Απεραντο γαλαζιο

Thursday, March 26, 2009

Σταδγιάλα

Δηλαδή θες ν'αγιάσεις και δεν μπορείς!Μόλις γύρισα από τον κινηματογράφο,όπου είδα το"άσε το κακό να μπει"(άσχετος ελληνικός τίτλος,αλλά βαριέμαι να ψάχνω τον σουηδικό.Πάντως η μετάφρασή του στα αγγλικά είναι "let the right one in").Το ήξερα από πριν ότι θα μου άρεσε,έχω feeling για τις ταινίες συνήθως-yeeeeeeears of experience,όταν πέφτω έξω πραγματικά εκπλήσσομαι(είπαμε,τελευταία περνάω φάση μεγαλείου).Πάρα πολύ ωραίο λοιπόν,ταυτίστηκα,λάτρεψα το γλυκύτατο παιδάκι που πρωταγωνιστούσε(μ'αυτό ταυτίστηκα-όλως περιέργως;όχι,ξέρω γιατί).Δεν πάω όμως να γράψω για την ταινία,αλλού θέλω να καταλήξω!

Θέλω να καταλήξω στο πόσο γαμημένα μαλακισμένο είναι το κυρίως κοινό των πολυκινηματογράφων.Ποπκορν,κρακκρακρακ με τα μπουκάλια του νερού,χάχανα και ενασχόληση με το κινητό.Και ΧΕΣΤΗΚΑΝ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ για το αν ενοχλείται ο διπλανός ή όχι.Είναι το κοινό το εκπαιδευμένο με καναπέ,τηλεκοντρόλ και πλάσμα.Και στο σινεμά αισθάνονται ότι είναι σα στο σπίτι τους.Διπλανός;Τι είπες τώρα!

Πριν τολμήσεις εσύ-ναι,εσύ με το κόκκινο μπουφάν,σε βλέπω που πας να φέρεις αντίρρηση!-να μου πεις:"ωωωωωχ μωρή μας τά'πρηξες σα γρια γεροντοκόρη τό'να σου ξυνίζει τόνα σου βρωμάει",να συμπληρώσω κάτι.ΔΕ μου ξυνίζουν και μου βρωμάνε όλα.Μου ξυνίζουν αυτά που υπερβαίνουν τα όρια της έσχατης ασέβειας του άλλου.Έξω απ'το σινεμά είχαμε αυτήν ακριβώς τη συζήτηση με την κατά τα άλλα αγαπημένη φίλη.Αυτή,όταν με βλέπει να εκνευρίζομαι,γελάει!Ο τρίτος της παρέας που είχε πάει για κατούρημα μας έκοψε στη φάση της συζήτησης που ήταν:εγώ:πλήρωσα και απαιτώ την ησυχία μου!αυτή:κι ο άλλος πλήρωσε και θα κάνει ότι θέλει!να το κατεβάσεις απ'το ινερνετ!Εγώ:Αυτός που ενοχλεί να το κατεβάσει απ'το ιντερνετ!


Τελειώνοντας γιατί πρέπει και να κοιμηθώ κάποτε,να διορθώσω την εντύπωση της σπαστικιάς που ίσως δημιουργήθηκε:κι εγώ παίρνω ποπκορν,κι εγώ χαχανίζω,κι εγώ ψιθυρίζω.Κρακρακ με το μπουκάλι δεν κάνω ούτε ανοίγω κινητο.Τα κάνω λοιπόν κι εγώ...στους X-men.Στο Τζέιμς Μποντ.Στη χι μαλακία περιπέτεια(και πάλι,σιγανά)Αλλά είμαστε τώρα στη φάση του θρίλερ,ορμάει το βαμπιράκι και σκοτώνει κιο άλλος γαμιέται στα γέλια πίσω απ'τ'αυτί μου;Ε ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!Άσχετε,ηλίθιε κάφρε!

Τι;Να μην ξαναπάω σε πολυκινηματογράφο;Κοίτα,ήδη τον ένα από τους δύο που συνήθιζα να επισκέπτομαι,αυτόν που είναι μέσα στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο έξω απ'την πόλη,τον έκοψα μαχαίρι.Η τελευταία τραυματική εμπειρία που έζησα εκεί μέσα ήταν με το"Ορφανοτροφείο".Πάλι θρίλερ.Κάτι έχουν τα θρίλερ,και μάλιστα τα ξενόγλωσσα,και μαζεύουν όλους τους μαλάκες.Το μισό σινεμά ήταν έτοιμο να σηκωθεί να δείρει το άλλο μισό,μέχρι που η ταξιθέτρια αναγκάστηκε να φωνάξει να κάνουν ησυχία.Και φυσικά,την έγραψαν.Αν με ρωτήσει κανείς αν μ'άρεσε αυτή η ταινία,δε θα ξέρω τι να πω.Διότι δε θυμάμαι...

Δεν απάντησα στην ερώτηση γιατί πηγαίνω στα μούλτιπλεξ.Πηγαίνω γιατί βολεύουν.Η περιοχή,το πάρκιν και άλλα.Αλλά θρίλερ,ή οτιδήποτε χαρακτηρίζεται έτσι,δεν πρόκειται να ξαναδώ εκεί...

(Πηγαίνω και στα άλλα τα σινεμά.Του κέντρου.Τα παλιά,τα κλασικά,τα φεστιβαλικά.Εκεί πάλι,έχεις άλλο βραχνά.ΤΟ ΒΗΧΑ.Θες γιατί το κοινό είναι κυρίως γέροι κουλτουριάρηδες του κέντρου με μόνιμο κρύωμα-ή και τσιγαρόβηχα;Δεν ξέρω.Πάντως εκεί δεν ακούς άλλο πράμα από:γκχουου γκχου χου.ΓΚΧΟΥΟΥΟΥ ΧΟΥ ΧΟΥ.ΓΚΧΟΥ....ΓΚΧΟΥ.Εσύ,η παρέα σου και τρεις γέροι να είναι μόνο,κάποιος θα βήχει,δε γίνεται αλλιώς.Κι επειδή η ακουστική τους είναι σαν ηχείο,ακούγεται το ΓΚΧΟΥ να αντιλαλεί κάνοντας γκελ στον τοίχο και επιστρέφοντας να σου τρυπήσει το τύμπανο.Δεν ξέρω τελικά τι προτιμώ απ'τα δυο...)

Υ.Γ.Κάποτε προ αμνημονεύτων είχα πάει στο Blair witch project και προφανώς όλη η αίθουσα το βρήκε πατάτα-και η παρέα μου ακόμα!-εξ'ου και δε σταμάτησε να γελάει..Το ίδιο βράδυ λοιπόν,είδα όνειρο ότι ήμουν σε μια πριβέ αίθουσα και το έβλεπα μόνη μου!...:)

5 Comments:

  • τέλειο το άσε τον σωστό να μπει! ;)

    και υπέροχα και τα δύο παιδάκια.

    σκατά στον τάφο των προγόνων αυτών που κάνουν φασαρία στον κινηματογράφο. μόνο αυτό έχω να πω. :)

    By Blogger Flonsavardu, at 2:32 AM  

  • Ωραία η ταινία, την είδα κι εγώ.

    Μαζί σου με χίλια. Λες και πάνε στα μπουζούκια συμπεριφέρονται! Και αντί για γαρύφαλλα μερικοί πετάνε ποπ κορν!
    Και μια φορά που είχα πάει σε ένα θρίλερ, αν θυμάμαι καλά το Gothica, σε μια σκηνή τρόμαξε μία μπροστά μου, σηκώθηκε από την καρέκλα της και άρχισε να φωνάζει "ΑΑΑΑΑΑ! ΑΑΑΑΑΑ! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!" και μετά απ'αυτό όλο το σινεμά λύθηκε στα γέλια και μετά αναγκάστηκα να πάω να ξαναδώ την ταινία (στα θρίλερ δεν μπορώ να περιμένω να βγουν σε dvd, adsl δεν είχαμε τότε..)
    Οπότε τι κάνουμε τότε; Γυρνάμε και τους βρίζουμε; Θα μας γράψουν ή θα το παίξουν μάγκες. Μία λύση που μου ρχεται είναι να τους αναποδογυρίσουμε το κουτί με τα ποπκορν στο κεφάλι.

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 11:58 AM  

  • Μαζί σουυυυ!!!
    Και εγώ προτιμώ τα μουλτιπλέξια για τους λόγους που είπες.
    Αλλά μερικές φορές πραγματικά, είναι να τρελλαίνεσαι.
    Χαχαχαχα, το Blair witch (ταινιάρα)το είχα δει στο γνωστό μούλτιπλεξ στο γνωστό εμπορικό στην Τσιμισκή. Είχε και ομίχλη εκείνο το βράδυ. Είχα ανέβει 40 εκκλησιές με τα πόδια... άσχημη εμπειρία :p
    Που να δεις τι είχε γίνει στο τρίτο του Άρχοντα. Όπου ακούστηκαν αττάκες του στυλ "Μα καλά τι μαλακίες βλέπουμε με νάνους και μάγους. Τι παραμύθια είναι αυτά;". Στην πρεμιέρα. Στο τρίτο. ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΩΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

    By Blogger Stefanos, at 2:05 PM  

  • flonsavardu@

    let the right one in
    let the old dreams die
    let the wrong ones go

    Σωστόοοοος

    Δε χρειάζεται να πεις τίποτ'άλλο,αυτό φτάνει.I couldn't agree more..
    :)

    γυάλινο δάκρυ@

    διαμάντι η ταινία..

    Την ιδέα σου για το ποπκορν,αν και τρομερά διασκεδαστική,δε θα τη συνέστηνα διότι είναι ορατός ο κίνδυνος να προκληθεί ζημιά στην πρόσοψή μας άν ο ποπκορνοφάγος είναι χεροδύναμος.
    Άλλες μέθοδοι:Το αγριοκοίταγμα το έχω δοκιμάσει,δεν πιάνει.ΤΟ ΣΣΣΣΤ!,το οποίο προσωπικά δεν το πολυχωνεύω,μπορεί να πιάσει αν γίνει μαζικά από πολλούς ενοχλημένους.Το ευγενικό"μήπως μπορείτε να γελάτε πιο χαμηλόφωνα γιατί δεν ακούμε;"έχει πιθανότητες,διότι στοχεύει στις βαθύτερες ενοχές που κάθε ελληνίδα μάνα έχει δημιουργήσει στα βλαστάρια της.

    Βασικά η πιο σίγουρη λύση είναι μια:να πηγαίνεις περίεργες μέρες και ώρες-π.χ.καθημερινές και νωρίς.Σάββατα,ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ!
    :)

    prophet@

    Έλα ρε συ,κι εγώ εκεί το είχα δει το blair witch!Αλλά μάλλον δεν ήμασταν εκεί την ίδια μέρα,διότι λες πως φοβήθηκες,άρα σε άφησαν να φοβηθείς και δε χαχάνιζαν.Εγώ πάλι,βγήκα με τα νεύρα τσατάλια!Το είδα και το κατάλαβα κανά χρόνο μετά σε βίντεο..
    Τι σκατά,αυτοί που θεώρουν μαλακία μια ταινία,γιατί δε σηκώνονται να πάνε στα τσακίδια να ησυχάσουμε;;φακ..

    By Blogger Aurelia Aurita, at 12:31 AM  

  • Όχι ,δίπλα καθόμασταν. Ξέρω ποια είσαι. Ξέρω που μένεις. Σε παρακολουθώ από τότε που σε είδα στο Βlair Witch..
    Εγώ σου κλέβω τις πιτζάμες με τα λαγουδάκια από την απλώστρα.
    :p :p :p :p

    By Blogger Stefanos, at 11:42 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker