Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, January 16, 2008

Άγχος

Ουφ ουφ ουφ


Υποψιάζομαι πως κοντοζυγώνει ο καιρός...

να ξαναβουτήξω στη ζωή.Τώρα,μόνη μου θα πέσω;κάποιος θα με σπρώξει;κάποιος θα με τραβήξει μέσα;δε γνωρίζω.Αυτό που ξέρω είναι πως βαρέθηκα με το χειρόφρενο τραβηγμένο.Ναι,σύμφωνοι,το χρειαζόμουν τον τελευταίο χρόνο γιατί από μέσα είχα χάσει την οπτική μου κι έπρεπε να βγω λίγο έξω να δω τον ελέφαντα συνολικά.Βγήκα,τον είδα,ηρέμησα(το κατά δύναμην),τον έβγαλα και φωτογραφίες για να τον θυμάμαι,άιντε τώρα,enough-τα κεφάλια μέσα πάλι.

Τι θά'ναι,ποιός θά'ναι,πότε θά'ναι ακριβώς...δεν είμαι σίγουρη.


Πάντως δε θ'αργήσει,το ξέρω.

Το ξέρω διότι ΑΓΧΩΘΗΚΑ...


Ποιός ξέρει τι μαλακίες θα κάνω πάλι...


(ουφ ουφ ουφ)



Υ.Γ.:Bjork-Bachelorette(κλικ κλικ κλικ!)

17 Comments:

  • δεν ξέρω ποιος που και πότε αυτό που ξέρω είναι ότι ότι και να κάνεις θέλω να μας το περιγράψεις

    By Blogger mpoumpoula, at 7:23 PM  

  • με το καλό και καλή βουτιά!

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 2:00 PM  

  • Ωραίο σύστημα να αγχώνεσαι εκ των προτέρων. Θα το κάνω κι εγώ! Άντε καλώς να το δεχτείς ό,τι και να είναι. Όταν ξεκολλήσεις εσύ έλα από τον βάλτο μου, κάνω σλαμπερ πάρτυ.
    Φιλάκια!!!
    :))))))

    By Blogger wahia, at 3:03 PM  

  • Συμπάσχουμε. Και γω κατι τέτοια σκέφτομαι ...

    By Blogger Stefanos, at 3:38 PM  

  • Επίσης συμπάσχουμε... βαθιές ανάσες, χαμόγελα, θετικές σκέψεις... κι Ο Θεός βοηθός!!!! Φιλιά!!!! :))))))))

    By Blogger Kwlogria, at 4:29 PM  

  • Μην αγχώνεσαι.Γιαί όπως λέει και η διαφήμιση ιδρώνεις,και όταν ιδρώνεις νιώθεις άσχημα.Πάρε ρεξόνα πάρε και ένα αλεξίπτωτο και πέσε στη ζωή.Φιλί...

    By Blogger island, at 8:52 PM  

  • περίμενε να'ρθω να βοηθήσω..είμαι ειδικός σ'αυτα..δε θα πονέσεις.. :) μόνη σου θα τα καταφέρεις θα είσαι πιο καλά από ποτέ.... :)

    By Anonymous Anonymous, at 10:17 AM  

  • sumpasxw...:((
    filia

    By Anonymous Anonymous, at 5:08 PM  

  • Κατ'αρχήν για πείτε μου,κάνατε κλικ ν'ακούσετε τη Bjork ή τζάμπα τό'βαλα;Άντε μπρος,είναι ΤΕ-ΛΕΙ-Ο(και το τραγούδι και το κλιπ)


    mpoumpoula@
    Αυτό θα εξαρτηθεί από τα γεγονότα,μπουμπούλα μου.Αν δεις και δε γράφω,ή που θα πηγαίνουν πάαααρα πολύ καλά τα πράγματα και δε θα προλαβαίνω,ή που θα είμαι σε καταθλιπτικό στούπορ(φτου φτου,μακρυά από μας)
    :)

    st@
    Ευχαριστώ,ακόμα στο χείλος ταλαλαντεύομαι προς το παρόν..είναι και βαθιά,το κέρατό μου..
    :)

    wahia@
    Είναι εκείνο το άγχος,wahia μου, που δημιουργείται όταν οσμίζεσαι πως κάτι(ή κάποιος)κινείται γύρω σου(ή μέσα σου)κι ακόμα δεν έχεις συνειδητοποιήσει ακριβώς ΤΙ γίνεται,γιου νόου;Γιου νόου...:)
    Άαααμα ξεκολλήσω,θάρθω με μια τριχιά 20 μέτρων κι ένα γερανό,κοίτα να έχεις πακετάρει και νά'χεις βγάλει το σίδερο απ'τη μπρίζα
    φιλιά!:)))

    island@
    Το άγχος σε μένα,καλέ μου island,λειτουργεί κινητοποιητικά-αν δεν αγχωθώ,τίποτα δε γίνεται(ευτυχώς δεν ιδρώνω ιδιαίτερα οπότε δε θά'χω πρόβλημα..:)Πάντως,προτιμώ το-ακολουθεί γκρίζα διαφήμιση-noxzema)
    :)

    δημήτρης@
    Γειά σου Δημήτρη-πιο καλά από ποτέ;πω πω,πολύυυυ αισιόδοξο μου ακούγεται,αλλά μακάρι..θενκς:)

    Συμπάσχοντες prophet,kwlogria και blue@
    Αχ,είναι πολύ ανακουφιστικό να ξέρεις πως δεν είσαι ο μόνος που αισθάνεται έτσι μπροστά στο γκρεμό...:)Άντε παιδιά μου,να φιληθούμε,να πιαστούμε απ'το χέρι και να αρχίσουμε το τσάμικο,πριν βουτήξουμε στο κενό(κι ας ευχηθούμε να έχει πουπουλένια στρώματα κάτω)
    ΓΙΟΥΡΓΙΑ!
    φιλιάααα:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:32 AM  

  • Αν ζητήσεις να πεθάνω, και να πέσω στο γκρεμό,
    βλάκας είμαι να το κάνω; Πέσε συ να βλέπω εγώ!

    Αντί στο κενό προτείνω να πέσουμε στο ποτό.
    Και να το ρίξουμε στη θρησκεία
    (χαμπάρι δεν έχεις πάρει από τη θρησκευτική επανάσταση τέκνο μου, ε;)

    By Blogger Stefanos, at 1:07 PM  

  • Προφήτης@
    Αυτό είναι που συμπάσχεις;μέχρι τη δύσκολη ώρα,και μετά"άσε ρε,που να πηδάμε στο άγνωστο τώρα,καλά είμαστε κι εδώ πάνω με τις μπύρες μας"...καλάαααααα

    (θα σε επισκεφτώ για να ενημερωθώ,αν και πήρε το μάτι μου κάτι για σουβλάκια που δεν τα τρώω-μα χάθηκε ο κόσμος να βάλετε ένα μπιφτέκι βρε αδερφέ,σουτζουκάκι έστω;ή να έχετε ως γκεστ την"αγία λαχανοσαλάτα"-θα γίνω η ιέρειά της)
    :)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:11 AM  

  • Πρέπει να γκαζώνεις πού και πού.
    Η ζωή δεν περιμένει, τρέχει. Πιάσε την.
    Η Bjork ειναι μια μεγάλη μου συμπάθεια.

    By Blogger tzonakos, at 3:55 PM  

  • Με λάχανο πας σούμπιτη κόλαση.Εμείς προωθούμε κρεατικά,ξύδια κλπ.
    Και μπιφτέκια έχουμε.
    Και ναι, στο άγνωστο θα πηδήξουμε, αλλά να χουμε τσιμπήσει πρώτα κάτι :) :)

    By Blogger Stefanos, at 4:57 PM  

  • εύχομαι να είναι το καλύτερο και ωραιότερο μακροβούτι της ζωής σου..

    By Blogger kat., at 4:34 PM  

  • Αφιερωμένο!
    Che fece... il gran rifiuto
    Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μιά μέρα
    που πρέπει το μεγάλο Ναι ή το μεγάλο το Οχι
    να πούνε. Φανερώνεται αμέσως όποιος τόχει
    έτοιμο μέσα του το Ναι, και λέγοντάς το πέρα

    πηγαίνει στην τιμή και στην πεποίθησί του.
    Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Αν ρωτιούνταν πάλι,
    όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει
    εκείνο τ' όχι -το σωστό- εις όλην την ζωή του.

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 11:26 PM  

  • Καλες καταδυσεις στο απεραντο γαλαζιο,ευχομαι.Εχε λιγο μονο το νου σου γιατι εχει και κατι καρχαριεεεες!!!!

    By Blogger faraona, at 11:40 PM  

  • tzonakos@
    Επικροτώ το γούστο σου:)
    Έτσι είναι Τζονάκο μου,τρέχει-αλλά χρειάζονται και στάσεις στην πορεία για νερό,τσιγάρο,απολογισμό πορείας κτλ.Το δύσκολο είναι να ξαναξεκινήσεις..(ενώ το μόνο που θέλεις είναι να την πέσεις στη σκιά)
    :)

    prophet@
    Στην κόλαση έχω κάνει κράτηση ούτως ή άλλως,οπότε νο πρόμπλεμ,ας συνεχίσω τη σαλάτα μου
    "Τσιμπήσει"ή"σαβουρώσει";Με το στομάχι τίγκα,μας βλέπω στον πάτο κατευθείαν:)
    κις

    kat.@
    Αχ,ευχαριστώ κατ μου-στείλε και μια φιάλη οξυγόνου καλού κακού...:)

    st@
    Τι όμορφο..Ευχαριστώ Στάθη μου:)
    Εδώ τό'χω το ΝΑΙ-στην άκρη των χειλιών:)
    φιλιά

    faraona@
    Ευχαριστώ καλή μου:)
    καλά που μου το θύμισες να πάρω και ψαροντούφεκο μαζί(πάντως αν με φάνε τη βάψανε-διότι θα τους κάτσω στο στομάχι for sure...:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:18 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker