Απεραντο γαλαζιο

Sunday, November 04, 2007

Φαυλο-κύκλωση

Τη μέρα περιβάλλοντος των μπλόγγερς δεν την πήρα χαμπάρι όταν έπρεπε.Δεν πειράζει όμως,θα γράψω τώρα τη συμβολή μου

Το τελευταίο διάστημα,στις επισκέψεις μου στους κάδους ανακύκλωσης,δεν είμαι μόνη μου.Το τι χαρά κάνω όταν βλέπω κι άλλους συνανθρώπους μου με τις σακκούλες τους γεμάτες πλαστικά και χαρτιά να περιμένουμε στην ουρά να αδειάσουμε την πραμάτεια μας,δε λέγεται.

(Το περίεργο είναι πως 9 στις 10 φορές δεν συναντάω νέους,όπως περίμενα,αλλά ανθρώπους μεγάλης ηλικίας,άντρες και γυναίκες.Μερικοί μάλιστα,όπως ένας παππούς που πέτυχα τις προάλλες,τα φέρνουν με το αυτοκίνητο.Τι σημαίνει αυτό;Πως οι νέοι είναι αναίσθητοι και πως δεν ισχύει αυτό που πίστευα ότι η μόρφωση είναι που κάνει τη διαφορά;Πως αν και νέοι,δεν είναι πιο μορφωμένοι;Πως ο Έλλην είναι χοντροκέφαλος και απολίτιστος και μόνο όταν περάσουν τα χρόνια κι αρχίσει να φοβάται για την υγεία του αρχίζει και παίρνει μπρος;Πως οι παλιότερες γενιές που δεν είχαν κινητά και ηλεκτρονικά παιχνίδια και τόσο τσιμέντο γύρω τους από τα γενοφάσκια τους,καταλαβαίνουν καλύτερα τι σημαίνει η λέξη"περιβάλλον";Τι να σας πω,δεν ξέρω/δεν απαντώ)

Το αποτέλεσμα αυτής της νέας αυξανόμενης οικολογικής συνείδησης των πολιτών;Θα περίμενε κανείς κάτι καλό να γράψω.Όμως όχι,όχι αγαπητά μου παιδιά,μην ξεχνιόμαστε,δε ζούμε στην Ελβετία.Το αποτέλεσμα λοιπόν;Οι κάδοι τίγκα στο πλαστικό και στο χαρτί να ξεχειλίζουν,οι ευαισθητοποιημένοι πολίτες μην έχοντας πού να αφήσουν τα ανακυκλώσιμα που με κόπο συγκέντρωσαν,τα κρεμάνε γύρω γύρω στον κάδο μέσα στις σακκούλες τους ή τα αφήνουν πάνω...μετά,αν το περιβάλλον είναι τυχερό,βρέχει κι όλας και τα χαρτιά γίνονται πολτός-κατευθείαν για τους νορμάλ κάδους...Και πού βρίσκεται η Πολιτεία;Χρρρρ...Χρρρρρρ

Τι τους βάζεις τους κάδους ρε Δήμε-Υπουργείο-Κράτος;Για να δείχνεις πως συμμορφώθηκες με τις επιταγές της Ε.Ε. για την ανακύκλωση;Αν είναι να τους μαζεύεις κάθε 15 μέρες,άστο,γάμα το,δουλειά δε γίνεται
(με τη νοοτροπία που επικρατεί σε αυτή τη χώρα,δε θα μου φαινόταν παράξενο αν μετά το μάζεμα τα πήγαιναν στη χωματερή κι αυτά-πού να ξεδιαλέγεις τώρα...)

Όλοι μιλάνε για ευαισθητοποίηση των πολιτών,παιδεία και την έλλειψή της,κτλ.Ε λοιπόν,ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.Πρέπει να ευαισθητοποιηθούν και οι παλιομαλάκες που θέλουν να λέγονται εκάστοτε κυβέρνηση.Εκτός κι αν ευαισθητοποίηση σημαίνει να χτίσουμε εμείς οι ίδιοι εργοστάσια ανακύκλωσης και μετά να πηγαίνουμε τα προς ανακύκλωση μόνοι μας,να τα επεξεργαζόμαστε και μετά να τα ξαναχρησιμοποιούμε,να τα πουλάμε μεταξύ μας κ.ο.κ.Αν είναι έτσι όμως,να μας το πείτε να το ξέρουμε.ΑΚΟΥΤΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ;

Labels:

7 Comments:

  • Κι εγώ έχω να καταγγείλω τον κάδο ανακύκλωσης στο σταθμό Κ. Πατησίων, 1 στις 2 είναι γεμάτος…
    Βέβαια κι εγώ όποτε το θυμάμαι πάω, μια φορά το μήνα…
    Τα μαζεύω αλλά δεν τα κατεβάζω… Η βεράντα μου κινδυνεύει να γίνει κάδος ανακύκλωσης …

    By Blogger η Λίτσα, at 8:10 PM  

  • Σε κανα μήνα θα βγάλεις και ποστ για την 28η Οκτωβρίου φαντάζομαι :P
    Δίκιο έχεις, δίκιο έχουμε αλλά...

    By Blogger Stefanos, at 2:13 PM  

  • Καλησπέρα.Εδώ οι κάδοι απλών απορριμάτων ξεχειλίζουν απο σκουπίδια μπόχα και μυρωδιά σαπισμένου σάντουιτσ τους κάδους ανακύκλωσης θα αφήναν όρθιους;Κάδοι ανακύκλωσης για τους καραγκιώζηδες πολιτικούς σημαίνει εξτρα δρομολόγια με τα φορτηγά, εξτρα έξοδα συντήρησής τους,εξτρά εργατικά και συνεπώς εξτρά έξοδα για τον κάθε δήμο που μάλιστα δεν θα του αποφέρουν αυτά τα έξοδα κάποια άμεσα έσοδα.Και έτσι προτιμούν τις κερδοφόρες μίζες απο την μη κερδοφόρα ανακύκλωση.Έχω να σου διηγηθώ και κάτι.Ήμουν πριν τις προηγούμενες δημοτικές εκλογες στον Μαραθώνα την ημέρα τη Μ.Παρασκευής και πήγα με ένα φίλο βόλτα προς την εκκλησία.Οι κάδοι ξεχειλίζαν απο σκουπίδι.Μία κατάσταση γάματα με μεγάλα γράμματα.Όλοι οι κάδοι.Λίγο πριν την εκκλησία σε μία αλάνα είδαμε παρκαρισμένα στη σειρά όλο τον στόλο των απορριματοφόρων του δήμου.Είχε και καινούρια.Φρεσκοπλυμένα,στοιχισμένα,ζυγισμένα.Το μουνόπανο ο δήμαρχος ήθελε να δείξει ότι τα λεφτά του πολίτη δεν πήγαν στράφι αλλά είχε αφήσει από την άλλη την πόλη να σκυλοβρωμάει.Το ίδιο γινότανε και τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας του Πάσχα.Καλώς σε βρήκα και αν θες δες τί έχω για αυτήν την μέρα. http://islandlayer.blogspot.com/2007/10/blog-action-day.html

    By Blogger island, at 2:16 PM  

  • Κάθε φορά που τα σκέφτομαι νομίζω ότι η Ελλάδα δεν πάει πιο κάτω και κάθε φορά διαψεύδομαι πανηγυρικά. Μια χαρά άνθρωποι είμαστε ρε γαμώτο οι περισσότεροι γιατί αφήνουμε τα λαμόγια να μας ζουλάνε όλο και πιο κάτω;
    :(

    By Blogger wahia, at 3:53 PM  

  • Στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος έξω από τις αίθουσες αναχωρήσεων, στο πεζοδρόμιο, έχει κυκλικούς κάδους σκουπιδιών για ανακύκλωση, χωρισμένο στα 3.
    Για γυαλί, για αλουμίνιο και για χαρτί.
    Ως εδώ μια χαρά..

    Έλα όμως που αν σηκώσεις το κοινο καπάκι όλα τα (ανακυκλώσιμα) σκουπίδια καταλήγουν στο ίδιο σημείο του κάδου αφου μες στον κάδο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ διαχωριστικό...

    Δηλαδή ο διαχωρισμός υπάρχει πάνω στο καπάκι και μόλις το σηκώνεις δεν υπάρχει διαχωρισμός μέσα..
    Για τα μάτια του κόσμου δηλαδή, αλλά πολύ χύμα ρε παιδί μου..

    Οι κάδοι και καλά (..) είναι συνδεδεμένοι με τα καπάκια έτσι ώστε να μην ανοίγουν χωρίς κλειδί (γιατί άραγε;; ..εκτός αν φοβόνται μην τους κλέψουν τα σκουπίδια..) αλλά αν σπάσεις ένα πυρράκι ανοίγουν.

    Τελευταία φορά που τα είδα και κάθησα να το παρατηρήσω ήταν πριν 1-1,5 χρόνο..

    (αν και νομίζω πως πρέπει να στο έχω ξαναπεί..)

    By Blogger FuSmOKer, at 8:36 PM  

  • λόλα@
    Προσπαθώ να σου βρω δικαιολογία..Υποψιάζομαι πως ο κάδος δεν είναι και πολύ κοντά στο σπίτι σου,αλλιώς θα τα πήγαινες,ε;Ε;
    :)

    εσταρινάκης@
    (εσταρινάκης;;;Τι έγινε ρε παιδιά;Ποιός σε μετέφρασε και συνάμα σε μεταμόρφωσε σε βρέφος;Ο μπλόγγερ τά'κανε αυτά;Λες να με κάνει και μένα"Αυρηλία"και μεδουσοαυγό;)
    Η 28η δε με εμπνέει,κουβαλάει πολύ αρνητισμό-αλλά κατά τα Χριστούγεννα θα ποστάρω αγωνιστικούς χαιρετισμούς για τη 17 Νοέμβρη:Ρ

    island@
    Καλωσήρθες:)
    Έτσι είναι όπως τα λες,θα τα λέμε και θα τ'ακούμε από μόνοι μας,και δε θα ιδρώνει το αυτί κανενός τομαριού..:(
    (μια απορία έχω μόνο:ο δήμαρχος τόσο μυαλό πια;αν ήθελε να τον ξαναψηφίσουν,θα έπρεπε να το κάνει λαμπίκο-κι απ'την επόμενη των εκλογών,πίσω στη βρώμα...)
    Σ'ευχαριστώ για την ενημέρωση-θα σ'επισκεφτώ σύντομα:)

    wahia@
    Έλα μου ντε!Τόσους μια χαρά ανθρώπους ξέρω κι εγώ,ποιοί είναι αυτοί οι λίγοι που μας παίρνουν στο λαιμό τους;Εκτός αν ισχύει το χειρότερο σενάριο:ότι είσαι μια χαρά άνθρωπος μέχρι να πάρεις εξουσία στα χέρια σου...είδες ο Ευάγγελος;και να πεις ότι την πήρε την εξουσία;τη μύρισε μόνο..

    fusmoker@
    Όντως,μου το έχεις ξαναπεί σε άλλο ποστ μου-νομίζω σ'εκείνο που συνομιλούσα με τον κάδο:))Μου είχε φανεί κουφό και τότε αυτό με τη φέικ πρόσοψη,αλλά τώρα σκέφτηκα μια πιθανή εξήγηση(αν πάρουμε το αισιόδοξο σενάριο):μήπως απλά το έχουν έτσι ώστε να ξέρει ο κόσμος και να πετάξει κι από τα τρία ανακυκλώσιμα είδη μέσα,και μέτά τα ξεδιαλέγουν;Λέω εγώ τώρα,ευσεβής πόθος...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:48 PM  

  • Ε αφού έβαλα τη φάτσα μου 5 μηνών, είπα να βάλω και υποκοριστικό!
    Μπορεί να ήμουν γλυκό μωρό, αλλά άμα προσέξεις καλά τη φωτογραφία θα δείς οτι απο τότε ήμουν μουρντάρης και μπερμπάντης. :P
    Οχι 17 Νοέμβρη, ειναι ντεμοντέ πλέον το ταγάρι και η αξυρισιά :P

    By Blogger Stefanos, at 3:11 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker