι εναντίον Σπαρτιατών"αλλά ακόμα δεν τα έχω καταφέρει...)

    :)φιλιά

    By Blogger Aurelia Aurita, at 4:59 PM  

  • Καλά εγώ δεν πολυασχολούμαι γενικώς με αυτά αλλά έχω ακούσει και εγώ κάτι μαργαριτάρια.. :)

    By Blogger FuSmOKer, at 2:09 AM  

  • Τώρα θυμήθηκα ένα τίτλο αθλητικής εφημερίδας όταν είχαμε κερδίσει τους αμερικανούς στο μπάσκετ:
    Π-ΗΠΑ!!!Αθάνατο ελληνικό κόμπλεξ,κρυμμένο πίσω από το"θα σας γαμήουμε όλους"...
    Είναι πυροβολημένοι οι άνθρωποι-οπότε τι περιμένεις και από τους οπαδούς που γαλουχούνται με τέτοια μηνύματα;πολιτισμό;όχι βέβαια,τραμπουκισμό και μαχαιρώματα......
    Άντε,τα πήρα πάλι!!!!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:36 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker