Απεραντο γαλαζιο

Monday, January 26, 2009

Just say no

Άκου τώρα τι γίνεται:
Είναι ένας παλιός συνάδελφος,που τώρα άνοιξε δική του δουλειά.Νομίζω πως τον ψιλογούσταρα όταν τον πρωτογνώρισα,δεν έκατσε όμως ποτέ φάση γιατί δεν ήταν για να κάτσει.Ελαφρώς μαλάκας ο τύπος,αλλά τον συμπαθουσα-και συνεχίζω να τον συμπαθώ.

Πλέον δεν ξέρω αν με συμπαθεί αυτός...

Χαθήκαμε από τότε που έφυγε,μέχρι πριν κανάδυο χρόνια.Ενεφανίσθη από το πουθενά ζητώντας τη βοήθειά μου σε επαγγελματικό ζήτημα.Κάτι που θα απαιτούσε από μένα τρεις μέρες δουλειάς.Εννοείται,μου το ζήτησε σαν χάρη.Ήτοι,άνευ πληρωμής.

Είμαι φιλότιμος άνθρωπος,ήτοι μαλάκας,και είπα ναι.Πάει αυτό.

Μετά άπο λίγους μήνες,νάτον ξανά με παρόμοιο αίτημα.Ξανά μαλάκας εγώ,τον ξαναβοηθάω αλλά φροντίζοντας να του πω απ'έξω απ'έξω πως δεν έχω χρόνο για να το ξανακάνω και μου είναι πολύ δύσκολο κτλ. Έχω δε τέτοια σιγουριά πως το έκανα πολύ λιανά,που δεν περιμένω να ξανακούσω νέα του.

Η σιγουριά μου κράτησε μέχρι την προηγούμενη βδομάδα.Που-ω ναι-πήρε τηλέφωνο-ω ναι ναι- για την ίδια ιστορία,χωρίς κανένα σημάδι πως θυμάται το λιανά που λέγαμε.Τόσο απόρησα με το θράσος του,που έμεινα άφωνη στο τηλέφωνο για κανά δίλεπτο.

Τι έκανα;.................Δε θα σας κρατήσω σε αγωνία κυρίες και κύριοι.Τον ξαναβοήθησα!
(πριν προλάβει κανείς να πει"μωρ τι μαλάκω είναι τούτη",να πω πως το είχα πάρει απόφαση πως αυτή θα ήταν η τελευταία φορά)

Και όντως ήταν.Έχω μια συγκεχυμένη ανάμνηση του ΤΙ του είπα (μάλιστα νομίζω πως στιγμές στιγμές ήμουν ασυνάρτητη),πάντως η ουσία είναι πως έφυγε πειραγμένος και ψυχραμένος.Άρα,ήμουν εντός θέματος.

Ωραία!Μπράβο μου και ζήτω και τέτοια.

Τότε λοιπόν γιατί κάθομαι και καπνίζω όλο σκασίλα κάτω από τον απορροφητήρα;;


Δύσκολο πράμα το ΟΧΙ ρε γαμώτο...

Labels:

12 Comments:

  • γιατί έτσι κάνουν οι θρασείς άνθρωποι. δεν φτάνει τα χίλια δίκια να έχεις, δεν φτάνει να τους έχει βοηθήσει 500 φορές... με το που τους πεις το όχι, σε κάνουν να εύχεσαι να ανοίξει η γη να σε καταπιεί. μου έχει τύχει άπειρες φορές, γιατί και εγώ είμαι μεγάλο ζώον.

    By Blogger Flonsavardu, at 9:31 PM  

  • Flonsavardu@
    καλωσήρθες και σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο,έτσι είναι ακριβώς όπως τα λες!Ώρες ώρες εύχομαι να ήμουν σαν κι αυτούς,αναίσθητη και να εκτοξεύω ανενδοίαστα το θυμό μου σ'αυτούς που αμφισβητούν το ότι ο κόσμος γυρίζει γύρω από μένα.Απ'το να σκάω,καλύτερο!

    (μετά ευτυχώς συνέρχομαι:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 3:05 PM  

  • Μην ψάχνεις, όλοι εμείς οι καλοί άνθρωποι έτσι κάνουμε και μετά καπνίζουμε κάτω από απορροφητήρες, γάμα τα. Καλό είναι όμως να το κόψουμε! Και το κάπνισμα και το βήχα σε κάτι τέτοιους! Χα!

    By Blogger Kwlogria, at 3:58 PM  

  • kwlogria@
    Σωστή-μόνο που πρέπει να ξεπεράσω το ότι δεν αντέχω να μου θυμώνουν...(για το τσιγάρο,ξαναπέστο!εδώ και έξι μήνες ξανάγινα καπνίστρια,μόνο που δεν το ομολογώ στον εαυτό μου.Θα το ξανακόψω μετά που θα φτιάξουν τα κέφια μου...)
    φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:54 PM  

  • Μπαs και στο βαθοs-βαθοs τηs ψυχουλασου οταν τα εκανεs ολα αυτα ηταν κανα πηδυμα,που ομωs δεν εγεινε απο τον ΜΑΛΑΚΑ?

    By Anonymous Anonymous, at 9:51 AM  

  • karagioz@
    Ναι ρε συ αυτό είναι,το βρήκες!Περίμενα το pity fuck,"τόση δουλειά έκανε αυτή,κρίμα είναι ας της ρίξω έναν"...Έλα,σοβαρέψου!Εϊναι πολύ κλισέ το"δεν την ικανοποίησε γι'αυτό τον βρίζει".Άλλωστε,μαλάκας ήταν ο τύπος από πάντα,τον ήξερα.(όχι,δεν το λέμε αυτό μόνο εμείς του κλαμπ που δε μας πήδηξε,το λένε και άλλοι:))))))))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:37 PM  

  • Αρχοντογκομεναρα Aurita,αυτο ηταν! TΣΙΜΠΙΣΕΣ και μου κανειs ΝΤΟΥ στο σπρεχιν μου,γιατι δεν γουσταρειs τιs αναποδεs.Καλλα λοιπον!(αυτη την φαση τιs καυλoκαψουραs την εχω περαση)Αντε τραβα να τον βρηs και μη βασανιζεσαι τζιεριμου.
    Υ/Γ Και φτιαχτον ΕΣΥ τον μαλακα να πηδηξη! Θα ερθουν τα ντουζενια σου στα ισα,θα εισαι αλφαδι και δεν θα μου τα ριχνειs εμενανε με ΡΕ ΣΥ!
    Περ/νω με λαχταρα στην καρδουλα μου ολασου τα μπινελικια

    By Anonymous Anonymous, at 7:14 PM  

  • Είτε αυτοί οι θρασείς που σε κάνουν να αισθάνεσαι λες και τους χρώσταγες απο χτες είτε η άλλη κατηγορία που έχει master στο πριξιμο, οι "καρδούλα μου, κοριτσάκι μου, καλό μου,βοήθησέ με και 'γω στο γάμο σου νερό με τα κοφίνια θα κουβαλήσω," γλυψ, γλυψ. Και σε κάνουν να νιώθεις μεγάλο κάθαρμα αν τους αγνοήσεις. (!)
    Πάντως ουτε και 'γω μπορώ να πω "όχι". Και μου έχει βγεί σε κακό.

    Άσχετο: Η γραφή τύπων σαν τον karagioz δε σου φαίνεται σα να έρχεται απο το υπερπέραν φέρνοντας κάτι το κουλό??!!! Ίουυυ.

    Χιαρετισμούς κ πολλά φιλιά.

    By Blogger Live!News, at 11:05 AM  

  • Luccia@
    Α,κι αυτοί που λες δεν αντέχονται!Σ'αυτούς κι αν είναι που δεν μπορώ να πω όχι!Η διαφορά είναι,πως με τους άλλους του τύπου που περιγράφω στο ποστ,αισθάνομαι περισσότερο μαλάκας όταν τους βοηθάω...Οι γλύφτες σε ανεβάζουν και λίγο..:))

    Τι να σχολιάσω για τον σχολιαστή μου;Τι;Τα λόγια είναι περιττάααα
    (πάντως να σου πω το κρίμα μου,από τα κοράκια που στην έχουν πέσει στο δικό σου μπλογκ,τον προτιμώ..Για φαντάσου!:)))))
    φιλιά!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 3:43 PM  

  • Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι υπάρχουν και όρια...εσύ έμαθες να λες όχι. :) Χαίρομαι που καπνίζεις στον απορροφητήρα!

    By Blogger Δραπέτης, at 1:43 PM  

  • Δραπέτης@
    Ναι δραπέτη μου,έμαθα-κι αυτό είναι το σημαντικό:)
    (είμαι στην προσπάθεια να μην καπνίζω κάτω από τίποτα,για να δούμε!)
    φιλιά

    By Blogger Aurelia Aurita, at 3:06 PM  

  • Καλλη μου Aurita!
    Σε ευχαρ/τω!
    Σου στελνω λουλουδια και φιλια!

    By Anonymous Anonymous, at 10:32 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker