Απεραντο γαλαζιο

Thursday, December 27, 2007

Free Christmas!

Περίεργες γιορτές περνάω φέτος...Κατ'αρχήν αρρώστησα,και μού'σπασε και το θερμόμετρο και εκτός που δεν μπορώ να μετρήσω τον πυρετό μου,έχω και το άγχος της δηλητηρίασης από τον υδράργυρο(διότι δε βρήκα όλα τα κομματάκια).Αλλά τέλος πάντων,δε θέλω να γράψω για αρρώστειες,θέλω να γράψω άλλα που αφορούν τα Χριστούγεννα-και ήδη τα άργησα γιατί περνάνε οι μέρες σα νερό και σε λίγο θα είναι παρελθόν κι αυτές οι γιορτές,και δε θέλω να περιμένω μέχρι του χρόνου για να τα γράψω,γιατί μπορεί να μην έχω μπλογκ του χρόνου.


Το λοιπόν,διαβάζω και ακούω από δω κι από κει πόσο τους τη δίνει κάποιων το Χριστούγεννο και η"καταναγκαστική χαρά" και ότι είσαι υποχρεωμένος να δείχνεις ευτυχισμένος..Και κάπου αλλού διάβαζα κάποια δημοσιογράφο που γκρίνιαζε για το πως έχουν καταντήσει τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια με τις διασκευές κτλ.Γκρίνια γκρίνια γκρίνια.

Δεν καταλαβαίνω ρε παιδιά...

Τι θα πει"καταναγκαστική ευτυχία";Ποιός θα με υποχρεώσει να είμαι πιο ευτυχισμένη από οποιαδήποτε άλλη εποχή;Ποιός θα μου επιβάλλει πως θα πρέπει να κάνω ρεβεγιόν σε μεγάλη πίστα ή σε μεγάλη δεξίωση φορώντας γκλίτερ στη μάπα και Μανόλο στη φτέρνα;Ποιός θα μου πει να φάω όλο μου το δώρο σε άχρηστες αγορές για να είμαι"στο πνεύμα των γιορτών";Ποιός θα μου πει πως θα πρέπει να τρέξω σε κάποιο χιονισμένο θέρετρο για να έχω πρόσωπο στην κοινωνία και όταν με ρωτάνε να λέω"πήγα στο τάδε και μου πιάσαν τον κώλο τόοοοσο"με το συμπάθειο;

Ε;Ποιός;

Ο Κωστόπουλος και οι κωλοφυλλάδες του;Η τηλεόραση;Η Βανδή και ο Φοίβος με τα κωλοτράγουδα;Ή μήπως η Θώδη;Και μη μου πείτε πως μέρες αγάπης που είναι δεν πρέπει να χρησιμοποιώ τέτοιου είδους γλώσσα,γιατί θα είστε εντελώς εκτός του κλίματος του παρόντος κειμένου.



Και τι είμαστε εμείς για να υποταχθούμε στις επιταγές του κάθε επιχειρηματία που αποφάσισε πως είμαστε αρκετά ηλίθιοι για να τον κάνουμε πλούσιο;Μαριονέτες;Μαλάκες;Πρόβατα;

Ρε κανείς δεν έχει καταλάβει ότι όλη η δύναμη είναι στα δικά μας χέρια;Από μας ζουνε όλοι αυτοί!Έτσι και δεν δει ΚΑΝΕΝΑΣ τον Ψινάκη,πάει ο Ψινάκης!Έτσι και δεν αγοράσει κανείς Νίτρο,πάει ο Κωστόπουλος και τα"πώς να διοργανώσετε το τέλειο ρεβεγιόν και που να πάτε να ψωνίσετε στο Γκστάαντ"..Μπορούμε να τους θάψουμε όλους!Μπορούμε να κάνουμε ό,τι γουστάρουμε!

ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΡΕ ΣΕΙΣ!

Στο τρίευρο του περιοδικού,στο κατοστάευρο της φιάλης,στον αντίχειρα που θα αλλάξει κανάλι!Απ'τη δική μας τσέπη θα βγεί,το δικό μας χέρι θα αποφασίσει!

Τη μέρα που θα το καταλάβουν όλοι αυτό,ο κόσμος θα αλλάξει πραγματικά...

Λοιπόν εγώ έχω αποφασίσει πως δεν είμαι υποχείριο κανενός επιτήδειου εμπόρου.Είμαι ελεύθερος άνθρωπος.Άμα θέλω να χαρώ θα χαρώ,κι άμα θέλω να κλαίω θα κλαίω.Και δεν τους καταλαβαίνω καθόλου τους γκρινιάρηδες των εορτών.Να μου φέρνανε τη Θώδη με το ζόρι να μου τραγουδάει"Άγια Νύχτα"στη μέση του λίβινγκ ρουμ,να πω ναι,μου τη σπάνε τα Χριστούγεννα.Αλλά δε μου τη φοράνε καπέλο.Άμα δε θέλω να τη βλέπω,θα κλείσω την τιβι και θα βάλω κάτι βιντεοκασέτες με βίντεοκλιπ από την αρχαιότητα που ανακάλυψα σε πρόσφατο ξεσκαρτάρισμα και θα γουστάρω.Κι άμα θέλω να πάω στην κοπή της βασιλόπιτας με το τζην θα πάω,κι άμα θέλω να ντυθώ καλά θα το κάνω επίσης.Και καθόλου εκτός κλίματος δε θα νιώσω που μου βρωμάει η σαμπάνια και θα προτιμήσω κόκκινο κρασί.


Και δε θα νιώθω ότι,επειδή γουστάρω αυτές τις γιορτές,είμαι και μέρος της"εμπορευματοποίησης".Γιατί δε μ'αρέσουν τα Χριστούγεννά τους.Τα Χριστούγεννα των εμπόρων και των σκυλαοιδών δεν ήταν ποτέ δικά μου,και δε μ'απασχολούν.Αλλά μου αρέσουν τα Χριστούγεννά ΜΟΥ.Μ'αρέσουν τα άσπρα λαμπάκια σε πράσινο φόντο,που αναβοσβήνουν σα μικρά,τρεμουλιαστά αστράκια.Και μ'αρέσουν οι μυρωδιές των γλυκών.Και μ'αρέσει που έχει αργίες.Και μ'αρέσει που περιμένω σα μωρό να μου πέσει το φλουρί...

Κι αν έχω την όρεξη να σηκωθώ να δώσω χαρτζιλίκι στο μυξιάρικο με το τρίγωνο,θα δώσω,αλλιώς θα τριπλοσκεπαστώ με το πάπλωμα και δε θ'ανησυχώ πως δε θα μου πάει καλά η χρονιά..*

Εν κατακλείδι,κρατάω από τα Χριστούγεννα ό,τι μου αρέσει,και τ'άλλα τα πετάω.Έτσι απλά.Το να το παίζουν κάποιοι αρνητές των Χριστουγέννων θεωρώντας πως με τη γκρίνια κάνουν πόλεμο στο σύστημα ή δεν ξέρω γω τι άλλο επαναστατικό,μου φαίνεται πολύ δήθεν.Σαν τους ΕΜΟ ένα πράμα..

*αστερίσκος:πριν κάποια χρόνια,στην πρώτη μου Πρωτοχρονιά σ'αυτό το σπίτι,μία μόνο φορά χτύπησε το κουδούνι για κάλαντα-ήταν και αργά,προς μεσημέρι θυμάμαι.Ανοίγω την πόρτα και αντικρύζω...έναν άγγελο!Ένα πανέμορφο ξανθό κοριτσάκι,με γαλανό μπουφάν κι ακόμα πιο γαλανά μάτια,και μια ουράνια γλυκιά φωνούλα να ψέλνει"αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά"...Ξετρελλάθηκα,σχεδόν βούρκωσα-του έδωσα και παχυλό μποναμά θυμάμαι..Έκλεισα την πόρτα σίγουρη πως η χρονιά που άρχιζε,θα ήταν η καλύτερή μου!

Μιλάμε,πιο σκατά χρονιά από κείνη δεν έχω περάσει:ένας θάνατος,ένας χωρισμός,ε,κι άλλα θέτε;Μούφα το αγγελούδι,μάλλον τα κερατάκια ήταν καλά κρυμμένα μέσα στο ξανθό τσουλούφι και μέσα στη χαρά μου δεν τα πρόσεξα..

Γι'αυτό,θα συμφωνήσω με έναν αγαπημένο φίλο,που όταν του είπα"αχ,ελπίζω αυτή η χρονιά να είναι καλύτερη",μου απάντησε:"ποιά χρονιά ρε σύ,τι δουλειά έχει η χρονιά;Από σένα εξαρτώνται όλα!"
Σωστά,φίλε μου.Όχι πως και λίγη τύχη από το Σύμπαν θα ήταν κακοδεχούμενη,αλλά το κυρίως πιάτο εμείς το μαγειρεύουμε..
Γιατί απλά,ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ!Έχουμε opposable thumbs(που λέει κι ο Ross:).Πατήστε ένα κουμπί να φύγει η χοντρή(Θώδη)!

Χρόνια πολλά ρε σεις!!!

:)))



Αν το κείμενο είναι λίγο ασυνάρτητο,blame it on the fever...:)



21 Comments:

  • Μα τι σκατά, όλοι του Δεκεμβρίου το ίδιο πατρόν γκαντεμιάς ακολουθούμε; Έχω αρχίσει να ανησυχώ ότι γράφω κι άλλο βλογ όταν δεν κοιμάμαι(φαιτ κλαμπ φάση). Αχ!! Να είμαι εγώ ο Μπραντ; Πλιιιιιιιιιιιιζ!
    :)))

    Χρόνια πολλά και να μαζευτούμε να δώσουμε μια τεράστια κλωτσιά στο βρωμό2007.

    Φιλάκια πολλά!!

    By Blogger wahia, at 11:32 AM  

  • Και φυσικά να είσαι ο Μπραντ wahia μου,εμένα μ'αρέσει ο Έντουαρντ ούτως ή άλλως(νο κομεντς,έχω περίεργα γούστα:)
    (Κλωτσιά σε μια τόσο σουρεάλ χρονιά;γιατί βρε παιδί μου;κράτα τουλάχιστον τον ποδηλάτη και το ότι τέλειωσες το μεταπτυχιακό!:)

    εγώ για το απερχόμενο έτος τρέφω συγκεχυμένα συναισθήματα-
    πάντως έχω μια αίσθηση πως το δίσεκτο
    -μισό να φυσήξω μύτη..ουφ..-
    το δίσεκτο λοιπόν θα μας πάει σούπερ(with a little help from our hands)!
    Χρόνια πολλά!Joyeux noel!(λάθος τό'γραψα ε;δεν πειράζει)
    Φιλιά!!!!!!
    :)))))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:11 PM  

  • Εχεις δίκιο είμαι αχάριστη. Αλλά και πάλι τα άσχημα γεγονότα βαραίνουν περισσότερο. Τελος πάντων.
    Περαστικές να είναι όλες οι ιώσεις, έχεις μεγάλο σουξέ στα μικρόβια βλέπω :)

    ΟΥΦ από Δευτέρα Ελλάδα, μέχρι τότε κοίτα να περάσεις τέλεια και για μένα. Έχεις αποστολή.

    :)

    By Blogger wahia, at 3:43 PM  

  • Παρατηρήσεις:
    1. Για πολλά χρόνια νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος υποχόνδριος που ανησυχεί για δηλητηριάσεις υδραργύρου από σπασμένα θερμόμετρα, όχι πια!
    2. Τα χριστούγεννα εμείς τα φτιάχνουμε αλλά κάπου παίζει και η ομαδική αυθυποβολή αγάπης!
    3. Οι κωστόπουλοι και τα λοιπά λαμόγια απλά πουλήσαν την γκλαμ πραματια τους σε μίζερες εποχές και παρά πολύς κόσμος τους ακολούθησε σαν τζάνκι
    4. Περαστικά
    5. Όλες οι χρονιές καλές είναι γιατι όσο περνά ο χρόνος τόσο τα ωραιοποιείς όλα, ακόμα και τους χωρισμούς.
    Φιλιά

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 6:33 PM  

  • wahia@
    Μπα,δεν είσαι αχάριστη,απλά λίγο drama queen ;););)
    Ευχαριστώωω(ακόμα τέζα είμαι,αχ ας μη με βρει έτσι η νέα χρονιά!Δε βλέπω να καταφέρνω να εκπληρώσω την αποστολή εκτός αν περιλαμβάνει τρομερό συνάχι και την 600ή επανάληψη"Κωνσταντίνου και Ελένης"..:( )
    Από Δευτέρα Ελλάδα;γιούπι!καλώς να μας έρθεις-σε περιμένω στο πρώτο ποστ του νέου χρόνου για ποδαρικό!:)))))

    st@
    χα,είμαστε πολλοί,μη νομίζεις-και όχι υποχόνδριοι,απλά προνοητικοί;)

    Υπήρξα κι εγώ κλικοτζάνκι κάποτε,αλλά απεξαρτήθηκα..Και πιστεύω πλέον πως αν οι άνθρωποι δεν έχουν πάρει από την οικογένειά τους τις σωστές κατευθύνσεις για το τι αξίζει και τι όχι στη ζωή,πάντα θα υπάρχει χώρος για έναν Κωστόπουλο που θα πατήσει πάνω στην έλλειψη για να σε πείσει πως το νόημα της ύπαρξης είναι
    να κάνεις"τα τάδε 100 πράγματα πριν τα 30"και λοιπές παπάρες..

    Δεν ξέρω αν το πέρασμα του χρόνου ωραιοποιεί τα άσχημα-εγώ θα έλεγα ότι τα κάνει λιγότερο οδυνηρά,γιατί κουκουλώνονται από τα καινούρια-καλά ή κακά-που έρχονται.Όπως και νά'χει..σου εύχομαι Καλή χρονιά,τυχερή και πλούσια-σε εμπειρίες και άλλα;)!Πολλά φιλιά:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:24 PM  

  • Παρατηρήσεις.ΑΝ κάναμε όλα όσα προστάζει η παράδοση για μία καλή χρονιά θα έπρεπε να κυκλοφορούμε με ματζούνια και α ραντίζουμε τις άδειες γωνιές μπας και γεμίσουν.Θα γινόμασταν σαν την Μενεγάκη ένα πράμα και από εγκέφαλο μηδέν.Σε συγχαίρω αγαπητή που τα έχεις αποτάξει όλα αυτά.

    Εγώ μικρός θυμάμαι με πήρε η μαμά μου και με πήγε σε ένα φιλικό σπίτι να κάνω ποδαρικό λέει.Από το σπίτι έκανα παρέα με τηνκόρη του νοικοκύρη και στο μυαλό μου μου ήρθε με την λέξη ποδαρικό σκηνές από τα μπούτια της φίλης μου.Τί θα έπρεπε δηλαδή;Να με κλείσουν σε κατηχητικό για τις σκέψης μου επειδή ήμουν εκτός κλίματος;;;

    ΝΑ περάσεςιόπως θες εσύ κούκλα και να χαρείς τόσο την μουντάδα όσο και την ευτυχία σου....

    φιλί

    By Blogger island, at 2:57 PM  

  • an kai de maresoun ta xristougenna gia tous logous pou eipes pio panw..epeidh nte kai kala prepei na eisai xaroumenh kai na den eisai ekplhsontai...lol..se paw polu kopelia!!xronia sou polla!!!ugeia panw apo ola!!na peraseis teleia!!!!

    By Anonymous Anonymous, at 5:38 PM  

  • Καλή μου Aurelia εύχομαι περαστικούλια σου καταρχάς! Σουπίτσες και γενικά υγρά πολλά να πίνεις για να συνέλθεις το συντομότερο δυνατό και να μπορέσεις να ξεφαντώσεις την Παραμονή!
    Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό (κουράστηκα να το λέω και να το σκέφτομαι αυτές τις μέρες!) και όλα τα άλλα που γράφεις είναι απλά γαρνιτούρες που ο καθένας μας επιλέγει ανάλογα με τα γούστα του και τη διάθεσή του!!!
    Καλώς να μας μπει το 2008 και μόνο ευχάριστες εκπλήξεις να μας επιφυλλάσει εύχομαι!

    By Blogger boutsoukas, at 6:37 PM  

  • island@
    "τα έχεις αποτάξει"..χμ..σχεδόν:)Όντας άτομο που πολλάκις έχει πιστέψει στην τύχη,και επίσης έχει πετάξει γρουσούζικα μπλουζάκια και ακολουθήσει κάποτε τις οδηγίες του φενγκ σούι..δε θέλω να το παίξω έξυπνη.Καταλαβαίνω την ανάγκη όλων μας να υπάρχει κάτι πάνω από μας που μπορεί να φτιάξει μαγικά τα πράγματα..Απλά,από εκεί μέχρι την υπέρτατη αφέλεια(όπου μπαίνουν οι επιτήδειοι και σε εκμεταλλεύονται)δεν είναι πολύ μεγάλη η απόσταση..
    (τυχερός είσαι που η ανάγνωση σκέψης είναι-ακόμη-αδύνατη:)

    καλή χρονιά!και το δίσεκτο να είναι δις-ευτυχισμένο για σένα:)))φιλιά!

    blue@
    Μήπως τελικά αντί να κατηγορούμε τα Χριστούγεννα,ν'αρχίσουμε να ξεχέζουμε τους ηλίθιους που περιμένουν σώνει και καλά να είμαστε στον έβδομο ουρανό;Μάλλον αυτοί είναι η πηγή του κακού και μας χαλάνε τις γιορτές:)))Χρόνια σου πολλά και καλή χρονιά καλή μου!Φιλιά πολλά!

    boutsoukas@
    Σήμερα επιτέλους μπορώ να πω πως αισθάνομαι κάααπως καλύτερα,σ'ευχαριστώ μπουτσούκας μου..Υγεία!Υγεία!Μόνο όποιος διακινδυνέψει να τη χάσει την εκτιμάει δυστυχώς..όπως και όλα στη ζωή..
    Εύχομαι όλοι να είναι ελεύθεροι να επιλέξουν,και όχι να γίνονται δέσμιοι των επιλογών των άλλων..
    Καλή σου χρονιά,να σκάει από υγεία και να είναι γεμάτη από χαρούμενα πρωινά ξυπνήματα!φιλιά!:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:15 PM  

  • Έχω περάσει ώρες να ψάχνω στο ξύλινο πάτωμα της κρεβατοκάμαρας ίχνη υδραργύρου απο τα θερμόμετρα τα οποία σπάω συνήθως όταν τα κουνάω προσπαθωντας να κατεβάσω τη θερμοκρασία. Αυτό μέχρι που ο πατέρας του φίλου μου, χημικός και πρώην καθηγητής μου, με ενημέρωσε οτι ο υδράργυρος που είναι στα θερμόμετρα ΔΕΝ ειναι τοξικός.
    Ανακουφίστηκα και στο μεταφέρω με χαρά -ελπίζοντας να μη σε πάρω στο λαιμό μου.

    Όσο για τα υπόλοιπα ψηφίζω aurelia δαγκωτό και προσυπογράφω!!!!
    Αυτά συζητούσαμε και τις προάλλες με την παρέα μου. Μας κρυφάκουγες;;;.

    Χαιρετισμούς!

    By Blogger Live!News, at 10:34 PM  

  • Καλή μου Aurelia σου έχω μικρό δωράκι στο blog μου για το καλό του χρόνου που υποδεχόμαστε σε λίγες ώρες!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε νέα γειτονιά!!!

    By Blogger boutsoukas, at 2:44 PM  

  • luccia@
    Φιου!Αυτή είναι σημαντικά ανακουφιστική πληροφορία-Επιστήμονας είναι ο άνθρωπος,κάτι παραπάνω θα ξέρει:)
    Καλή χρονιά Λουτσία μου!Hopefully with more free minds...
    (Στο δίπλα τραπεζάκι ήμουν:D)

    boutsoukas@
    Έρχομαι!:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:51 PM  

  • Καλή χρονιάάάάάάά και ευτυχισμένος ο καινούριος Πάσχας...έχω ανεβάσει την ιστορία που σου ανέφερα.Πέρνα να την δεις...έχω και ζεστό κρασί...φιλί

    By Blogger island, at 2:24 PM  

  • Καλή χρονιά Aurelia και εκείνο το "τα 100 πράγματα που πρέπει να κάνεις μέχρι τα 30" με έκανε να κλάψω από τα γέλια που θυμήθηκα τι διαβάζαμε!!!

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 1:39 PM  

  • Ρε γαμώτο δεν πρόλαβα να κάνω εγώ ποδαρικό ¨(((

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
    Να είσαι πολύ πολύ καλά και του χρόνου τα μικρόβια να κάνουν ρεβεγιόν στον μαχαιροβγάλτη νταβατζή και όχι σε σένα!!
    Χρόνια πολλά aurelia μου και να είσαι ευτυχισμένη!

    By Blogger wahia, at 1:42 PM  

  • καλή χρονιά τρελλοκομείο!!!!!!!

    By Blogger mpoumpoula, at 1:11 PM  

  • island@
    Α,έρχομαι τότε(κόκκινο ημίγλυκο για μένα πληζ-εβίβα!:)

    st@
    Γιατί,τις"φυλές των Αθηναίων";τα διαφορετικά είδη-οπισθίων,βυζιών,πουλιών;Είναι απορίας άξιον πώς βγήκαμε φυσιολογικοί άνθρωποι(χμ..;))με τις μαλακίες που μας ανάθρεψαν...
    :)φιλιά!

    wahia@
    Δεν πειράζει wahia μου,είναι σα να μού'κανες(ελπίζω να μπήκες με το δεξί!)Σ'ευχαριστώ:)Ήρθες στο σπιτάκι σου και στους αγαπημένους σου;Εύχομαι να περάσεις ΤΕ-ΛΕΙ-Α,και αυτά να ήταν τα τελευταία σου μοναχικά Χριστούγεννα,τα οποία θα διηγείσαι κάποτε στους γύρω σου"και τότε που έκανα Χριστούγεννα στην παγωμένη μου σοφίτα στη Γαλλία"-και θα σκάνε απ'τη ζήλεια τους..(γιατί αυτοί τι να λένε;"έκανα Χριστούγεννα στη Βανδή";Σιγά τα λάχανα...)
    Καλή χρονιά γλυκιά μου!Φιλιά!

    mpoumpoula@
    Καλή χρονιά μπουμπουλίτσα!Ρε συ,ή εγώ ζω τη ζωή σου ή εσύ τη δική μου-κι εγώ στον καναπέ των κουμπάρων την έβγαλα με γαστρεντερίτιδα(μόνο που εγώ δεν έκανα..χμ,γιου νόου στο μπάνιο τους,αλλά εμετό!!ευτυχώς ήταν πριν τις 12 και όχι για ποδαρικό:)))
    Υγεία μας εύχομαι!
    Και πολλή αγάπη,από και προς εμάς:)φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:28 AM  

  • βρε..
    καλή χρονιά!

    By Blogger kat., at 3:33 PM  

  • kat@
    Καλή χρονιάαα,αισιόδοξη και γεμάτη αγάπη!:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:43 PM  

  • Άκυρο αυτό με τον υδράργυρο.
    Τοξικότατος είναι και μάλλον εγώ έκανα λάθος γιατί όταν το είπα στον πατέρα του φίλου μου φρίκαρε.
    Τοξικός και μακριά του.
    Ειδικά μακριά απο τα αυτιά -φριχτός θάνατος.

    Σ'έφτιαξα εεεε?

    Φιλιά!

    By Blogger Live!News, at 11:34 PM  

  • luccia@
    ο σιτ...Ευτυχώς έπεσε στο πάτωμα,στα αυτιά λίγο δύσκολο να φτάσει..Αφού δεν πέθανα ακόμα,ευελπιστώ πως ή τον ρούφηξε η ηλεκτρική σκούπα,ή τον μάζεψαν τα εκατονπενήντα σφουγγαρίσματα που έκανα στην περιοχή μήπως και γλυτώσω:)
    Ευχαριστώ λουτσιάκι!νεξτ τάιμ θα πάρω αυτές τις ταινίες που βάζουν στο μέτωπο των μωρών,να είμαστε ήσυχοι:)
    φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:38 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker