Απεραντο γαλαζιο

Sunday, July 20, 2008

Προεργασιακό στρες

Χθες τη νύχτα στις 3.30 η ώρα,σηκώθηκα απ'το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο όπου μπήκα στη μπανιέρα και ξύρισα τα πόδια μου.

Τίποτα το ανησυχητικό.

Αρχίσαν οι εκδηλώσεις άγχους με αϋπνία και μαλακίες,εν όψει της επιστροφής μου στη δουλειά αύριο Δευτέρα,μετά από διβδόμαδη άδεια.

Αναρωτιέμαι ΣΗΜΕΡΑ το βράδυ τι σκατά θα κάνω...


(επιλαχούσες δραστηριότητες:σιδέρωμα,πλύσιμο μπαλκονιού,διάβασμα επιστημονικών και πολιτικών άρθρων κομμένων από εφημερίδες του 2003 κτλ)



Υ.Γ.WORK SUCKS

Labels:

15 Comments:

  • Τώρα που πέρασες στο εργασιακό στρες πως είναι;

    By Blogger mistiriO/S, at 8:21 AM  

  • Εδώ και μια βδομάδα μας χώσανε να γράψουμε μια ερευνητική πρόταση και έχω πήξει ασύστολα.. Το ξενυχτάμε καθημερινα καθοτι καταθέτουμε αύριο.. έχω λιώσει και γω στο εργασιακό στρες που μεταφράζεται σε ΠΟΛΥ φαι συνεχώς.. θα γίνω τόφαλος..
    αλλά μετααααααααααα...
    Από Δευτέρα μέχρι 1η Σεπτέμβρη...:D

    By Blogger Stefanos, at 6:11 PM  

  • mistirios@
    Τελικά μυστήριε,έγινε όπως γίνεται πάντα.Ψοφάω στο άγχος μια δυο μέρες πριν,και όταν πηγαίνω είναι...σα να μην πέρασε μια μέρα...
    (καλύτερα να μη φεύγει κανείς καθόλου.Εκεί που συνηθίζεις στην ξάπλα,σου παίρνουν τη μπουκιά απ'το στόμα..)
    :)

    πγοφήτης@
    Λογίκά το πήξιμο τελείωσε και ετοιμάζεσαι να κάψεις τα κιλά του στρες με τη γαλλική δίαιτα;)Πιες ένα βουργουνδίας και για μας!
    κις
    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:16 AM  

  • Γεια σου!
    Τώρα σε ανακάλυψα και θέλω να σου πώ οτι είσαι εκπληκτική!!
    διάβασα τα πάντα.... και χαμογέλαγα

    >χρήστος

    By Anonymous Anonymous, at 6:02 PM  

  • Oh yes, work sucks αυτο ειναι σίγουρο.

    By Blogger tzonakos, at 5:04 PM  

  • Το έπαθα κι εγω.

    By Blogger tzonakos, at 5:04 PM  

  • Χρήστος@

    Έχω να πω πως κοκκινίζω σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις,και μία από αυτές είναι και τούτη!..Σ'ευχαριστώ πολύ...:):):)

    tzonakos@

    Γεια σου συμπατριώτη!
    Ελπίζω να προσαρμόστηκες(καθώς και να έχεις κι άλλες μέρες για να ξαναφύγεις..:))

    (Ένας συνάδελφος λέει πως αυτός που χρειάζεται περισσότερο από όλους διακοπές είναι αυτός που μόλις έχει επιστρέψει από διακοπές!Σωστοοός...!)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:55 AM  

  • Συμφωνώ κι εγω ! ! !

    ( συμπατριώτης ; )

    By Blogger tzonakos, at 8:04 PM  

  • tzonakos@

    Εννοούσα συμπολίτη,σχώρα με(πατρίδα είναι μόνο η σαλλλλονίκη:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:25 AM  

  • Ok, ναι το χω το ελάττωμα να μην ειμαι απο Σαλλλονίκη !
    Εχω όμως πολλούς φίλους επάνω.

    By Blogger tzonakos, at 12:51 AM  

  • σόρι τζονάκο μου,για κάποιο μυστήριο λόγο ήμουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ σίγουρη πως είσαι βόρειος...:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:21 AM  

  • Δεν υπονοείς οτι ήμουν ψυχρός σαν Βόρειος Πόλος ;;;;

    Το περίεργο ειναι που κι εγω σε θεωρούσα για καιρό ... νότια !

    By Blogger tzonakos, at 1:31 AM  

  • Δουλεύτε πουλάκια μου :D
    Δευτέρα τέτοια ώρα θα μαι στο St Tropez και θα μπεκρουλιάζω :D :D

    By Blogger Stefanos, at 10:49 PM  

  • tzonakos@
    μα τι συνειρμοί είναι αυτοί πουλάκι μου,άκου βόρειος πόλος(μήπως ζεσταίνεσαι και ονειρεύεσαι πάγους;χεχε;)
    Λες να είμαστε σε λάθος πόλεις;Προτείνω ν'αλλάξουμε για ένα δοκιμαστικό διάστημα..:)

    κις

    estarian@
    θα σου χαλάσω τη φαντασίωση ότι μόνο εσύ θα διασκεδάζεις κι εμείς θα λιώνουμε,δηλώνοντας πως εγώ από Κυριακή θα πλατσουρίζω σε ολογάλανες παραλίες...(το καλό το παληκάρι παίρνει άδεια ΚΑΙ τον Αύγουστο:)))

    Άντε καλά να περάσουμε!φιλιάααααα

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:25 PM  

  • Είπα και εγώ, έτσι θα έμενε αυτή η εκλεκτή επιστήμων και μαγείρισσα... :P

    By Blogger Stefanos, at 9:03 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker