Απεραντο γαλαζιο

Saturday, March 07, 2009

Ίωση

Έβρασα από τον πυρετό.Έβηξα τόσο πολύ που ένιωθα σαν κακός σε πλειστέισον που έχει φάει στο στέρνο τις μπουνιές της ζωής του.Έκανα τόσο εμετό που περίμενα πως θα δω το στομάχι μου σούσι στη λεκάνη μπροστά μου.Έφτασα μέχρι τα επείγοντα,ανήμπορη σ'ένα πράσινο φορείο δίπλα σε θύματα εγκαυμάτων και παππούδες με εγκεφαλικά.Κοιμήθηκα τρεις μέρες στη σειρά,νηστική και στεγνή από υγρά,να ονειρεύομαι πως τρώω καρότα και φτιάχνω τεράστιες τάρτες με πράσο(;!).Πήρα με το τσουβάλι αντιπυρετικά,αντιεμετικά,σιρόπια για το βήχα,ορούς και ενέσεις.

Ξαναθυμήθηκα μετά από χρόνια πως είναι να έχεις τη μαμά να σου φέρνει ταπεράκια χειροποίητη σουπίτσα και να σου χαϊδεύει τρυφερά και με κρυμμένη ανησυχία το ιδρωμένο μέτωπο.Διάβασα εφημερίδες στοιβιασμένες από μήνες,έλυσα σουντόκου(δε βοηθάει στη ναυτία,το αντίθετο μάλιστα)και χάζεψα μαλακίες στην τηλεόραση(ούτε αυτό βοηθάει στη ναυτία...).Είδα στον ύπνο μου και στον ξύπνιο μου πως άλλαξα τη ζωή μου ριζικά,παράτησα τη δουλειά που μου τρώει τη ζωή και τα σωθικά και έγινα αυτό που πάντα επιθυμούσα.


Οκ,τα έκανα όλα αυτά.2 βδομάδες τώρα δεν κάνω και τίποτ'άλλο.Βαρέθηκα.

ΜΠΟΡΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ;;;;;(αυτό δε φανταζόμουν ότι θα το πω ποτέ!...)

4 Comments:

  • χαχαχαχ!! Κατ αρχας περαστικα σου! Αντε με το καλο να νιωσεις γερη και δυνατη ξανα! Τελικα για να εκτιμησουμε κατι, πρεπει να το χασουμε.. Στην προκειμενη εχασες την υγεια σου, ευτυχως για λιγο... Καλο Σ/Κ!

    By Blogger If...ιγένεια, at 3:02 PM  

  • if.. ιγένεια@

    Σ'ευχαριστώ!:)Έτσι είναι,ναι,ό,τι χάνουμε το εκτιμούμε εκ των υστέρων-το κακό είναι πως όταν το ξαναβρούμε,ξεχνάμε την εκτίμηση και πάλι κάνουμε τα ίδια...τι να κάνεις...
    Καλή σου εβδομάδα-τσαγκαροδευτέρα...ουφ...δουλειά..(η χαμένη εκτίμηση που λέγαμε..!:))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 8:30 AM  

  • Αχ οι μανούλες, αυτές οι μανούλες...

    :)

    Περαστικά!

    By Blogger Live!News, at 9:33 PM  

  • luccia@
    ναι τις άτιμες...can't live with them...can't live without them:)

    Ευχαριστώ Luccia μου,ακόμα δεν είμαι 100%,αλλά το παλεύω..!
    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:22 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker