Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, February 25, 2009

Καντηλίτσα

Όπως όλοι γνωρίζουμε,ο ΚΟΜΠΟΣ είναι μια συγκεκριμένη κατάσταση που συμβαίνει σε κάποιο μακρουλό αντικείμενο όπως π.χ. σκοινί,αν κάνουμε τις εξής κινήσεις:πιάνουμε τη μια άκρη του σκοινιού και το καμπυλώνουμε.Τοποθετούμε σταυρωτά τη μια μεριά του σκοινιού πάνω στην άλλη.Σχηματίζεται έτσι μια θηλιά.Μετά,γυρνάμε την άκρη του σκοινιού κατά 140 μοίρες,την περνάμε ΜΕΣΑ από τη θηλιά,και τραβάμε δυνατά.Αυτό ήταν.Φτιάξαμε τον πρώτο μας κόμπο.

Έχουμε εμπεδώσει όλοι τι σημαίνει κόμπος και πόσες κινήσεις χρειάζονται για να επιτευχθεί;Ωραία!

Πώς γίνεται λοιπόν να δένεται κόμπος το.....καλώδιο του φορτιστή μου;Το καλώδιο από το πιστολάκι;Για να μην πιάσω στο αισθησιακό μου στόμα...ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΆ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ!


Ποιά μυστική δύναμη,ποιό πόλτεργκάιστ που ζει μέσα στο ηλεκτρονικό ξυπνητήρι σηκώνεται τη νύχτα που εγώ ροχαλίζω,και πιάνει τη μία άκρη από το καλώδιο του φορτιστή,το καμπυλώνει,μετά περνάει την άκρη ΜΕΣΑ από τη θηλιά και μετά τραβάει δυνατά;Γιατί σίγουρα,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!

Πώς γίνεται να βάζω το κινητό μέσα στην τσάντα μου με το χαντς φρι του όμορφα όμορφα τακτοποιημένο κι όταν το βγάζω να είναι φιδές;Έχουν τα καλώδια ζωή;Σέρνονται σαν σκουληκάκια και κάνουν τα δικά τους μέσα στο συρτάρι ενώ εμείς βλέπουμε σεξ εντ δε σίτι;

Απαντήστε μου κάποιος!

(ποιός δεν ξέρω,ίσως κάποιος με το νικ"καλώδιος"...;)


Υ.Γ.Πριν από λίγο επέστρεψα από το δωμάτιο όπου κρατάω τη σιδερώστρα,μια βιβλιοθήκη,ένα πιάνο,την απλώστρα και μια βαλίτσα.Πήγα να σιδερώσω ένα παντελόνι γιατί δεν έχω τι να φορέσω αύριο.Και μαντέψτε σε τι κατάσταση βρήκα το καλώδιο του ατμοσίδερου....

;;;!!!

8 Comments:

  • Αυτή την απορία την έχω κι εγώ. Αλλά για να μην παιδεύω άλλο το μυαλό μου έχω καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: ότι ο γνωστός σε όλους και λατρεμένος Μέρφι δίνει ψυχή σε όλα τα αντικείμενα γύρω μας για να μπορούν να μας βγάζουν την πίστη. Παρεπιπτόντως έχω προσέξει ότι τα hands free από το κινητό που έχω τώρα δεν μπλέκονται τόσο όσο τα άλλα. Δε θέλω ποτέ να ξαναλλάξω κινητό!!!

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 3:20 AM  

  • χαχαχαχα. δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι, απλώς σαν φαινόμενο μου έσπαγε τα νεύρα. άλλη μια παγκόσμια συνομωσία!

    By Blogger Flonsavardu, at 5:30 PM  

  • εσύ ποιος λές να ήταν ο λόγος να μεταφερθούμε σιγά σιγά στο wireless;

    :D

    και εμένα μου γίνονται όλα μακαρονάδα. Για αυτό δεν τα τακτοποιώ ποτε. :D ματαιότης

    υ.γ : από αύριο το βράδυ ομάδα 8 κάφρων θα κυκλοφορεί εις την πόλην σας. Με παραδοσιακές στολές. Παρακαλώ προσέχετε :p

    By Blogger Stefanos, at 1:32 PM  

  • Κοιταξε και την καλη πλευρα του νετ
    Συναντηθηκαμε πριν καμια 10ρια χρονια στο irc
    Συνεχιζεις και διατηρεις την ιδια ματια και αποψη....μπραβο

    By Blogger Geoc54, at 9:47 PM  

  • γυάλινο δάκρυ@
    όλα στο μέρφι τα ρίχνουμε και θα μας στείλει στον ξάδερφό του καμμιά ώρα-το διάολο..:)
    (πες τη μάρκα των χαντςφρι μήπως σωθούμε!)

    Flonsavardu@
    maximum overdrive-το έχεις δει;προφητική ταινία...:)

    prophet estarian@
    πες μου ότι ντύθηκες καραγκούνα να πεθάνω!χαχαα
    ελπίζω να πέρασες γαμάτα.Εγώ πάλι,κόντεψα να ντυθώ"πτώμα"(όλες τις ιώσεις που κυκλοφορούν τις έπιασα,κι ακόμα να συνέλθω...:( )

    Geoc54
    Θα σε στεναχωρήσω αλλά με μπερδεύεις με κάποια άλλη.Τι είναι αυτό το irc;
    (Με λυπεί βέβαια το γεγονός πως μπορεί να με πάρει κάποιος για άλλη!είμαι τόσο ξεχωριστή άλλωστε...:)))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 10:40 AM  

  • Κι εσύ άρρωστη; Αμάν αυτές οι κωλοαρρώστιες!
    Τα handsfree που έχει το πακέτο του Ν95-8GB έχω, εκείνα με το βύσμα-γκουμούτσα!!!

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 4:29 PM  

  • Μπα, δεν είδαμε να κυκλοφορεί και πολύς κόσμος οποτε δε ντυθήκαμε..
    περάσαμε γαμάτα όμως..
    :D
    ακου κει καραγκούνα..
    καθολου κακη ιδέα.. του χρονου..

    By Blogger Stefanos, at 4:44 PM  

  • γυάλινο δάκρυ@
    Αυτό ξαναπέστο!Κωλοαρρώστιες γμ την τρέλλα μου-έτσι πως καταντήσαμε το περιβάλλον δεν ξέρουμε από πού να γλυτώσουμε...

    (Θενκς φορ δε τιπ για το καλώδιο,θα το έχω υπόψη μου:)

    prophet estarian@
    Ε,κρίμα,έτσι σκέφτονται όλοι και μετά βαριούνται και δε ντύνεται κανείς και χάνονται τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας(βραζιλιάνες κτλ.:)
    Δεν περάζει,του χρόνου.Του χρόνου με υγεία!(καθένας με τον πόνο του...:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:25 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker