Απεραντο γαλαζιο

Monday, June 09, 2008

Απέραντη βλακεία

Ερώτηση Βίκυς Καγιά προς υποψήφιο προτεινόμενο χορευτή,κάθιδρο απ'το άγχος:

-Πιστεύεις πως φτάνει που έφτασες μέχρι εδώ(στο φάιναλ φορ)ή θες να πας παρακάτω;

Πιθανές απαντήσεις παίκτη(υπό τον παραλογισμό της Βίκυς):

"Εγώ για την εμπειρία ήρθα,δε με νοιάζουν τα λεφτά"
"Μου φτάνει που σε γνώρισα από κοντά,δε θέλω τίποτ'άλλο"
"Η τέταρτη θέση είναι όνειρο ζωής για μένα"



Ααααχ...
Κάποια βούτηξαν με το που γεννήθηκε στη μαρμίτα με την ηλιθιότητα...

5 Comments:

  • Ε καλά σιγά την έκπληξη..
    δεν την έχει κατηγορήσει ποτέ κανείς για υπερβολική εξυπνάδα την Καγιά...

    By Blogger Stefanos, at 11:04 AM  

  • Κάτω τα χέρια από τη Βίκυ! Δεν βλέπετε με μία ματιά την εγκεφαλική ανωτερότητα της απλωμένη σε κάθε εκατοστό του κορμιού της;

    By Blogger mistiriO/S, at 1:11 PM  

  • τι να σου κάνει και αυτή;
    από τη μια πασαρέλα στην άλλη.. από τον κομμωτή, στον στυλίστα! πόσες γνώσεις να προλάβει να καταχωρήσει ο εγκέφαλος;;;;!

    By Blogger kat., at 4:10 PM  

  • Εγώ πάλι τη συμπαθώ! Εντάξει, μια μαλακία είπε, μην της πάρουμε το κεφάλι! Τόσοι και τόσοι, δήθεν επιστήμονες, ειδικοί και λοιποί, πετάνε καθημερινά τις μαλακίες του αιώνα!!!!

    By Blogger Kwlogria, at 7:03 PM  

  • όπα παιδιά μη βαράτε,δεν την είπαμε και καμπούρα:)

    Προφητάκο,δεν την είχα και για πυρηνικό επιστήμονα αλλά τόσο πια;δεν το περίμενα...κις:)

    mistirios,εξκιουζ μι,άλλα τα μάτια του λαγού και του άντρα αγαπητέ μου,οφ κορς και σε καταλαβαίνω:)

    kat.μου,να κάτσει στις πασαρέλες τότε,ή να λέει μόνο αυτά που της γράφουν και να μη σκέφτεται δικά της(είμαι κακιάααα):)

    κωλογριάκι,ούτε εγώ την αντιπαθούσα ποτέ βρε συ,αλλά ήμαρτον πια,ούτε τόοοσο νιονιο δεν έχει ώστε να μη ρωτάει τα οφθαλμοφανή;όσο για τους άλλους μαλάκες,αν πιάσω αυτούς θα πάθω κατάθλιψη,οπότε ασχολούμαι με τη Βίκυ που είναι πιο ανώδυνο:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:55 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker