Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, December 31, 2008

Άλλος ένας στην καμπούρα μας

Μμμ.....Γιορτές...Χουχούλιασμα κοντά στο τζάκι ενώ έξω χορεύουν οι νιφάδες...Το σπίτι μοσχοβολάει μελομακάρονα και βασιλόπιτα,κάλαντα ψάλλονται από αγγελικές φωνούλες και όλη η οικογένεια γύρω απ'το δέντρο περιμένει τον Αη Βασίλη με τα δώρα...


Το σπίτι μοσχοβολάει διότι ψήνει τσουρέκι η από κάτω(νά'ναι καλά),έχει ψοφόκρυο γιατί τα κουφώματα μπάζουν,δε χιονίζει,η οικογένειά μου είναι διάσπαρτη στα τέσσερα σημεία της πόλης,κάλαντα ακούγονται από ξεχαρβαλωμένο μεγάφωνο γύφτων με ντάτσουν και Αη Βασίλης δεν υπάρχει.Τέλος.


(είμαι συναχωμένη γι αυτό έχω νεύρα.Το βράδυ όμως,θα μαζευτούμε-σχεδόν-όλοι μαζί για το ρεβεγιόν,θα βάλω ξεβουλωτικό μύτης και κόκκινο βρακί για το καλό,και θα είμαι γεμάτη αγάπη κι αισιοδοξία.......:)


Καλή χρονιά!

12 Comments:

  • Ωχ τι ήθελες και τον ανέφερες αυτόν τον γύφτο με τα κάλαντα; Μου σπασε τα νεύρα πρωινιάτικα! Ούτε να κοιμηθούμε δεν μπορούμε σ'αυτή την πόλη!
    Το κόκκινο βρακί είναι αποδεδειγμένο ότι φέρνει τύχη;; :P
    Καλή χρονιά και περαστικά!

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 11:59 AM  

  • Σ'ευχαριστώ καλό μου-ναι ρε συ,δε μας φτάνει που μας χαλάν τα κάλαντα,μας χαλάνε και τον ύπνο!

    Για το αν πιάνει το βρακί,θα σου πω του χρόνου τέτοια μέρα,γιατί φέτος θα το κάνω για πρώτη φορά.Για να τό'χουν έθιμο οι φίλοι μας οι Ιταλοί όμως,κάτι παραπάνω θα ξέρουν..;)

    Καλή χρονιάααα:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:24 PM  

  • Kalh xronia!!Sorry gia ta greeklish, eneka h anagkh. Na exeis o,ti epithymeis kai tou xronou na mhn xreiastei na foreseis katholou vraki!(akou euxh....)
    :))

    By Blogger wahia, at 2:53 PM  

  • Καλή χρονιά!:)

    By Blogger Δραπέτης, at 5:09 PM  

  • Και πάλι καλή χρονιά να έχουμε....;);););)

    By Blogger Δραπέτης, at 5:11 PM  

  • wahia@

    Αχαχαχαχαχααα,η καλύτερη ευχή έβεεερ:)))
    (βέβαια για να είμαι ξεβράκωτη στο ρεβεγιόν του χρόνου,πρέπει να πιάσει το κόκκινο βρακί για φέτος.Καταλαβαίνεις μπέρδεμα...)

    Παρομοίως καλή μου,καλή χρονιά,με καλή διάθεση και ανθρώπους γύρω σου που να σ'αγαπάνε(και να τους αγαπάς,βεβαίως βεβαίως).Πολλά πολλά φιλιά!

    Δραπέτης@
    Καλή χρονιά,με ό,τι καλύτερο εσύ θέλεις για τον εαυτό σου δραπέτη μου!:)

    Χρόνια πολλά είπαμε;Δεν είπαμε.Χρόνια πολλά!

    (και καλά!με υγείακτλ:)
    ;)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:44 AM  

  • καλή χρονιά, χρόνια πολλά, χαρούμενη χρυσή πρωτοχρονιά!

    By Blogger kat., at 5:25 PM  

  • Καλή χρονιά και από μένα. Πέρασε το συνάχι;

    By Blogger island, at 7:06 PM  

  • kat.@
    Καλή χρονιά κορίτσι!Με σωστές επιλογές και πολλή τύχη...:)

    island@
    Την καλύτερη χρονιά εύχομαι και σε σένα φίλε island,με αισιοδοξία και χαμόγελο:)

    Tο συνάχι πέρασε,μετά ήρθε μια άλλη ίωση και τώρα πέρασε κι αυτή,ελπίζω να μην τριτώσει!Να είσαι καλά

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:33 PM  

  • Έλα, ακόμα Καλή Χρονιά;; ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!! Που είσαι, έλα καλέ να μας πεις τουλάχιστον πως πέρασες, τι έγινε, κανά νέο βρε αδερφέ! Φιλάρες!!!

    By Blogger Kwlogria, at 4:49 AM  

  • Kαλή Χρονιά ... καιρό εχεις να φανείς ... καλά, κι εγω καιρό ειχα να μπω, οκ.
    Καλή Χρονιά λοιπόν.

    By Blogger tzonakos, at 12:23 PM  

  • kwlogria@
    Τι να κάνω κωλόγριά μου,είπα να μπει η χρονιά με πράξεις κι όχι πάλι με λόγια,και προς το παρόν γάμησέ τα διότι ούτε γράφω ούτε πράττω...Νομίζω όμως πως σύντομα θα αλλάξουν τα πράγματα:)
    Καλή σου χρονιά πουλάκι μου!:)))

    tzonakos@
    Καλή χρονιά βρε παιδί,χρόνια και ζαμάνια!Να είσαι πολύ καλά!
    (Ναι δε φαίνομαι αλλά εδώ είμαι,μη νομίζεις:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:31 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker