Απεραντο γαλαζιο

Monday, December 15, 2008

Ολιγάρκεια

Σήμερα επί 8 ώρες καθάριζα το σπίτι μου και στο διάλειμμα έφτιαξα μακαρόνια με κιμά για πρώτη φορά στη ζωή μου.Είμαι πολύ περήφανη,διότι τρώγονται.Και διότι απέκτησα άλλη μια χρήσιμη γνώση για το μέλλον.Και διότι έστρωσα μια βελέντζα στο καθαρό μου πάτωμα και το σπίτι απέκτησε μια κάποια θαλπωρή.Καιρός να βγάλω και τον μουσικό τάρανδο από το κουτί πάνω στη ντουλάπα...

(Πάντως αν σκεφτεί κανείς πως άλλες στην ηλικία μου έχουν κάνει τρία παιδιά και ξέρουν να μαγειρεύουν από κολοκυθοκορφάδες μέχρι στιφάδο,ενώ καθαρίζουν το σπίτι τους μέρα παρά μέρα και όχι δίμηνο παρά δίμηνο,είναι ν'αναρωτιέσαι γιατί στον κόρακα αισθάνομαι περήφανη...)

5 Comments:

  • Μην το βλέπεις έτσι. Σίγουρα θα υπάρχει και κάτι που ξέρεις να κάνεις εσύ και δεν ξέρουν οι άλλες. Άλλωστε ποτέ δεν είναι αργά για να μάθει κανείς.

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 2:20 AM  

  • γυάλινο δάκρυ@

    Σ'ευχαριστώ καλή μου για την υποστήριξη:)
    Παλιότερα το μόνο που μ'ενδιέφερε ήταν πώς να ξεχωρίζω από τους άλλους.Τώρα τελευταία έχω δώσει βάρος στις ομοιότητες και παλεύω να καλύψω το χαμένο χρόνο.Με το ρυθμό που πάω βέβαια,δε με βλέπω να προλαβαίνω να αξιοποιήσω τις καινούριες γνώσεις...
    φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 3:12 PM  

  • Πες μου ποτε έχεις γενέθλια να σου κάνω δώρο μια ωραία έκδοση του Τσελεμεντέ μπας και μάθεις κάτι :p
    Όλες καλομαθημένες επιστημόνισσες μου χετε γίνει.
    Για αυτό εγώ τις ρίχνω με φαϊ πάντα. :p
    Γιατί ούτε αβγό δεν ξέρουν να τηγανίσουν :p :p
    Στο επόμενο μάθημα : Πλέξιμο . Σταυροβελονιά, αυτός ο άγνωστος :p

    By Blogger Stefanos, at 3:25 PM  

  • Για σε παρακαλώ αγαπητέ,αντί να μου πεις μπράβο για την προσπάθεια μου τη λες κι από πάνω;(άλλωστε αν δεν υπήρχε το είδος μου πώς θα ξεδίπλωνες τις μαγειρικές σου αρετές;Κι ευχαριστώ να λες:Ρ)

    Αν θες να μου κάνεις δώρο,να σκεφτώ κάτι άλλο που θα πιάσει τόπο,μια λουί βιτόν ας πούμε:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:20 AM  

  • Φυσικά και στη λέω, τα αυτιά θα σου χαϊδεύουμε συνέχεια; για ποιούς μας πέρασες :p

    Αμάν με τις Λουί Βιττόν!!! Έλεος πια. Με όποια γυναίκα μιλάω, μια Βιττόν μου ζητάει!
    ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΛΟΥΙ!!

    By Blogger Stefanos, at 12:31 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker