Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, May 07, 2008

Χαχα!

Το βραβείο μου του μήνα για την πιο αστεία διαφήμιση πάει πανηγυρικά σ'αυτή με τη μαμά που περιγράφει τον αγώνα στο τέκνο της που έχει μάτια μόνο για το κακάο.Άπαιχτη!:)))

Κι επειδή έχω πολλή ανάγκη σήμερα(από χθες δηλαδή)για ευχάριστα πράγματα(ειδάλλως θα πάρω ένα αεροπλάνο για το Βόρειο πόλο),θα βάλω κι ένα επεισόδιο με τον καινούριο μου φίλο,το....Μπομπ Σφουγγαράκη!

Υ.Γ.Η προσωπική μου αδυναμία πάντως,είναι ο Καλαμάρης..:)))))))))))

Enjoy!

"Ο υπάλληλος του μήνα"

Labels:

8 Comments:

  • για μένα η καλύτερη διαφήμιση ever είναι της aegean για το λονδίνο "όλο καιπερισσότεροι έλληνες στο λονδίνο" κτλ..

    φαντάζομαι την έχεις δει! έτσι;
    τέλεια;

    By Blogger kat., at 2:43 PM  

  • που σαι καλέ συ ? καιρο έχουμε να σε δούμε. Καλά, και γω καιρο έχω να περάσω, ξέρω.. :P

    By Blogger Stefanos, at 12:00 AM  

  • α και κάτι άλλο...
    που θα πάω την άλλη Πέμπτη και θα κάτσω μέχρι την Κυριακη; ε; ε;
    mail μι!! :D :D
    χρωστας κατι μπύρες απο τα Χριστούγεννα :P

    By Blogger Stefanos, at 12:06 AM  

  • kat@
    Ναι,κι αυτή μ'αρέσει,ναι!χαχα

    Και ομολογώ πως γελάω και με την άλλη με τον τύπο που ακούγεται η φωνή"έχεις καθυστέρηση;"...Είναι λίγο καφρέ το κόνσεπτ,αλλά έχει γέλιο!

    prophet@
    καλώς τον άσωτο ιό:)Έμ,έφυγες και φάνηκε πως το πλυπληθές κοινό μου ήσουν εσύ και δυο τρεις ακόμα,χαχαχα:))))))
    Πού νά'μαι,ιδίως σήμερα που σου απαντάω,ήρθε κι έδεσε...είμαι που είμαι ντάουν για ντάουν,στο κοντινό μου περιβάλλον συμβαίνουν όλα τα ασύλληπτα κακά του κόσμου,τόνοι στεναχώριας...:(((

    (καλώς να μας έρθεις,φέρε και καμμιά θετική ενέργεια άμα βρεις,διότι ενδείκνυμαι για παρέα μόνο αν είσαι σε μανιακή κατάσταση και χρειάζεσαι κάτι να σε ρίξει)


    φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:00 AM  

  • Δε θέλω απαλεψιές!!
    Ψυχραιμία!! Την καλημέρα μου! :D
    υ.γ : δεν υπάρχει πρόβλημα που δε μπορεί να λύσει ικανή ποσότητα αλκοόλ :P

    By Blogger Stefanos, at 10:59 AM  

  • prophet@
    Ευχαριστώ ρε συ προφητάκο,αλλά τι να πω,εκτός από τα δικά μου,όλα τα άτομα του πολύ κοντινού μου περιβάλλοντος που αγαπώ περνάνε χοντρά ζόρια,λες και μας μουτζώσαν ομαδικώς-και νιώθω πως έρχονται και χειρότερα...
    (το αλκοόλ εμένα δε με βοηθάει,γιατί έχω επίγνωση του ότι την άλλη μέρα θα ξυπνήσω με το ίδιο πρόβλημα και επιπροσθέτως,πονοκέφαλο...Πρέπει να πίνω όταν ήδη είμαι καλά,αλλιώς με ρίχνει κι άλλο!Άστα να παν δηλαδή...)
    Υ.Γ.Λέω μαζί με το σουβλακέα,να θεσπίσεις και το Μέγα Τσιπουρέα...:)
    κις κις

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:21 AM  

  • Απίστευτες διαφημίσεις είναι αυτές τι Q Telecoms. Με τα ανθρωπάκια! Πολύ έξυπνες!

    By Blogger Limokontoros, at 10:35 PM  

  • limokontoros@
    γειά σου λιμοκοντόρε(μετά από ένα μήνα,ανάθεμα κι αν το δεις αλλά τι να κάνω..)
    Όντως πολύ έξυπνη-το παν με τις διαφημίσεις είναι μία καλή ιδέα,και μετά υπάρχουν άπειρες δυνατότητες να την αναπτύξεις.ανάλογες με της Q είναι και αυτές του ρεντ μπουλ
    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:55 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker