Απεραντο γαλαζιο

Sunday, February 17, 2008

Jurassic sun

Η έκφραση"ήλιος με δόντια,"μετά τη σημερινή μέρα πρέπει να μετατραπεί σε"ήλιος με αλυσοπρίονο".Κι αν κάνεις το λάθος σήμερα να πας στο περίπτερο για την Κυριακάτικη εφημερίδα σου ντυμένος οτιδήποτε άλλο από ορειβάτης που ετοιμάζεται να κατακτήσει το Έβερεστ,θα καταλάβεις γιατί η πόλη γύρω σου μοιάζει να έχει χτυπηθεί από θανατηφόρο ιό και οι μόνοι που έμειναν να διαιωνίσουν το ανθρώπινο είδος είσαι εσύ και ο περιπτεράς...(για το καλό του ανθρώπινου είδους,ελπίζω να είσαι γυναίκα)


Α,και προσοχή στον πάγο...

(μπρρρρ)


Το συμπέρασμα της ημέρας:
Υπάρχει μια συνομοταξία κατοίκων της Ελλάδος-οι μετανάστες-που συνεχίζει απτόητη το καμάκι,ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και ενδυμασίας του θηλυκού υποκειμένου(αθλητικά,φόρμα που έχει κάνει γόνατα και δεκατρείς μπλούζες).Είναι ολιγαρκείς-τους φτάνει ένα μακρύ μαλλί που ανεμίζει στον παγωμένο αέρα...Χαρά στο κουράγιο τους!

13 Comments:

  • Εδώ έχουμε μια χαρά λιακάδα!!! :P
    (είχαμε δηλαδή γιατί τώρα είναι 3:30 το πρωί οπότε..)
    Όσο για το καμάκι, εμ οι μοιραίες γυναίκες δεν έχουν ανάγκη από ντεκολτέ και κολλητά καλή μου :P
    Και με την παλιόφορμα πάλι μοιραίες είναι ;)

    By Blogger Stefanos, at 3:35 AM  

  • να σημειώσω ότι σε διαβαζω καθημερινα και το καταδιασκεδάζω. επειδη βαριέμαι να σχολιάζω, απλά keep going,έχεις φάν!

    By Anonymous Anonymous, at 4:23 PM  

  • Αχ αυτο με τους μεταναστες πολυ μου αρεσε!Τι ωραια παρατηρηση!Τι καλα εκανες και το ανεφερες!
    Εμ τι?
    Υπαρχουν και αντρες που ειναι πανω απο καιρικες συνθηκες,παντως καιρου που λεμε,και περα απο ενδυματολογικες τσαχπινιες.Τους φτανει η μαλλουρα χυμενη στους ωμους και καλα κανουν.
    Οχι παιζουμε.
    φιλια.

    By Blogger faraona, at 8:28 PM  

  • Είδες που μια απλή βόλτα για εφημερίδα είχε και τυχερά!!!!!

    Όσο για τον ήλιο με αλυσοπρίονο τον κατάλαβα και το απόγευμα που πήγα στο Καυταντζόγλειο αλλά να σου πω την αλήθεια ωχριούσε μπροστά στο σκοτάδι με δόντια...

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 2:24 PM  

  • Ο ήλιος έχει δόντια και γελάει με την καρδιά του με το τσίρκο μεντράνο εδώ κάτω. Ακροβατικά δυσκολίας 9/10, χεράκια σηκωμένα με χάρη για να κρατήσουν την ισορροπία και κραυγές χαράς κάθε φορά που κρατιόμαστε στα πόδια μας. Στράτα στρατούλα κατάσταση.
    ¨)))))

    By Blogger wahia, at 7:33 PM  

  • prophet alive and kicking@
    Σηκωθήκαμε απ'το κρεβάτι του πόνου και το ξενυχτάμε βλέπω:)
    Έλα ρε μοιραία όχι δα-μόνο 5 μου έχουν αυτοκτονήσει κι άλλοι δύο στο ψυχιατρείο,ψιλοπράματα:)))
    κις!

    anonymous φαν@
    αισθάνομαι τουλάχιστον σταρ του Χόλιγουντ!χεχε,θενκςςς:)

    faraona@
    Είναι καρατσεκαρισμένο πως οι μετανάστες σε ξαναγυρνάνε στον παλιό καλό καιρό που βλέπουμε στις ταινίες με τον Ψάλτη-"πω πω τι μανούλι είσαι συ"(το λένε μεν στη γλώσσα τους,αλλά κάτι τέτοια δε χρειάζονται μετάφραση:)

    st@
    Ναι,ναι,τύχη βουνό:Ρ
    Ελπίζω να ντύθηκες καταλλήλως(σκάφανδρο και θερμοκάψουλα)
    Τουλάχιστον,άξιζε τον κόπο και το ψοφόκρυο! ;)
    φιλιά

    wahia@
    Πού'σαι συ κορίτσι;Στας Αθήνας;Κάτι πήρε τ'αυτί μου πως κάνετε τσουλήθρα στο δρόμο,χαχα,τι μου θύμισες τώρα,τότε που σπούδαζα έφαγα χιόνι πάγο και βούτες για όλη μου η ζωή!(πάντως το καλύτερο είναι να είσαι πίσω από αυτόν που πέφτει:)
    πουλάνε και κάτι μπότες με καρφιά από κάτω αν χειροτερέψει η κατάσταση:)))
    φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 7:50 PM  

  • α ώστε έτσι!!!! και εγώ που ήθελα να σε πάω για μπύρες. ΜΑΚΡΙΑ!! :p Δεν ξανακαίγομαι εγώ απο σαλονικιά :P
    (τώρα που το θυμήθηκα πρέπει κάποια φάση να μου πεις τι ξέρεις περί Ντάφυ :P)

    By Blogger Stefanos, at 9:10 PM  

  • prophet καμμένος στο χυλό@

    καλά-όταν θα συναντηθούμε θα φοράω χαρτοσακκούλα στο κεφάλι και τσουβάλι,και δε θα κινδυνεύεις:Ρ

    Α,όλα κι όλα,εγώ καρφί δεν είμαι,ακούς;
    (αν και με μια καλή προσφορά,θα το ξανασκεφτώ-τετραψήφιο και πάνω,παρακαλώ)
    ;)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:44 AM  

  • Και τι χυλός..ο ένας ειδικά ήταν χυλός πολυτελείας!! Πλήρωνε ο μαλάκας τραπεζώματα στην Πορφύρα.. :P
    Είσαι και ακριβή πουλάκι μου ε..
    Άκου τετραψήφιο.. Εσύ θα μας πάρεις και τα σώβρακα :P
    Με τέσσερεις μπύρες συμβιβάζεσαι; :P

    By Blogger Stefanos, at 5:46 PM  

  • Πορφύρα;Ε ΟΧΙ ρε συ εστάριαν,όχι όχι και πάλι όχι!θα κάνω πως δεν το άκουσα αυτό...
    4 μπύρες;τσκ τσκ,κι αυτό θα κάνω πως δεν το άκουσα..

    (Υ.Γ.Όχι όχι όχι!)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:54 PM  

  • Τώρα όλον αυτόν τον αρνητισμό δεν τον έχω. Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν και ξηγήσου.. :P

    By Blogger Stefanos, at 3:10 PM  

  • Απλά δε μου ταιριάζεις με ψευτοκυριλογκλαμουροκιτς κατάσταση,αν θέλει να ξυλωθεί κανείς θεωρώ πως υπάρχουν πολύ πιο ενδιαφέροντα μέρη για να το κάνει(αναγνωρίζω βέβαια the foolish things we do for love...:)
    κις

    By Blogger Aurelia Aurita, at 5:01 PM  

  • Τι να κάνω που είχα μπλέξει με την καλή κοινωνία..Λες φοιτητής άνθρωπος να μου περισσεύαν φράγκα για Πορφύρα;;; :) αλλα νταξ, μ αρεσουν και κάτι κυρίλλες μερικές φορές, αρκεί βέβαια να μην ειναι ντεμέκ και το φαγητο του κώλου :) :) ο έρωτας περνάει απο το στομάχι και γω ειμαι μερακλής στη μάσα :)

    By Blogger Stefanos, at 8:38 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker