Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, November 07, 2007

Realising stuff

Μόλις συνειδητοποίησα-όχι χωρίς κάποιο τρόμο-το λόγο που απεχθάνομαι τόσο πολύ το σιδέρωμα.Ρε συ...μάλλον... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΙΔΕΡΩΝΩ!

Διότι δεν μπορεί να έχω περάσει 20 γεμάτα μόχθο και ιδρώτα λεπτά πάνω από μια μπλούζα,και πηγαίνοντάς την στην κρεμάστρα,να βλέπω πως είναι τσαλακωμένη σε χίλια δυο σημεία!

Και να πεις πως στη ζωή μου δεν έχω προσπαθήσει να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο άθλημα;Έχω,αλλά αφ'εαυτού μου,δε μου έδειξε ποτέ κανείς.Ούτε-για να πω τη μαύρη μου αλήθεια-έκατσα κι εγώ ποτέ να παρακολουθήσω πώς το κάνουν οι μαστόρισσες.Με τις επίπεδες δισδιάστατες επιφάνειες,έχω πλέον έχω αναπτύξει αποτελεσματικές τεχνικές..Κάτι γεωφυσικοί χάρτες όμως όπως γιακάδες,τσέπες,μέρη με κουμπιά,ώμοι,μου δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα.
Αλλά ο κύριος αντίπαλος,αυτός που δεν κατατροπώνεται ούτε με μπαζούκα και χειροβομβίδες,είναι το ΜΑΝΙΚΙ!

Φλας μπακ:ήταν κάποτε ένας που ήθελε να με παντρευτεί-τον γνώριζε κι η μαμά μου και πολύ τον ήθελε για γαμπρό,μεταξύ τους τά’πανε και τα συμφωνήσανε.Εγώ πάλι,ηγόραζα αγρόν.Μια ωραία πρωία λοιπόν ο νυμφίος ήρθε-ξαφνικά,σαν απροειδοποίητο διαγώνισμα-να με βρει στην ξένη χώρα όπου φοιτούσα,και με περίμενε να ετοιμαστώ να πάμε βόλτα.Μετά από 15 λεπτά που με παρακολουθούσε να παλεύω με ένα μανίκι πουκαμίσου,σηκώθηκε αμίλητος,μου βούτηξε το σίδερο από τα χέρια κι άρχισε να σιδερώνει με μανία,μονολογώντας «α ρε(το όνομα της μαμάς μου)»...Ο καημένος...ελπίζω το preview της τσαλακωμένης ζωής που θα τον περίμενε μαζί μου να μείωσε τη στεναχώρια του για το όχι μου


Γενικά,ότι έχω μάθει στη ζωή μου,μόνη μου το έχω μάθει.Απ’τους φίλους μου,απ’τα βιβλία,απ’τις ταινίες,απ’τα περιοδικά...Και απ’ότι αποδεικνύεται,τα περισσότερα τα έμαθα στραβά κι ανάποδα


Α ρε μάνα....

Labels:

7 Comments:

  • άμα δεν το έεις ένα άθλημα καλύτερα να μην το ταλαιπωρείς...την καλησπέρα μου

    By Blogger island, at 12:39 AM  

  • αν οι στραβές γνώσεις επικεντρώνονται σε τέτοια, μάλλον είσαι τυχερή. ποιός το γαμεί ένα μανίκι?

    καλημέρα πολύχρωμη
    χ

    By Blogger maya, at 7:52 AM  

  • Εγώ προτίμησα να κόψω τα πουκάμισα. Πολέμησα το πρόβλημα στην ρίζα του δηλάδη. Η δική μου η μαμά πλακώνεται στα λικέρ κάθε Κυριακή απόγευμα που είναι να σιδερώσει. Για δοκίμασε το κι αυτό.
    Καλημέρα!!

    By Blogger wahia, at 10:53 AM  

  • san polla den ithele o gampros??ante twra..

    By Anonymous Anonymous, at 4:03 PM  

  • φταίει το σίδερο και η σιδερώστρα!
    Σοβαρά μιλάω!;-)
    Και στα μανίκια το τρικ είναι να τα σιδερώνεις κουμπωμένα! Practice...

    Ο "γαμπρός" φαντάζομαι θα παντρεύτηκε την επόμενη, θα έχει 3 παιδιά, το μεγαλύτερο στο δημοτικό. Εσύ τα βλέπεις και γιορτάζεις εκείνο το οχι σαν την 28η Οκτωβρίου...

    Φιλιά!

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 4:58 PM  

  • όποιος γουστάρει πάει και σιδερώνει μόνος του.
    δηλαδή εσένα περίμενε να του το κάνεις..;;

    εσύ μια χαρά είσαι γιατί και όταν λες πως δεν γνωρίζεις κάτι (αν και εγώ πιστεύω πως σίγουρα με τον τρόπο σου ξέρεις), το προσπαθείς.
    Και βασικά η κίνηση μετράει (για μένα)

    By Blogger FuSmOKer, at 9:13 PM  

  • island@
    Ναι βρε island μου,αλλά πώς θα βγαίνω έξω μέσα στην τσαλάκα;Δεν είμαι έτοιμη για τέτοια τομή στο σύστημα ακόμα!:)

    maya@
    Αααααχ maya maya,ΜΑΚΑΡΙ να επικεντρώνονταν μόνο σε μανίκια και παρεμφερή!Ώρες ώρες σκέφτομαι αν κάνω και τίποτα σωστά...(και μετά καταλήγω ότι όλο και κάτι καταφέρνω)
    :)

    wahia@
    Τα πουκάμισα τα έχω κόψει εδώ και χρόνια-το πρόβλημα όμως αφορά κάθε είδους μανίκι!Η μόνη λύση είναι τα αμάνικα χειμώνα καλοκαίρι(σαν κάτι μποντιμπιλντεράδες που το παίζουν ότι δεν κρυώνουν):)

    (Εσύ είσαι μικρούλα ακόμα και το να πηγαίνεις το πανέρι με τα άπλυτα στη μαμά και να τα παραλαμβάνεις κολλαριστά,ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ.Όταν περάσεις όμως το όριο(30),απαγορεύεται δια ροπάλου,άκου που σου λέω)

    blue@
    Α,τότε δεν είχε ιδρώσει το αυτί μου για κάτι τέτοια,μου είχε φανεί έως και αστείο.Εμ,ήταν 24 χρονών κι εγώ 19 και ήθελε γάμους,φαντάσου τώρα τι μυαλά κουβαλούσε(καλό παιδί πάντως:)

    st@
    Μα ΟΛΑ τα μανίκια με δυσκολεύουν,και χωρίς κουμπιά!Υπάρχει κανένας τρόπος να σιδερώσεις μανίκι χωρίς να κάνει τσάκιση σαν επιλοχίας;Πείτε μου κάποιος σας παρακαλώ!Χρόνια προσπαθώ!
    (ναι,παντρεύτηκε εννοείται κιαπ'όλα-νά'ναι καλά όπου και νάναι ο χριστιανός,πού να ξέρει που τον θυμήθηκα!)
    :)

    Fusmoker@
    Έλα ντε!Αλλά πιθανολογώ να σπάστηκε και επειδή αργούσα-γενικώς,οι αγχωτικοί και νευρικοί άνθρωποι εκνευρίζονται που είμαι χαλαρή στις κινήσεις μου..:)

    Ναι,η προσπάθεια μετράει και μου το αναγνωρίζω,όμως όταν συνειδητοποιώ(και πίστεψέ με,δεν είναι και τόσο σπάνια)πως,διάφορα πράγματα που για τους άλλους είναι γνωστά από χρόνια,εγώ ΤΩΡΑ ανακαλύπτω πώς γίνονται,αισθάνομαι λίγο εκτός τόπου και χρόνου...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:22 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker