Απεραντο γαλαζιο

Friday, April 03, 2009

Metal gods

ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛ


το ΖΗΜΙΑ δεν το έγραφε με μεγαλύτερα γράμματα απ'ότι τα υπόλοιπα,αλλά στο δικό μου το μυαλό απέκτησε λάμπες νέον και γλομπάκια γύρω γύρω σα πινακίδα στο Λας Βέγκας.Νομίζω πως κάλλιστα πια μπορώ να καταχωρηθώ στο βιβλίο Γκίνες για τον ταχύτερο συντονισμό οπτικής αντίληψης και κίνησης(το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε ανάμεσα στην ανάγνωση του μηνύματος και στο κλικ του ποντικιού για να σωθώ από το ναρκοπέδιο,ισούται με 0,0000000,195 του μινισεκόντ-μονάδα χρόνου μη αντιληπτή από το ανθρώπινο είδος).Αν δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία ρεκόρ,να φτιάξουν κατεπειγόντως.


Τι έψαχνα κι έπεσα πάνω στο άνωθεν ελπιδοφόρο μήνυμα;Δεν κοιτούσα για τσόντες η κακομοίρα,ούτε τίποτα άλλα απαγορευμένα.Φωτογραφίες έψαχνα των Judas Priest.Έχει δυο μέρες που έχω πάθει μία παλινδρόμηση και επέστρεψα στα μικρά,γλυκόπικρα μεταλλικά μου(πολύ)νιάτα.Τη χρονομετρώ-αν ξεπεράσει το τετραήμερο,θα αρχίσω ν'ανησυχώ στα σοβαρά.Αλλά προς το παρόν το απολαμβάνω.Αφορμή για να γυρίσω πίσω...πίσω....πίσω ήταν το youtube.Τούτο το μαραφέτι του σατανά,μ'έριξε πάνω στο βίντεο κλιπ του Hear'n'aid.Αυτό ήταν,κόλλησα.Είναι βλέπεις όλοι μαζεμένοι εκεί μέσα,οι ήρωες και τα μαλλιά του παρελθόντος μου. Αυτή η φάση όλοι μαζί αγαπημένοι να γελάνε,να παίζουν και να θαυμάζουν ο ένας τη δεξιοτεχνία του άλλου,μου έβγαζε μια τέτοια συντροφικότητα και αγάπη,που τους αισθανόμουν και δική μου οικογένεια...Μας θυμάμαι να σχολιάζουμε με τον αδερφό μου σαν τις κυρά κατίνες την κάθε λεπτομέρεια-φάτσες,χαμόγελα,τεχνική(τι ξέραμε τα πιτσιρδέλια,την τύφλα μας,οπότε λέγαμε μαλακίες του τύπου"τόσο λίγο δείχνουνε τους Iron maiden κι αυτό τον άγνωστο(όπου άγνωστος οποιοσδήποτε δεν τον έγραφε το γερμανικό Metal Hammer)που δεν ξέρει και να παίζει τον δείχνουν τόση ώρα!",και μετά προσκυνούσαμε τον Yngwie Malmsteen.Επίσης νομίζω πως η μαμά μου,δυστυχώς,ποτέ δεν εκτίμησε τη σπάνια-έως ανύπαρκτη-για μαμά ευκαιρία που της προσέφερα να γνωρίσει τον κιθαρίστα των Giuffria.Εξ'όψεως τουλάχιστον.Τη φώναζα να παρατήσει το φαί ή τις δουλειές,και την έστηνα στό ένα μέτρο απ'την οθόνη να τον βλέπει στο ριπίτ,ώστε να αποτυπώσει στο μυαλό της το μαλλί του και να μου τα κάνει ίδια(έπιανε το χέρι της).Βέβαια τότε τα άδολα νεανικά μου μάτια δεν έβλεπαν αυτό που τώρα κάνει μπαμ -ότι το μαλλί τούτο έχει πάνω τριακόσια κιλά λακ-,οπότε την κατηγορούσα που δεν το πετύχαινε και καταλήγαμε μαλωμένες πάντα.



Αυτά.Πρέπει να ξαναγυρίσω στην καταναγκαστικά επαναληπτική ακρόαση του Monster of rock,του Blood red skies και του The idol(WASP).Κι απο Δευτέρα γυμναστική(άσχετο)

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι:Όχι shooting the law,γομάρια,αλλά Breaking the law-Judas Priest



Υ.Γ.Η έρμη η μαμά μου,πρέπει να πέρασε πολύ δύσκολη εφηβεία(τη δικιά μου).Κάθε χρόνο περίμενε με λαχτάρα την παρέλαση.Για να με δει με φούστα...

Labels: ,

17 Comments:

  • Απ'ολο το ποστ το δικό μου μάτι έχει κολλήσει στην αρχή, στη ζημιά! Μπορεί να φταίει και το ότι χάλασε το antivirus μου!!
    Κοίτα, αν συγκρίνουμε τη δική σου εφηβεία με την εφηβεία μιας ξαδέρφης μου που μόνο στη Γιαννιτσών δε βγήκε ακόμα, μια χαρά ήσουν και η μαμά σου πρέπει να είναι ευγνώμων!
    Να μπω να δω τα βιντεάκια ή κινδυνεύω από τη ζημιά που λέγαμε;

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 1:09 AM  

  • γυάλινο δάκρυ@

    Μη φοβάσαι παιδί μου δεν κινδυνεύεις-τη ζημιά δεν πρόλαβα να την πάθω γιατί έφυγα από το επικίνδυνο μέρος με την ταχύτητα του φωτός...μουτς μουτς καλό μου λαπτοπάκι..
    Μόνο που δεν ξέρω αν ανοίξουν τα λινκ-κάτι έπαθε ο μπλόγγερ σήμερα,γκρρρ!
    Α,και πού'σαι,για να τα εκτιμήσεις πρέπει να είσαι λίγο φίλη του χέβι μέταλ(που θα είσαι,γιατί φαίνεσαι καλό κορίτσι:)))

    (γιατί μας κρύφτηκες αλήθεια;)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:24 AM  

  • Υ.Γ.νομίζω πως η μαμά μου θα συμφωνήσει απόλυτα μαζί σου...:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:35 AM  

  • εγώ δεν είμαι καλό κορίτσι, ε; τη σιχαίνομαι ρε! τη μισώ! μπορώ να ακούσω ακριβώς για 3 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα κοροιδεύοντας κυρίως χτυπιόμενη (νέα λέξη), αλλά μετά πονάει το κεφαλάκι μου!

    χι. :)

    By Blogger Flonsavardu, at 2:25 AM  

  • ααα, επίσης η μαμά σου όντως δεν τα πετύχαινε! εγώ έχω τέτοιο κούρεμα... ή τουλάχιστον είχα όταν βγήκα από το κομμωτήριο πριν 2 βδομάδες. όχι, δεν του ζήτησα να μου κάνει τέτοιο κούρεμα, έτσι παρόλ' αυτά αντιλαμβανόταν αυτός το φιλαριστό μαλλί. γκρρρ.

    By Blogger Flonsavardu, at 2:26 AM  

  • Τα πάντα (σχεδόν-μη το χέσουμε κιόλας) ακούω! Αλλά το κόνεξ αποφάσισε να μη μου φορτώνει τα βίντεο τώρα και να αποσυνδέεται κιόλας, γκρρρ. Θα τα δω, πού θα πάει;
    Όσο για το γιατί κρύφτηκα, αν θες σου στέλνω πρόσκληση, αλλά δεν έχω το μέηλ σου!
    Καλημέραααα!

    ΥΓ. Είδες, βρίσκω ατράνταχτα επιχειρήματα :-Ρ

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 10:47 AM  

  • Flonsavardu@
    Τι να πω,τα νέα κορίτσια πια...πού πάει ο κόσμος,που.Ούτε πυξλαξ,ούτε χέβιμέταλ,τι ακούς εσύ πουλάκι μου δηλαδή,ΒΑΝΔΗ;;;(πρόσεχε τι θα απαντήσεις)
    ΑΑΑΑΧ αυτό το φιλάρισμα!Έχω αλλάξει δεκαπέντε γκέι κομμωτές και ούτε ένας πούστης δεν μου το πετυχαίνει ακριβώς.Προσεχώς ποστ για τις τελευταίες μου κομμωτικές περιπέτειες...
    :)

    γυάλινο δάκρυ@
    Α,να μη βάλω κόνεξ όταν θα αξιωθώ να κάνω γρήγορη σύνδεση δηλαδή...(διότι τώρα,έχω μια που σέεεεεεερνεται)
    Μέιλ ε;πρέπει να φτιάξω ένα επιτέλους...:) (ο γιες,δεν έχω μέιλ!αυτό που είχα κάνει για το μπλογκ,έχω ξεχάσει προπολλού τους κωδικούς.Έχει ένα χρόνο τώρα που ο μπλογγερ μου ζητάει να επιβεβαιώσω τη διεύθυνση και αδυνατώ να το κάνω..τρέμω τη μέρα που δε θα μπορώ να μπω πια στο μπλογκ μου!!:///)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:26 AM  

  • κανονικά δεν θα απαντούσα, αλλά είπες μεγάλη προσβόλα!! άκου βανδή! όχι, δεν ακούω βανδή, ακούω ότι κάτσει. παθαίνω κολλήματα δηλαδή και μετά μου περνάει. χτες για παράδειγμα άκουγα όλη τη μέρα το λευκό μου γιασεμί της πασπαλά. μπορεί να ακούω όλη μέρα depeche mode ή κάτι άλλο, soundtracks από ταινίες κυρίως, τέτοια.

    By Blogger Flonsavardu, at 11:39 AM  

  • flonsavardu@
    χεχε,η Βανδή είναι το ούλτιμειτ κρας τεστ-και μόνο που προσβλήθηκες,προβιβάζεσαι στα καλά κορίτσια!:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:41 PM  

  • metal hammer...
    πω-πω τι μου θυμισες! Το διάβαζες στα γερμανικά ρε θηρίο;;;;!!
    (Φοβερή φωνή πάντως ο τύπος.)

    ΥΓ. Με τα χρόνια κατέληξα σε περισσότερο ήπιες μελωδίες αλλά ποτέ δεν με ξενίζει η metal μουσική.
    :)

    Φιλιά

    By Blogger Live!News, at 9:30 PM  

  • ΈΕΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ!!
    Αυτή την παλινδρόμηση την έχω πάθει και εγώ τελευταία. Ειδικά με τους Priest.
    Το sad wings of destiny το έχω λιώσει το cd...
    Βαράω συνέχεια.. screaming for vengeance, breaking the law,diamonds and rust, τα κέρατά μου.
    Και Sabbath. Πολύ Sabbath..
    Και Metallica.. αχχχχχχχχ...
    Άκουγες και Malmsteen;
    Θέλω να σε νυμφευθώ!!!
    (Ακόμα ακούω)
    (όλοι όσοι παίζαμε κιθάρες προσπαθούσαμε να του μοιάσουμε)
    (arpeggios from hell.. ΜΟΥ ΧΑΝ ΦΥΓΕΙ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ.. )
    αχχχχχχχχχχχχχχ.. που ναι τα νιάτα..

    By Blogger Stefanos, at 12:11 PM  

  • Να μην πω για περίοδο Metal Hammer (ελληνικού) με Lord, Isnogood, Τσουρινάκη, Καραολίδη, Σταματούκο κλπ.
    Ειδικά σε κάποια φάση που τσακωνόντουσαν στα γράμματα χριστιανοί με σατανιστές, ήταν το καλύτερο χιουμοριστικό έντυπο του σύμπαντος..

    By Blogger Stefanos, at 12:12 PM  

  • luccia@
    Δικιά μας ήσουνα κι εσύ Luccia μου;εύγε παιδί μου!δεν έχει σημασία αν ακούς τώρα ή όχι,άμα το μέταλλο περαστεί στο αίμα από μικρή ηλικία,συνεχίζει να κυλάει για πάντα:)))
    Ε,τώρα το διαβάζαμε,μη φανταστείς και πολλά με τα ψωρογερμανικά που ξέραμε-απλά είχε πολύ καλύτερες φωτογραφίες και αφίσες,γι'αυτό το παίρναμε!
    (φωνάααααααρα ο Rob!)
    φιλιά!

    prophet@
    Κι εσύ Priest ε;κοίτα σύμπτωση!τι να σημαίνει που παλινδρομήσαμε μ'αυτούς άραγε;..χμμ..
    Εγώ πάλι κόλλησα με το Ram it down..
    μα υπήρχε άνθρωπος που να άκουγε μέταλ και να μην υποκλινόταν στον Yngwie Malmsteen;εγώ πιάνο έπαιζα,αλλά ήξερα να εκτιμήσω τον καλό δεξιοτέχνη(και μόνο για την προσπάθεια να παίξεις έτσι αξίζεις συγχαρητήρια:)

    Το ελληνικό metal hammer δεν το πολυπαρακολουθούσα,περισσότερο ασχολούνταν ο αδερφός μου-αλλά γενικά θυμάμαι πως ήταν πολύ της μόδας οι διαχωρισμοί σε "φατρίες"(θρας εναντίον έπικ κτλ.).Αυτά τα κολλήματα μου την έδιναααααν!
    Χριστιανοί με σατανιστές,χαχαχατζίζους κράιστ:))))

    p.s.Στο γλέντι του γάμου μας να βάλουμε και λίγο Accept να γουστάρουμε,τι λες;(ωπα..Andrea,άς το μαχαίρι κάτω..μια πλάκα κάναμε βρε!:))


    φιλάκι!

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:51 AM  

  • Κοίτα, εγω το χω πει, στο γάμο , στην είσοδο του ζευγαριού θα παίξει το Highway to Hell. Μου αρέσουν οι συμβολισμοί :p
    (Τα arpeggios from hell μπορεί να μην τα βγαλα, είχα βγάλει όμως τη fuguetta, λόγω κλασσικής παιδείας)
    Kαλά οι κόντρες στο Hammer ήταν γαμάτες.. αχ πολύ γέλιο. Μέχρι ποστ με έκανες και έγραψα με αυτά που μου θύμισες!
    Accept ε; Mέσα!! Αλλά θα βάλουμε και Motorhead. Και Sabbath. ε; ε;

    Μην ανησυχείς, δε βαράει η Andrea.Ξέρει τι μουρντάρης είμαι :p
    Και ξέρει τις απόψεις μου περί γάμου :p (προειδοποίησα νωρίς :p)

    By Blogger Stefanos, at 10:41 AM  

  • prophet@
    ...κι όταν πέφτουν οι υπογραφές για το διαζύγιο,stairway to heaven;;χεχε
    Και βέβαια και Sabbath(με ozzy να υποθέσω;)και ότι θες,εκτός από ..Manowar!(mpliaaaaaaks)

    (ποιές απόψεις περί γάμου δηλαδή;αφού διάλεξες και τραγούδι,σίγουρα λίιιιιγο θα γουστάρεις τη φάση!ε;Ε;)

    BALLS THROUGH THE WALLS!

    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:55 PM  

  • Έπαθα 18 αναφυάλκτικά σοκ. Θα μου το πληρώσεις! :p

    By Blogger Stefanos, at 4:27 PM  

  • ούτε να το γράψω δεν κατάφερα..
    ΑΝΑΦΥΛΑΚΤΙΚΑ

    By Blogger Stefanos, at 4:27 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker