Απεραντο γαλαζιο

Tuesday, March 18, 2008

Disappointed!

Όχι ρε γαμώτο,όχι όχι και ξανά όχι...

Τα φτερά μου κείτονται πριονισμένα στην άσφαλτο,περνάει κόσμος και τα τσαλαπατάει,που και που ένα πούπουλο ταξιδεύει στον παγωμένο αέρα(τι;κάνει ζέστη;χέστε με,εδώ μέσα είναι Σιβηρία),υπό κανονικές συνθήκες θα περνούσε το σκουπιδιάρικο να τα μαζέψει αλλά πέσαμε και στην περίπτωση-οπότε θα μείνουν εκεί πεσμένα να περνάνε από πάνω τους τα αυτοκίνητα και να τα κουτσουλάνε τα πουλιά



Υ.Γ.:Εν ολίγοις:έχει γκόμενα......:Ρ(φακ οφ ρε συ σύμπαν!)

Labels:

19 Comments:

  • Ο γνωστός τύπος από τη δουλειά;
    Έλα ρε μη μασάς, τόσα αρσενικά υπάρχουν τριγύρω... Ο επόμενος!
    (οσονούπω θα κλαίγομαι και εγώ οπότε προετοιμάσου να μου πεις τα ίδια :P)

    By Blogger Stefanos, at 3:59 PM  

  • Δεσμευμένοι,κολλημένοι και όλα τα εις -μένοι είναι μετοχές ανώμαλες που ακολουθούνται συνήθως από πόνο και εξαιρετικό ενδιαφέρον. Είναι θέμα του πόσο απλά θες να μιλάς. Τρία χρόνια πριν θα σου έλεγα γκο φορ ιτ, πλέον μου έχει αφαιρεθεί το δικαίωμα να δίνω συμβουλές. Θα'ναι σαν να μπαίνει η άνοιξη.

    By Blogger wahia, at 8:11 PM  

  • prophet@
    Oh yes,αυτός ο ίδιος..
    Ναι ρε συ εσταριανάκο,νεξτ και πάμε γι άλλα,άμα όμως έχουν περάσει μήνες και αιώνες μέχρι να βρω έναν άνθωπο που να μ'αρέσει,με τι μούτρα να επενδύσω στο μέλλον;άσε με,πάω να καπνίσω ένα τσιγάρο(ευκαιρία ψάχνω τελευταία για να καπνίζω)
    και πσστ,δε θέλω αηδίες,μην προκαταλαμβάνεσαι αρνητικά!(τι πρόβλημα υπάρχει με τη δικιά σου;αν έχει γκόμενο,να του γνωρίσουμε τη γκόμενα του δικού μου)
    :))))

    wahia@
    Λοιπόν,όταν γεννήθηκα πρέπει να μου βάλανε ένα τσιπάκι που είναι προγραμματισμένο να πηγαίνει στο"οφ"μόλις δει βέρα ή ακούσει"για ποιόν Αμβρόσιο λες καλέ;αυτόν που τά'χει με τη Θεοπίστη;"και αντί να go for it,I go for a walk.
    Θέλω να ξαναγυρίσει ο χειμώνας ΤΩΡΑ!
    φιλιά:)))))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:11 PM  

  • Δεν έχει γκομενο απλά δε δείχνει να βιάζεται και αγχώνομαι. Αλλά απο γενικότερη κίνηση θα λεγα οτι το χω... θα δειξει..
    άμα δε βρίσκεις εύκολα θα θυσιαστώ εγώ ρε για το καλό σου :P μια χαρά παίδαρος είμαι :P άσε που ψάχνω αφορμή να ανέβω Σαλονικα :P :P

    By Blogger Stefanos, at 11:22 PM  

  • επίσης ναι κάνε κανα τσιγάρο.. το χα κοψει ποσο καιρο και τι κατάλαβα.. ήταν οι χειρότεροι 4 μήνες έβερ. Και οχι λογω τσιγάρου :P

    By Blogger Stefanos, at 11:23 PM  

  • prophet@
    έτσι πάει,η γυναίκα πρέπει να παίζει και λίγο τη δύσκολη,αν χυμούσε με τα μούτρα μπορεί και να σε ξενέρωνε,ενώ τώρα,σιγοψήνεσαι...Πάντως,μπι κουλ και μεθοδικός,προπαντός όχι σπασμωδικές και αγχωμένες κινήσεις
    (σ'ευχαριστώ ρε συ,η αυτοθυσία σου σημαίνει πολλά-να,γιαυτό σε συμπαθώ,γιατί είσαι μεγαλόκαρδος:))))
    Υ.Γ.από προχθες,ούτε να ξανακούσω για τσιγάρο.καλά τόκοψες ενώ ήσουν χάλια;αυτό είναι μεγάλο κατόρθωμα

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:13 AM  

  • Και μεγαλόκαρδος και λεοντόκαρδος και ο,τι θες :P (Είπαμε, ψάχνω αφορμή να ανέβω Θεσσαλονίκη :P)
    Το τσιγάρο το χα κόψει λίγο πρίν την κηδεία.
    Εξακολούθησα να μην καπνίζω κατά τη διάρκεια της παρακμής,
    και του αλλαξα τα πρέκια όταν άρχισα να συνέρχομαι και ξεμύτισα απο το σπίτι! :D
    Μιλάμε το πρώτο στριφτό κατέβηκε με μια τζούρα μέχρι τον αστράγαλο!! :D
    Μεγάλη μαλακία ε..
    Όσο για τη μικρή..χμ..ξέρεις ε, άμα παραψήνονται οι μπριζόλες δεν τρώγονται :P αλλά δε βιαζόμαστε! :D

    By Blogger Stefanos, at 2:16 PM  

  • να ρωτήσω ποιά κηδεία ή θα είμαι πολύ αδιάκριτη;λυπάμαι πάντως...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:54 PM  

  • και;
    και μόνο με το χαμόγελο σου, μπορείς να τον κάνεις να αναρωτιέται..
    κάντο! και μην αφήνεις "κάποιον" να σου γαμάει το ηθικό!!!

    By Blogger kat., at 9:00 PM  

  • Ελααα,
    μόνη σου το είπες στο προηγούμενο μόλις post!!!!
    Είσαι lucky, lucky - lucky -lucky...

    Οκ, σίγουρα κυκλοφορούν αρκετοί κουλοί around αλλά! υπάρχουν και πολλά διαμαντάκια.

    Όσο για τη βέρα καλά τα λες.
    Δεν σου αξίζει -σε κανέναν/καμμία δλδ...- να μπαίνει σε τέτοιες διαδικασίες. Κι'αν θέλει κανεις να χωρίσει ας το κανει απο μόνος του.
    Σωστήηηηη.

    Χαιρετισμούς.

    By Blogger Live!News, at 11:06 PM  

  • Ως κηδεία αναφέρομαι στα χωρίσματα μη στεναχωριέσαι άδικα

    By Blogger Stefanos, at 2:07 AM  

  • μην σε πτοεί! Και εγώ αν κολούσα σε τέτοιες λεπτομέρειες δεν θα την είχα παντρευτεί.
    Φιλιά

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 2:24 PM  

  • Ωστε ετσι ε ;
    Χμμμ... not good αλλα δεν υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές ;

    By Blogger tzonakos, at 3:22 PM  

  • Χμ,βλέπω πως υπάρχει αντιδιαστολή απόψεων πάνω στο φλέγον ζήτημα:"τι κάνουμε όταν αυτός/ή που γουστάρουμε έχει γκόμενο/α;"
    (κοσμοπόλιταν,σελ.178)

    kat.@
    Κοίτα kat.μου,γενικά έχω πρόβλημα να προσεγγίσω ευθέως κάποιον-είμαι κλασική περίπτωση"το θήραμα που περιμένει τον κυνηγό".Αν ο κυνηγός έχει και γκόμενα,τότε βράστα..
    :)

    luccia@
    Εμ πού είναι η luck μου τόσο καιρό βρε Λουτσία μου;Αναλώνεται σε κάτι τέτοια ζητήματα ασανσέρ-ας με βοηθήσει στα σημαντικά θέματα της ζωής μου,και δε με πειράζει να κάτσω ανάμεσα στον τέταρτο και στον πέμπτο 8 ώρες...
    φιλιά!:)

    prophet@
    ουφ,άντε ρε και με τρόμαξες!
    :)

    st@
    Τα συγχαρητήριά μου στους τολμώντες που νικούν,αλλά εγώ st μου είμαι παραδοσιακή γυναίκα-ο ανήρ είναι ο κυνηγός.Εγώ απλά στέλνω σήματα"γελάω με τα αστεία σου=προχώρα".Να κυνηγήσω,και δη δεσμευμένο,ανήκει στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας..
    :)

    tzonakos@
    καλώς τα παιδιά:)
    Μωρέ πορτοκαλιές υπάρχουν,αλλά ανήκω στην κατηγορία των πελατισσών που μπορεί να κάνει τον μανάβη στη λαϊκή να κόψει τις φλέβες του με το καρπουζομάχαιρο-μέχρι να βρω πορτοκάλι που να είναι του γούστου μου,θα φέξει η παραμονή της επόμενης δεκαετίας...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 5:54 PM  

  • ίσως έχεις δίκιο.. αν και τα σήματα σου μπορούν να εκληφθούν ως διφορούμενα, "γελάω με τα αστεία σου = είναι απλά ευγενική με τις μαλακίες που λέω!"
    ;-)
    Φιλιά

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 10:49 PM  

  • "Γελάω με τα αστεία σου" = Προχώρα;;;;;
    Άχ να ίσχυε γενικότερα αυτό.. Ξέρεις ποσες επιλογές θα είχα; :P

    By Blogger Stefanos, at 2:39 PM  

  • Ελάτε ρε παιδιά...Δεν έχετε διαβάσει γκάλοπ που ρωτάνε τις γυναίκες τι στοιχεία έχει ο ιδανικός άντρας γι αυτές και βάζουν πρώτο πρώτο το"χιούμορ"; :)

    st@
    Ο ανήρ ο ξύπνιος ξέρει να ξεχωρίσει τον ευγενικό γέλωτα απ'το"χαχανίζω με ό,τι μαλακία ξεφουρνίσει"..Είναι γενικότεροα ενδεικτικό γουσταρίσματος πάντως(αν και εσένα πλέον δεν πρέπει να σ"ενδιαφέρει:)))

    εσταριανάκος@
    Βρε μήπως όντως είχες και τις έχασες γιατί δεν έπιασες τα σήματα;λέμε τώρα...:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:52 PM  

  • Τα γκάλοπ λένε ψέμματα, άστο :p
    εγώ τα σήματα τα έπιανα. Τα μπούτια δεν έπιανα :P Μετράει η έξυπνη αττάκα και το χιούμορ αλλά δεν είναι και στις πρώτες πρώτες προτεραιότητες. Χιούμορ είχα πχ και πρίν πάρω το κάμπριο, αλλά μόλις το πήρα μάλλον έγινα ξαφνικά και πιο ωραίος και πιο αστείος :P :p :p
    ασε σήμερα είμαι στα πολύ χαμηλά μου και θέλω να γκρινιάξω ασύστολα..

    By Blogger Stefanos, at 12:41 PM  

  • για το χιούμορ προσυπογραφω

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 5:38 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker