Απεραντο γαλαζιο

Monday, October 08, 2007

Communication breakdown


Για αρσενικό,κύριος,για θηλυκό,κυρία,για ουδέτερο;
Χμμ..κύριο


Λοιπόν

Κύριο Σύμπαν


Δεν ξέρω αν φταίω εγώ,εσύ ή ο ΟΤΕ που δεν συνεννοούμεθα.
Όταν πριν από 2-3 ποστ έλεγα ότι είμαι σχεδόν έτοιμη να ερωτευτώ ξανά,εννοούσα να εμφανιστεί ένας ψηλός,σπαθάτος,έξυπνος,χιουμορίστας,ωραίος,οικονομικά ανεξάρτητος,ενδιαφέρων τύπος που να πέσει ξερός για πάρτη μου,να κάμψει και τους τελευταίους σκεπτικισμούς μου ως προς το θέμα"έρωτας:αυτός ο άγνωστος"και να με πάρει να φύγουμε στο ηλιοβασίλεμα.ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ:


-Να μου την πέσουν παντρεμένοι συνάδελφοι με 2 παιδιά

-Να μου την ξανα-πέσουν πρώην κατεστραμμένες σχέσεις

-Να μου την πέσει αγέλη 15χρονων μαλακιστηριών στο δρόμο(σημειωτέον,νιαουρίζοντας.I was creeped out a bit.)


και,last...and most certainly,least

-Να μου την πέσει η υπάλληλος στο βενζινάδικο(...)


Ελπίζω να έγινα κατανοητή.Βλέπεις ότι σου μιλάω με το καλό και ευγενικά,και θα σου δώσω άλλη μία ευκαιρία να συνομωτήσεις με τον εαυτό σου και να οδηγήσεις τα πράγματα στο προσδοκώμενο αποτέλεσμα.Αλλιώς,δεν εγγυώμαι τίποτα.Δεν είμαι βίαιο άτομο,αλλά έχει και η φιλησυχία τα όριά της.Την επόμενη φορά,θα προβώ σε ωμότητες.


Εύχομαι,για όλους μας,να μη χρειαστεί.



Με τιμή,

Aurelia Aurita

(θα έγραφα σκέτο Aurelia,αλλά δυστυχώς,δεν έχω πια την ευχέρεια που είχα μέχρι τώρα,να κυκλοφορώ μόνο με το μικρό μου-μόλις προσφάτως ανακάλυψα πως βγήκε μια καινούρια μπλόγγερ που το χρησιμοποιεί.Shit...Μόνο εγώ είμαι μαλάκας και πριν βγω στο κουρμπέτι έκανα έλεγχο για να δω αν το έχει κάποιος άλλος-έστω και κατά το ήμισυ...)

24 Comments:

  • Xα χα χα! Tο σύμπαν λειτουργεί πάντως, οφείλεις να το παραδεχτείς! Ίσως δεν έχει βρει το δρόμο του ακόμη... αλλά το παλεύει!

    By Blogger XPIΣTINA, at 11:21 AM  

  • Το ότι ήταν γυναίκα υπάλληλος-λεσβία στο βενζινάδικο μου κάνει πολύ ρέτρο και θα το κρατήσω. Απο κει και πέρα μήπως το σύμπαν σου λέει ότι θα μας πηδήξουν(με το συμπάθειο πάντα) με τις τιμές της βενζίνης οπότε 'κάνε τα κουμάντα σου γιατί σε ξανθό, ψηλό αρσενικό δεν μου έχει μείνει τίποτα-μισό να κοιτάξω πίσω αλλά δεν νομίζω';

    By Blogger wahia, at 5:41 PM  

  • x@

    Το παλεύει προς λάθος κατευθύνσεις όμως!Μεταξύ μας,δε στροφάρει και πολύ το σύμπαν μου φαίνεται(γκλπ...ελπίζω να μην εκλάβει κυριολεκτικά εκείνο το"να πέσει ξερός"...)

    wahia@

    Αν την έβλεπες κι όλας,θα σου ολοκληρωνόταν το κλισέ...Δύο μόνο θα σου πω:μαλλί"χαίτη"(Σταμάτης Γαρδέλης στη ρόδα τσάντα και κοπάνα)και πόζα πεσίματος"κεφάλι μέσα στο αυτοκίνητο και αγκώνες ακουμπισμένοι στο παράθυρο"-ευτυχώς,του συνοδηγού..

    Σημαντικό:σπαθάτος σημαίνει ΞΑΝΘΟΣ;;;Εγώ καστανό εννοούσα-λάθος του τα είπα του σύμπαντος γμτ


    Και να διευκρινίσω γενικώς,για να μην παρεξηγηθώ:δεν έχω κανένα κόλλημα με τις σεξουαλικές προτιμήσεις,ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε και να κάνουν όλοι αυτό που τους εκφράζει και μπράβο τους.Απλά δε μου έχει ξανατύχει και παραξενεύτηκα η έρμη!
    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 4:47 PM  

  • χα χα χα! ναι! όχι ξερός, όχι! άκυρο το ξερός! άκυρο! σύμπαν;;;;;; ακούς;;;;; άκυρο το ξερός!!!!! χαχαχαχα μπράβο, καλό!

    By Blogger XPIΣTINA, at 5:50 PM  

  • Πωπωωωωωω ήμουν σίγουρη ότι διάβασα ξανθός στο ποστ..πάντως για το σπαθάτος μου ήρθε μια προστυχιά στο μυαλό ως εξήγηση που δεν θα την μοιράστώ εδώ, είμαι μια κυρία κι αυτό ένα σοβαρό βλογ ;)

    φορ δε ρεκορντ κι εγώ δεν ήθελα να προσβάλλω κανέναν απλά ο συνδυασμός επαγγέλματος και σεξουαλικού προσανατολισμού μου φώναζε από μακριά :))

    By Blogger wahia, at 5:56 PM  

  • Έχεις πλάκα :D

    By Blogger λεμόνι δίχως όνειρα, at 6:12 PM  

  • Φτου! Μία γυναίκα λιγότερη (αν και όπως την περιγράφεις.. ας είναι..)
    :)

    (νομίζω δυο bloggers με το όνομα aurelia υπάρχουν)

    By Blogger FuSmOKer, at 7:27 PM  

  • Eχμ, συγγνώμη, αλλά θέλω να πω κάτι στο “λεμόνι δίχως όνειρα”, αν μου επιτρέπετε λόγω του ότι στο δικό του μπλογκ δεν βρήκα αυτό που βρίσκω στα άλλα μπλογκ και το πατάω, και με βάζει στην ευχάριστη τούτη θέση να πω τη γνώμη μου για ένα ποστ... (σόρι, αλλά, οκ είναι αργά και έχω κούραση...) Λεμόνι χωρίς όνειρα, πες της το… ρώτα την… είναι πολύ ενδιαφέρουσα η σκέψη σου, νομίζω θα προέκυπτε μια τρομερή και φοβερή συζήτηση για το τι είναι τελικά κληρονομικό και τι επίκτητο, ε;

    By Blogger XPIΣTINA, at 11:30 PM  

  • x@
    Εύχομαι να το εμπέδωσε και να μη μου προσγειωθεί αύριο εκεί που περπατάω κανένας ψηλός σπαθάτος από κανα μπαλκόνι

    wahia@

    Α,σωστά τα είπα λοιπόν,φιου(διότι κάποτε έλεγα πασιέντζες και αγχώθηκα πως έκαψα κόσμο με τα λάθος χρώματα)
    Μια που ξεκαθαρίσαμε πως δεν είμαστε ομοφοβικές,πες και την προστυχιά αφού σου ήρθε,σοβαρό μεν μπλογκ;)αλλά ουχί συντηρητικό-θες να βάλω σήμα "απαραίτητη η γονική συναίνεση";Να βάλω!
    :)

    λεμόνι δίχως όνειρα@

    Θενκς:)(-μόνον όταν είμαι χαλαρή,όταν to stress erxetai,to xioumor πάει στα τσακίδια)

    By the by,γράφεις πολύ όμορφα..:)

    fusmoker@

    Έλα βρε φου που μου αγχώθηκες-τι να πούμε κι εμείς που είστε και πιο λίγοι,ζείτε και πιο λίγο,μας βλέπω σε μερικά χρόνια να αναγκαζόμαστε να κάνουμε παρέα με τη βενζινού

    (άλλες δύο;;;;είχα ανακαλύψει παλιότερα κι έναν αουρέλιο,άντε να μαζευτούμε να κάνουμε το τρεις αουρέλιες κι ο κούκος,γμτ:(

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:05 AM  

  • -Να μου την πέσει η υπάλληλος στο βενζινάδικο(...)

    Ναι αλλα σκεψου: free gas forever.

    By Blogger B, at 1:15 PM  

  • Brokenlink;Εσύ είσαι παιδί μου;;Έγινες πριβέ κλαμπ και σε χάσαμε-ελπίζω να είσαι καλά!

    Όσο για το free gas(ποιό free gas δηλαδή,υπάλληλος ήταν,μεροδούλι μεροφάι,να ήταν τουλάχιστον η ιδιοκτήτρια..),αν ήταν να γίνω λεσβία θέλω να πιστεύω πως θα μπορούσα να τα καταφέρω καλύτερα από τη συγκεκριμένη!:)

    Πολλα φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:48 PM  

  • look at the bright side!
    Τόσες επιτυχίες σε μια βδομάδα ούτε η Μαντόνα στα ντουζένια της! Θα σου κάτσει και ο καστανος φαντης κούπα! Που θα πάει! Στατιστικό λάθος να ήταν θα καθόταν με τέτοια συχνότητα!
    Φιλιά

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 11:16 PM  

  • st@

    Όχι μια βδομάδα,κάτσε να μετρήσω...16 μέρες,δεν είναι και λίγο βρε στ!(παρεμπιπτόντως,καλύτερο αυτό το άβαταρ από το άλλο που θα μας έδερνες:)
    Μπα,η στατιστική ποτέ δεν ήταν το αγαπημένο μου μάθημα...Εγώ πιστεύω στη θεωρία του Χάους.Κάποια κατσαρίδα σκόνταψε εκεί στη μακρινή Ζουαζιλάνδη και μου τύχαν όλα αυτά...
    χαίρε!:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:18 AM  

  • αγουροξυπνημένος ήμουν τώρα που είμαι χαλλλαρα με φραπε είναι καπως καλύτερα!
    Και η Θεωρία του Χάους είναι και στατιστική και μας κυβερνάει απολύτα τις ζωές! Ο κανόνας του Χάους είναι ένας : Μας κυβερνάν νόμοι που το ανθρώπινο μυαλό δεν πιάνει..
    Γιαυτο και η κατσαρίδα κάνει τα πάντα..

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 11:31 AM  

  • � ��������� ������!! ��� �� ���!!!
    �� �� �� � � : ���� ������� � �� ������� �� �� � � �� ���� ������ ���. �� � � ������ � ������ �� ����� ����� � � � � ��� ������.
    �� ��������� � � ���� � ����.

    By Blogger Stefanos, at 5:50 PM  

  • �, �� � ������ � ������� ��������� ���������� �� ������� ������. � ����� � ���� ������� ������. �� �� �������� :)

    By Blogger Stefanos, at 5:52 PM  

  • kouragio..sumvainoun se oles mas..otan ta thes de sou erxontai..h erxontai meta apo kairo otan den eisai etoimh kai ta diwxneis..ti thes kai su kai zhtas apo to sumpan?kalhspera

    By Anonymous Anonymous, at 2:59 PM  

  • Estarian παιδί μου,ω τι κουτί κουτί και κακό είναι αυτό;πήγα να το αποκρυπτογραφήσω,αλλά τζίφος.Κοινώς,βλέπω κουτάκια!Τι να έγινε άραγε;

    Αν και μονόχειρας(περαστικούλια και γρήγορα εύχομαι),αν μπορέσεις ξαναγράψτα!
    :)

    blue,έλα ντε,τι τα ζητάω απ'το σύμπαν;Ο Κοέλιο φταίει και οι ηλιθιότητές του.Άσε,θα γυρίσω στα σίγουρα και δοκιμασμένα-κοντά είναι η Πρωτοχρονιά.
    Λοιπόν,έχουμε και λέμε:"Αγαπητέ Αη Βασίλη..."

    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:13 PM  

  • Χμ…
    Διψασμένη για αίμα σε βρίσκω…
    Ο επόμενος άνδρας της προκοπής που θα σου τύχει προβλέπεται να φαγωθεί ωμός!!!

    By Blogger η Λίτσα, at 11:48 PM  

  • Όχι απλά"της προκοπής",βρε Λόλα μου,είπαμε:ΨΗΛΟΣ,ΩΡΑΙΟΣ,ΠΛΟΥΣΙΟΣ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ κτλ.-μη λέμε ανακρίβειες,θα παρακούσει και το universe και ποιός ξέρει τι θα μου κουβαλήσει πάλι...;)

    Καλωσήρθες:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:47 AM  

  • Έχεις παρεξηγήσει κάποια πράγματα μου φένεται. Το σύμπαν λειτουργεί κανονικά. Απλά όχι όπως το περιέγραψε ο έξπερτ-σάχλας που ακούει στο όνομα ΚοέεΕελιοοΟο.

    Όταν θες κάτι το σύμπαν συνομωτεί για να μην το πετύχεις! Είναι τόσο απλό και όμορφο. Και για να στο αποδείξω θα σου πω το εξής:
    Με λένε Γιώργο και είμαι όλα αυτά που περιγράφεις και θα ήθελες να γνωρίσεις, ΜΟΝΟ ΠΟΥ δεν έχω μπλογκ και είμαι επιθετο-ανώνυμος. Δεν έχω κινητό και το σταθερό μου είναι non-listed. Οπότε και το επίθετό μου να βρείς... δεν θα με βρεις!!!

    Ξέρω, ξέρω... life's a bitch huh?

    Γιώργος

    By Anonymous Anonymous, at 12:56 AM  

  • Αγαπητέ Γιώργο

    Επειδή δε μου αρέσουν καθόλου οι άνθρωποι που με το καλημέρα σας σε αρπάζουν απ'τα μούτρα,(ακόμα κι αν αυτή ενίοτε είναι μια ατυχής προσπάθεια προσέγγισης),θα σε παρακαλούσα να μην ξαναπεράσεις από εδώ ούτε για βόλτα.
    Και δεν αναφέρομαι μόνο στο εδώ σχόλιο,το οποίο θα είχα προσπαθήσει να το πάρω χιουμοριστικά αν είχα προλάβει να το δω..

    (Το ότι δεν κατάλαβες πως με τη θεωρία του Κοέλιο και τις"παραγγελίες"του τέλειου άντρα κάνω ΠΛΑΚΑ,μου φαίνεται απλά Α-ΔΙ-ΑΝΟΗΤΟ)

    Χαίρετε και αντίο

    By Blogger Aurelia Aurita, at 4:11 PM  

  • Το ότι δεν κατάλαβες πως εγώ έκανα πλάκα ΠΙΟ πολύ από σένα μου φένεται ακόμα πιο ΑΔ-ΙΑ-ΝΟ-ΗΤΟ. Τα υπόλοιπα που λες δεν τα καταλαβαίνω οπότε δεν απαντώ. Πιστεύω πως θα καταφέρω να ζήσω μακρυά από αυτό το μπλογκ.

    Γιώργ...

    Υ.Γ. Ζητώ ταπεινά συγνώμη πάντως...

    By Anonymous Anonymous, at 10:33 PM  

  • Α,καλά,communication breakdown όνομα και πράμα...!

    Ίσως φταίει που διαφέρουμε σ'ένα κομβικό σημείο:ο Μπαγκς Μπάνι πάντα μου την έδινε στα νεύρα..
    Στο σχόλιό σου στης wahia αναφερόμουν,όπου σε ελεύθερη μετάφραση διάβασα κάτι σαν"ασταδγιάλα μωρή αγράμματη που μου θες και τέλειους άντρες".Αν παρερμήνευσα,χαίρομαι(που δεν το εννοούσες έτσι)

    Anyway,θα επιβιώσουμε και χώρια,δεν τίθεται θέμα,no hard feelings και τέτοια

    Υ.Γ.Συγχωρεμένος..

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:25 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker