Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, January 30, 2008

Έτσι ξαφνικάααααα

Άλλα θέλω να γράψω κι άλλα γράφω.Θέλω να γράψω και δε γράφω.Δε θέλω να γράψω και γράφω.
Δεν είμαι καλά

δεν είμαι,δεν είμαι

Γυρνάω σπίτι κι αντί να φτιάξω το καθημερινό μου σάντουιτς,κοπανάω 3 ποτήρια κρασί
(και ΔΕ μεθάω)

Δεν μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια
(ούτε και να ξυπνήσω το πρωί,αλλά αυτό είναι άσχετο)

Κάποιες μόνο μέρες και ώρες της βδομάδας έχουν σημασία-το υπόλοιπο είναι κενό μεσοδιάστημα

Είναι απλό:

Ερωτεύτηκα,κυρίες και κύριοι

(έτσι νομίζω τουλάχιστον...πώς λέγεται όταν τρέμουν τα χέρια σου όποτε του μιλάς,σκίζεσαι να τον βοηθήσεις όταν στο ζητήσει και σκέφτεσαι πώς θα ήταν αν σε φιλούσε; )

"Α,love...Ωραίο πράγμα να ερωτεύεσαι"θα έλεγε ο γνωστός άγνωστος κάποιος...

"Όχι πάντα,κάποιε"...θα έλεγα εγώ.


Προβλέπω ανείπωτη καταστροφή στο μέλλον μου



Update next day
Η κατάσταση είναι πλέον εκτός ελέγχου.
Κάπνισα,μετά από ένα χρόνο καθαρή-τα 5 πρώτα τράκα,και μετά αγόρασα και πακέτο...το οποίον συνοδεύω εδώ και λίγη ώρα με το απαραίτητο από χθες μενού της ημέρας,ερυθρό οίνο σε νεροπότηρο(δώρο μου το φέρανε,πού να ξέρουν πόσο τόπο έπιασε)

Πάρτε κι ένα ασχετο τραγουδάκι που μου έχει κολλήσει σαν τσίχλα στο παπούτσι σήμερα,να πάνε κάτω τα φαρμάκια...

(Υποθέτω ότι οι κυρίες θα εκτιμήσουν και τον τραγουδιστή...Αν αγνοήσουμε το ολίγον corky βίντεο και την ολίγον too much πόζα,το παιδί κατά βάθος,πλάτος και ύψος είναι χμ κούκλος)

Labels:

19 Comments:

  • Πρώτηηηηηηηηηηηηηηηη!!(μετά από καιρό)
    Ααχχ ο έρωτας!Αν υποψιαστώ ότι τώρα που μπαίνει η άνοιξη θα ζευγαρώσετε όλες και εγώ θα συνεχίσω να πηγαίνω μόνη μου σινεμά θα κάνω την μέρα των Χριστουγέννων μέρα της μαρμότας.
    Αντε θα πεις αυτός τι κάνει;;;;
    Καλή τύχη ρεεεεεεεε ¨))))))))))))))))))))))))))))))))

    By Blogger wahia, at 12:09 AM  

  • wish u luck...

    By Anonymous Anonymous, at 1:58 AM  

  • Με γεια τα γιορτινα σου ρουχα λοιπον απεραντο ερωτευμενο γαλαζιο.Το πιο ομορφο και σοβαρο που γραφεις(ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΑΠ ΑΚΡΗ Σ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ)ειναι οτι γνωριζεις το καταστροφικον της υποθεσης.Σε συγχαιρω γι αυτο!Ετσι μαλιστα!Θα το ζησεις οπως το λεει κι ο πατριωτης μου Νικος Παπαζογλου στο τραγουδι του''Θα παω κι ας μου βγει και σε κακο'' καλο ταξιδι και βαθειες ανασες.φιλια.

    By Blogger faraona, at 11:08 AM  

  • παιδιά,ίσως το ποστ να φάνηκε πιο αισιόδοξο απ'ότι έπρεπε..εγώ ερωτεύτηκα μεν,τα πράγματα δεν είναι καλά δε,η κατάσταση είναι πολύ μπερδεμένη και επειδή υποψιάζομαι θρήνο πριν καν έρθει το γλέντι,καλύτερα να μη συνέβαινε...πιθανότητες θετικής έκβασης:1 τοις εκατοντακοισεκατομμυρίοις

    wahia@
    πουλάκι μου,μαζί θα πίνουμε διαδικτυακά κρασιά,όπως δε σε βλέπω κ δε με βλέπεις-εκτός αν μας την κάτσεις εσύ πρώτη..(μακάρι!μακάρι!)
    (μόλις μάθω τι κάνει,θα ενημερώσω ευθύς-προς το παρόν άστα να παν στα δγιάλα)

    φαν@
    θεεεεενκςςς άγνωστε/η.....την τύχη 150 Γκαστόνε θέλωωωω.....

    faraona@
    Με βλέπω πριν προλάβω να βάλω γιορτινά φαραόνα μου,να περνάω κατευθείαν στα μαύρα..Δυστυχώς στην προκειμένη περίπτωση η καταστροφή είναι το μόνο σίγουρο
    Εκτός αν γίνει ΘΑΥΜΑ

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:22 PM  

  • Λίγη αυτοπεποίθηση δε βλάπτει.
    Μην το παρακάνεις όμως ε..;
    αντε να παίρνουμε σειρά και μεις γιατι έχουν σκουρύνει πολύ τα πράγματα..

    By Blogger Stefanos, at 1:02 PM  

  • Ερωτοχτυπήθηκες ! Τράκαρες επάνω σε έρως ανίκατε μάχαν τάχαν !
    Good news :)

    By Blogger tzonakos, at 1:18 PM  

  • prophet@
    με κατάλαβες,άτιμο..Επίσης τώρα θα σε θυμώσω,γιατί θα παραδεχτώ πως ανήκω στην ειδεχθή τάξη των γυναικών που προτιμούν να τους κοπεί το πόδι παρά να δείξουν πως ενδιαφέρονται..(εκτός κι αν ο άλλος κάνει 10 κωλοτούμπες φωνάζοντας συγχρόνως"αι εμ ιν λαβ γουιθ γιου!"...)
    Σου παραχωρώ πάντως μετά χαράς τη θέση μου στη σειρά-πράγμα που κάνω μόνο με εγκύους,παππούδες και άτομα που συμπαθώ:)

    tzonakos@
    ναι,η ηλίθια...ποιός να με τό'λεγε πριν λίγο καιρό που διαλαλούσα"δεν είμαι έτοιμη να ερωτευτώ ακόμα"και λοιπές bullshit

    ευχηθείτε μου να έρθω στα συγκαλά μου σύντομα,σας περικαλώ

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:05 PM  

  • Ναι, η θέση είναι το πρόβλημά μου. Όχι η αυτοπεποίθηση που είναι αντίστοιχη αυτή ενός τετραπληγικού που πρόκειται να τρέξει μαραθώνιο με ντοπαρισμένους Κενυάτες..
    Το ότι είσαι από αυτές δεν είναι κακό ιδιαιτέρως. Έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι άμα αποφασίσουμε να ρίξουμε ρόπαλο, το ρίχνουμε είτε δείχνει τίποτα είτε όχι..
    Το ζήτημα είναι να μην είσαι έτσι και ΑΦΟΥ πέσει το ρόπαλο :P

    By Blogger Stefanos, at 7:54 PM  

  • (Μια χαρά παιδί με μια χαρά μυαλά-και λόου σελφ εστίμ;γύρνα να σου ρίξω μια δυο ξυλιές)

    Το πρόβλημα με το να μη δείχνεις το ενδεχόμενο ενδιαφέρον σου,είναι το εξής:δεν τρως ποτέ ρόπαλο(εξ'ού και δεν έχω φάει ποτέ στη ζωή μου),μπορεί όμως να χάσεις ευκαιρίες.Διότι όλα καλά αν πέσεις σε άντρα που τολμά.Ή σ'αρέσει,ή ρίχνεις το ροπαλάκι σου.Τι γίνεται όμως αν ο ανήρ(ο συγκεκριμένος,εν προκειμένω)ανήκει στη συνομοταξία του"έχων τεράστιο πρόβλημα να δείξω το ενδιαφέρον μου σε γυναίκα"(ρε μπας κιείναι γκέι;..χμ..),συν το ότι αντικειμενικά ούτε που θα του περνούσε από το μυαλό πως μπορεί να ενδιαφέρομαι(ακόμα κι εγώ απορώ με τον εαυτό μου δηλαδή..);Να σου πω εγώ τι γίνεται:τίποταααααα

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:28 PM  

  • a. oson afora emena (exoume provlima me ta ellinika afti ti stigmi opws katalaves), h elleipsi autopepoithisis einai topiko fainomeno kai oxi geniko. Tha mou perasei sintoma elpizw. Hdh gualizei to mati elafrws
    b.An eiste kai ta duo zava, nai tipota de ginetai kai
    c. Ti ston p... simainei "einai antras tis sinomotaksias pou arneitai na deiksei oti goustarei" ??? afta einai malakies. Ena prama mas exei meinei kai mas pleon, to ropalo!!! Ama goustareis, tin arpas. Telos. Alliws, nai ame kserw..Siga min perimenoume apo sas na deiksete simadia kai malakies :P den exoume xrono gia xasimo a-ga-pi mou!! :P
    na toy peis -leme twra- kali h malakia alla ama gamas gnwrizeis kai kosmo
    (mi me pareksigeis, eimai sto spiti tou zaphod, kai exoume piei apo krasi mexri grappa..)

    By Blogger Stefanos, at 2:02 AM  

  • Ωραία που 'ναι να'σαι ερωτευμένηηηη.

    Όμως, σκέψου το: Αν γνωρίζεις εκ των προτέρων οτι θα σε βάλει σε μπελάδες...καλύτερα απλώς ν'απολαύσεις το συναίσθημα...

    Αν σε θέλει πραγματικά ας το δείξει έστω και λίγο! - ειδικά αν ξέρει οτι είσαι free and available (?) δεν παίρνει δικαιολογίες...

    Φιλια και καλή συνέχεια.
    Αναμένουμε!
    :)

    By Blogger Live!News, at 9:04 PM  

  • prophet@
    a.Α να μπράβο..:)
    b.Επακριβώς έτσι είναι η κατάσταση
    :(
    c.Σημαίνει πως επειδή τον γνωρίζω χρόνια(άλλο που η κεραμίδα μου ήρθε πρόσφατα)είναι διαπιστωμένο πως πέρα από αψυχολόγητες κινήσεις και αψυχολόγητα σχόλια σεξουαλικής χροιάς,από ευθείες κινήσεις τίποτα(μα τι του βρήκα;...)

    μα τι παρεξήγησις αγαπητέ-σε γενικές γραμμές I couldn't agree more..
    (τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς μου στο συκώτι σου:)
    κιςκις

    luccia@
    Αχ,δίκιο έχεις,έλα όμως που δεν μπορώ να το απολαύσω αλλά κατακλύζομαι από άγχος!
    (δεν ξέρει αν είμαι free,παρομοίως κι εγώ δεν ξέρω γιαυτόν.Ωραία ε;:Ρ)

    είμαι κι εγώ πολύ περίεργη για τη συνέχεια..

    φιλιά!:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 3:07 PM  

  • Καααλά.. βρές άλλον τότε :P

    By Blogger Stefanos, at 3:31 PM  

  • Υπέροχη ιδέα-μόνο που αν υπολογίσουμε πως κατά μέσο όρο ερωτεύομαι ανα 1,5 με 3 χρόνια,φέξε μου και γλύστρισα...:Ρ

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:43 PM  

  • Κατ αρχήν τώρα είσαι απλά ενθουσιασμένη, ουχί ερωτευμένη.
    (Έρως πρίν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το κοκό, δεν υφίσταται μετά τα 16!)
    Δεύτερον, άσε τα αυτά
    Τρίτον, πάλι έχω τσούξει διάφορα
    Τέταρτον έχει κάνει 3 σεισμούς και ανησυχώ
    Πέμπτον, έχω ροπαλικό πρόβλημα και δε μπορώ να την πέσω με τίποτα σε συγκεκριμένο θύμα, πράγμα που με εξοργίζει τα μάλλα!
    έκτον, βρες άλλον, στο ξαναλέω
    (είμαι ίδιος ο Michael Scoffield :P, ενδιαφέρεσαι ? :P :P)

    By Blogger Stefanos, at 1:14 AM  

  • Μάικλ@
    Γιου χαβ ε πόιντ-πάντως ούτε ενθουσιασμός είναι.Έχω καταλήξει πως πρόκεται για μια απλή και συνηθισμένη περίπτωση"έχω φάει κόλλημα".Θα μου περάσει,και όλα θα ξαναγίνουν οκ.Αυτές τις μέρες κάνω τεστ ντράιβ στην καινούρια μου"είμαι φιλική και άνετη και συγχρόνως χέστηκα για σένα"συμπεριφορά.Ελπίζω να ανοίξουν οι αερόσακοι..

    Ιδέα-μπορείς να πάρεις το ρόπαλο και να βαράς ανεξέλεγκτα εδώ κι εκεί με κλειστά μάτια-και μετά,διαλέγεις με την ησυχία σου πτώμα..καλό ε;:)

    για τα ρίχτερ τι να πω,πριν κάποια χρόνια πέτυχα το σεισμό της Λευκάδας και τα είδα όλα-μακρυά από μας

    (..στη φωτό να υποθέσω είναι ο αδερφός σου πριν τον χώσουν φυλακή;κρίμα το παλληκάρι,άμα θελήσετε βοήθεια στην απόδραση εδώ είμαστε)
    :)))))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:34 AM  

  • Σε αυτή τη φωτό είναι ο αδερφός μέσα στη φυλακή, με το άσπρο ένδυμα του κατάδικου και ηλιοκαμμένος από τα καταναγκαστικά έργα-σπάσιμο χαλικιών .
    Το ρόπαλο είναι σε φάση συντήρησης τώρα , το χω κρύψει :P.
    Όσο για τη συμπεριφορά που αναφέρεις, χαχαχαχαχα, την ξέρω καλάαααααααα... αλλά άμα ο άλλος έχει λίγο νιονιό την πιάνει αμέσως :) :) :)

    By Blogger Stefanos, at 2:19 PM  

  • Η καινούρια μου συμπεριφορά(η οποία πάει πιο πολύ προς το"χέστηκα"παρά στο"φιλική"),είχε το οικτρό αποτέλεσμα να με αποφεύγει επίσης!Σκατά-θα σταματήσω τα πειράματα και θα γίνω φυσιολογική πριν τα γαμήσω τελείως

    (α,μάλιστα,η φωτό πάρθηκε στο συσσίτιο υποθέτω..:)να προσέχει πες του,δε μ'αρέσει η φάτσα εκείνου του χεριού από πίσω)

    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:06 PM  

  • Τι να σου κάνω που δεν έχω κανάν ελεύθερο φίλο να σου πασσάρω! :P
    (Ειδικά Θεσσαλονίκη, περονόσπορος)
    Ο κατάδικος προσέχει, αλλά δεν του αρέσει να προσέχει :P

    By Blogger Stefanos, at 2:26 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker