Απεραντο γαλαζιο

Wednesday, April 15, 2009

Housecleaning fairy

Αύριο με την αυγή έρχεται ο φίλος μου ο Τ. να τον φιλοξενήσω για Πάσχα,το βράδυ έχω να πάω στα βαφτιστήρια τις λαμπάδες και σε λίγο θα περάσει για επίσκεψη μια φίλη.

Πού είναι το πρόβλημα;

Τό πρόβλημα είναι ότι το σπίτι μου είναι σαν ανάποδο οπίσθιο.Και τις καλές εκείνες κυρίες που δείχνει στο ΣΚΑΪ να κουβαλούσα,ένα τριήμερο το θέλανε.Κι εγώ δεν διαθέτω ούτε τρίωρο...

Κι αντί να πάρει ο κώλος μου φωτιά,κωλυσιεργώ με όποιο τρόπο βρίσκω εύκαιρο.Έφαγα,ξύθηκα,διάβασα εφημερίδα,είδα βίντεο τα μαύρα μεσάνυχτα τρεις φορές,και τώρα,μπήκα στον υπολογιστή.

Τώρα σηκώνομαι,τέρμα τα δίφραγκα.Καλό Πάσχα να ευχηθώ μόνο.Να περάσουμε λίγο ήρεμα,να ξεκουραστούμε,να αδυνατίσουμε,να κοιμηθούμε Σάββατο βράδυ και να ξυπνήσουμε την Κυριακή το πρωί 10 χρόνια νεότεροι.Ανάσταση!
(τι"Τι λέω;"Ωραία ευχή δεν είναι;Εμένα μ'άρεσε πάντως:)

Τώρα θα σηκωθώ.Τώρα,σε δυο λεπτά,λίγο να τεντωθώ,να το πάρω απόφαση και σηκώνομαι.Μισό λεπτάκι μόνο.Τώρα τώρα τώρα.Λίγο πρώτα να σκεφτώ από πού να ξεκινήσω.

Εντάξει,αποφάσισα.Πρώτα θα πλύνω πιάτα.Άντε

σηκώνομαι

τον τίτλο να γράψω πρώτα

και λίγο ζάπινγκ ακόμα

I HATE FASINA!

OYF

3 Comments:

  • καλό πάσχα να έχεις, να ξεκουραστείς κ.τ.λ (i suck at efhes)!

    φιλιά!

    By Blogger Flonsavardu, at 12:43 AM  

  • Καλό καθάρισμα!

    By Blogger Δραπέτης, at 1:27 AM  

  • flonsavardu@
    Αχ κι εγώ με τις ευχές χάλια-ή θα αμολήσω τα πιο κλισέ απ'τα κλισέ ή θα γράψω τις ασχετοσύνες που διάβασες:)
    Καλά να περάσεις,και μη σε τρομάζει η απόσταση-άμα κάτι αξίζει νικάει τα χιλιόμετρα(κλισέ είναι κι αυτό,αλλά μασκαρεμένο)
    :)
    φιλιά

    Δραπέτης@
    αχ ευχαριστώ δραπέτη μου,δεν μπορείς να φανταστείς τι έγινε-άργησα τόσο πολύ να πάρω μπρος,που τέλειωσα στις 3.15 τη νύχτα!...Πάντως τώρα είναι καθαρά:)

    Καλό Πάσχα!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:02 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker