Απεραντο γαλαζιο

Thursday, March 27, 2008

Foodloose

Επειδή έχω αφήσει καιρό ανενημέρωτο το μπλογκ σε σχέση με τη διατροφή μου-και κατ'επέκταση,τη μαγειρική μου,και ξέρω πως το κοινό μου θα ανησυχεί,θα κάνω ένα μικρό update.Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Οι πιο πρόσφατες απόπειρές μου να γίνω Μαμαλάκης στη θέση του Μαμαλάκη ήταν ένα κέικ για το οποίο έχω γράψει ένα ΓΙΓΑΝΤΙΟ ποστ-που ουδέποτε δημοσίευσα γιατί ντράπηκα,και η τελευταία μου σπεσιαλιτέ,γεμιστά με άψητο ρύζι(πέτυχε απόλυτα!)

(άλλες 3 πιπεριές μείνανε-κουράγιο κι αύριο,στομαχάκι μου και μετά σου υπόσχομαι πως θα σε πάω στο καλύτερο εστιατόριο να ξεχρεώσουμε τους τελευταίους λογαριασμούς...)

9 Comments:

  • γεμιστά ε? Δεν ξεκινάς καλύτερα απο αυγά? ;-)
    Φιλιά

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 5:40 PM  

  • χχαχαχαχαχαχαα.... δε σου λέω τι φτιάχνω στο υποψήφιο θύμα, θα βάλεις τ κλάμματα :P

    By Blogger Stefanos, at 6:05 PM  

  • st@
    Τι νομίζεις,δεν έκανα κι αυγά;φυσικά και έκανα(ομελέτα),και απέκτησα μια ωραιότατη φουσκάλα εγκαύματος στον αντίχειρα,στην προσπάθεια να την πετάξω στον αέρα για να τη γυρίσω ανάποδα(με τις κρέπες το καταφέρνω).Η μισή προσγειώθηκε στο πάτωμα,η άλλη μισή όμως ήταν σούπερ υπέροχη:)
    κις

    prophet@
    χμ χμ χμ,το ολ ταιμ κλάσικ κόλπο"ο ανήρ στην κουζίνα με το γουόκ"ε;Σ'εμένα έπιασε πάντως κάποτε με λατιν κουζίνα-να υποθέσω πως επέλεξες κάτι παρομοίως εξωτικό,ή θα πρωτοτυπήσεις με ελληνική σπεσιαλιτέ; :)
    Όπως και νά'χει,καλή επιτυχία ρε συ!:)περιμένουμε να μας πεις πως πήγε:)
    κις

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:41 AM  

  • αουρελια μαι ντιαρ λετ μι γκιβ για ε τιπ.
    Για να μην κάνεις τον ταχυδακτυλουργό με τις ομελετες και για να ψηθούν καλά και απο πάνω το κόλπο είναι όταν καταλάβεις ότι πήραν καλά απο κάτω να βάλεις το τηγάνι όπως είναι στο γκριλ - το οποίο και θα έχεις προθερμάνει- και να το αφήσεις εκεί καμια 10ρια λεπτα!
    Και μετα η ομελέτα θα κόβεται με μαχαίρι!

    Φιλιά

    By Blogger Παρατηρήτηριο Πυλαίας, at 11:07 AM  

  • ξεκίνησα με ελληνική κουζίνα. Στα σκληρά θα πέσει μετά.Ο έρως θα πάει λίγο πίσω προς το παρόν γιατί θα πρέπει να φύγω και απο Πάτρα λόγω ραγδαίων και γαμάτων επαγγελματικών εξελίξεων οπότε το μοσχαράκι μπουργκινιόν θα αργήσει να το φάει ή θα το φάει άλλη :P, χμ.. θα δείξει.. :D

    By Blogger Stefanos, at 12:49 AM  

  • Απεραντο γαλαζιο καλημερα
    σιγα σιγα μαθαινουμε ολοι μας και απλα, στην αρχη τουλαχιστον ,εκτος κι αν δεν το αγαπας το σπορ οποτε πρεπει να ψαξεις για αλλες λυσεις.
    Φιλια και καλη Κυριακη

    By Blogger faraona, at 12:09 PM  

  • st@
    Α....
    (έχω μείνει με ανοιχτό στόμα και χάφτω μύγες)
    Τι εφευρετικότητα,ούτε που θα μου περνούσε ποτέ απ'το μυαλό!Την επόμενη φορά,θα το δοκιμάσω,θενκς!:)))

    prophet@
    Μπράβο παιδί μου,έτσι,παραδοσιακός και μερακλής,η πρώτη εντύπωση μετράει πάντα..Μόνο μην την παρακαλομάθεις-η επόμενη κίνηση,άντε,η μεθεπόμενη,πρέπει να είναι δική της,αλλιώς κινδυνεύεις..
    (Γαμάτες εξελίξεις;σούπερουαου!:)))

    faraona@
    Καλημέρα Φαραόνα μου-κοίτα,εγώ και η μαγειρική έχουμε μια σχέση αγάπης-μίσους.γενικώς είμαι μια παντελώς άσχετη που το παλεύει όμως γιατί έχει πείσμα γαϊδάρου..Μία στις 10 μου βγαίνει!
    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα,φιλιά:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:18 PM  

  • Αουρέλια μου, ανησύχησα τόσο καιρό που έχεις να μας γράψεις για τη μαγειρική σου!
    Με τα γεμιστά την έχω πατήσει κι εγώ πάντως και από τότε δεν το ξαναδοκίμασα... μιλάμε για πολύ μεγάλη πίκρα!

    By Blogger boutsoukas, at 12:55 AM  

  • boutsoukas@
    γεια σου κορίτσι-αλήθεια;άσε και βρήκα τη λύση:θα αφήνουμε το ρύζι στην κατσαρόλα μέχρι να μαγειρευτεί-καλύτερα παραβρασμένο παρά ξυλο(βέβαια προβλέπω να ξαναφτιάχνω γεμιστά το 2012)
    φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:04 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker