Απεραντο γαλαζιο

Friday, May 01, 2009

Hairday

Το μαλλί μου είναι μεγάλη υπόθεση για μένα.Κεφάλαιο ζωής.Κριτής διάθεσης.Δεν είναι το κερασάκι στην τούρτα της εμφάνισής μου-είναι η τούρτα.

Η εισαγωγή δεν τελείωσε ακόμα.Έχω να πω πως όσο θυμάμαι τον εαυτό μου (δηλαδή από τεσσάρων χρόνων)το μαλλί αυτό,εκτός από μικροπειραματισμούς με το χρώμα και το μήκος-μακρύ,πιο μακρύ,λίγο πιο κοντό αλλά πάλι μακρύ το λες-κυκλοφορεί στη φυσική του μορφή.Δηλαδή,όπως στεγνώσει με το πιστολάκι.Μπουκλωτό κι ανέμελο.

Σήμερα πήγα για κούρεμα.Έχω αλλάξει 5 κομμωτήρια τα τελευταία χρόνια,διότι δεν μπορώ να βρω αυτόν ή αυτήν που θα με καταλάβει.Που θα με νιώσει.Που θα κοιτάξει τα μάτια μου γεμάτος-η κατανόηση την ώρα που θα του λέω"θέλω ένα κούρεμα που θα λούζομαι,θα τα στεγνώνω με το πιστολάκι και θα βγαίνουν όπως τα θέλω",και όχι όπως με κοιτάνε τώρα-με βδελυγμία ανάμικτη με οίκτο.

Ο σημερινός εκ πρώτης όψεως ήταν πολλά υποσχόμενος.Γκέι,χαλαρός(όχι σαν τον τελευταίο υστερικό που κουνούσα ένα χιλιοστό το κεφάλι μου και μου φώναζε ότι δεν μπορεί να δημιουργήσει άμα κουνιέμαι!)και με μαλλί που αψηφούσε κάθε νόμο βαρύτητας και εκτεινόταν προς τα πλάγια του κεφαλιού του σαν αεροπλάνο.Δεν ξέρω αλλά μου φάνηκε πως για να υποστηρίζει τέτοιο κεφάλι,δεν μπορεί,κάτι θα σκάμπαζε από τρίχες...
Μου χαμογέλασε και μ'έστειλε για λούσιμο μ'ένα αγοράκι που έμοιαζε έφηβο.Το αγοράκι έκανε τη δουλειά του,κι εγώ αναρωτιόμουν πώς να είναι άραγε να έχεις για επάγγελμα το να μαθαίνεις τα σκαλπ διαφόρων άγνωστων ανθρώπων απ'έξω κι ανακατωτά.Επίσης σκεφτόμουν πως ό,τι,μα ό,τι,μα Ο,ΤΙ και να κάνουν,βρε το καλύτερο μασάζ κεφαλής,βρε το απαλότερο άγγιγμα να έχουν(και σ'αυτούς τους τομείς ο νεαρός είχε διδακτορικό),εμένα ο σβέρκος μου πιάνεται στο λουτήρα και παρακαλάω να τελειώνουν επιτέλους...!

Τέλος πάντων,κάποτε τελειώσαμε.Με πήγε στο κάθισμά μου και σε λίγο μέσα απ'τον καθρέφτη είδα τον μάστερ-αεροπλάνο να πλησιάζει με βήμα"έχω καπνίσει 5 μπάφους και είμαι ντάγκλα".Κατά τον ίδιο τρόπο επίσης,κούρευε.Χαλλλαρά,νωχελικά,ήρεμα.Μα συνάμα,σίγουρα.Ήξερε τι έκανε και τι ζητούσε απ'τη ζωή.Βρήκα τον άνθρωπό μου;αναρωτήθηκα,μην τολμώντας να χαρώ και πολύ.Διότι ως γνωστόν στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό,κράτα και μικρό καλάθι κτλ.

Παρά το άγχος μου για το αποτέλεσμα,αγωνιζόμουν να είμαι καλή πελάτισσα κομμωτηρίου και να κάνω και ψιλοκουβέντα.Aπέτυχα παταγωδώς-οι ψιλοκουβέντες δεν είναι το φόρτε μου,δεν τό'χω ρε παιδί μου.Προσπάθησα να πάρω μαθήματα από μια οξυζεναρισμένη από δίπλα,η οποία δεν έβαλε ΓΛΩΣΣΑ μέσα-τι ζώδια διάβασε,τι ρωτούσε γνώμες για παπούτσια,τι παραπονιόταν που πέρασε άλλη μια χρονιά χωρίς βαλεντίνο(γκόμενο,όχι τον σχεδιαστή)-αλλά δεν κατάφερα να αποκομίσω καμμιά καινούρια γνώση.Μάλλον είναι ταλέντο...Δεν πειράζει,είμαι καλή σε άλλα.


Ενιγούει,έβλεπα τούφες να φεύγουν και ένιωθα καλά.Μέχρι που έπιασε το πιστολάκι.Πήγα να προλάβω το κακό.

-Ε,ξέρεις,εγώ δεν τα ισιώνω ποτέ,οπότε ότι και να μου κάνεις εγώ δε θα είμαι έτσι μετά που θα λουστώ

Κάθησε δίπλα μου και με ύφος"εξηγώ τη στοματική υγιεινή σε ένα δίχρονο"μου ανέλυσε για άλλη μια φορά τα γνωστά
-δεν μπορείς να περιμένεις από το μαλλί σου να τα κάνει όλα μόνο του,κάτι πρέπει να κάνεις κι εσύ γι'αυτό-
και άλλα συναφή,που εγώ άκουγα βερεσέ αλλά έκανα ότι πρόσεχα και κουνούσα το κεφάλι συμφωνώντας.Μετά μάλλον υπέθεσε ότι με έπεισε,διότι κατέφτασε η βοηθός του μ'ένα πράμα σα διπλή σπάτουλα.Αυτή η εφεύρεση ονόματι"μασιά",πιάνει την ζωντανή,χαρωπή τούφα και την ψήνει μέχρι να ψοφήσει και να κρέμεται ευθεία σαν πρόκα.

Πήγα να αντισταθώ αλλά δεν τα κατάφερα-μου τα σιδέρωσαν όπως δεν έχω σιδερώσει ποτέ μπλούζα.Ο κομμωτής μου ενθουσιάστηκε."Μήπως να τα παίρναμε λίγο ακόμα από τα πλάγια΄"άρθρωσα."Όχι,είναι καλά"."Μήπως είναι πολύ κοντή η φράντζα;"."Όχι,μια χαρά είναι".Μετά από τα ατράνταχτα αυτά επιχειρήματα,πλήρωσα τη λυπητερή μου και έφυγα κουβαλώντας στους ώμους μου το κεφάλι μιας άλλης.

Περπατούσα στους ψυχρούς,αφιλόξενους δρόμους της πόλης,κι όπου έβλεπα καθρέφτη κοντοστεκόμουν.Ήταν γεγονός.Είχα γίνει κι εγώ,μια απ'αυτές*.


(μετά πήγα σπίτι λούστηκα και ξανάγινα εγώ αλλά με περίεργο κούρεμα.Χάλια δεν τα λες,αλλά κι αυτό που είχα στο μυαλό μου σίγουρα ΔΕΝ είναι,μαλλί είναι μακραίνει βρε αδερφέ,παλιά έκλαιγα άμα δε μ'άρεσαν τα μαλλιά μου τώρα όμως ωρίμασα και το ξεπέρασαααχ...σνιφκλαψ)



*αυτές:συνομοταξία ανθρωποειδών γένους θηλυκού,που το είδος τους εξαπλώνεται ραγδαία μεταξύ των ομοφύλων τους.Ο επιπολασμός τους στα μεγάλα αστικά κέντρα είναι υψηλότατος.Συνήθως κυκλοφορούν ανά δυάδες και αλά μπρατσέτα,ντυμένες ολόιδια μεταξύ τους και με τις υπόλοιπες του είδους,δηλαδή όπως λέει το Glamour και το Cosmopolitan.Επισκέπτονται τους οίκους ομορφιάς ανελλιπώς κάθε βδομάδα για κούρεμα-βαφή-ανταύγειες-ίσιωμα-κουτσομπολιό,στηρίζουν την ελληνική λαϊκοπόπ μουσική βιομηχανία μέχρι ρινγκ τόουν, και είναι κατά το ήμισυ υπεύθυνες για τη φήμη που λέει ότι ο Έλληνας πίνει όλη μέρα καφέ(διότι χρειάζεται και κάποιο διάλειμμα στα ψώνια)




Update:
το ποστ αυτό γράφτηκε την Τετάρτη.Η αντίδραση του γύρω κόσμου στο καινούριο μου κούρεμα,είναι η εξής:

-Κουρεύτηκες;

-Ναι

-....




Σήμερα Πρωτομαγιά θα πάω το νέο μου μοντέρνο "not me" μαλλί εκδρομη,μήπως και το καλοπιάσω κ στρώσει επιτέλους(και μακρύνει επίσης δέκα πόντους)...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!:)

18 Comments:

  • χαχαχαχαχα! λίγο πριν φύγω και εγώ για την καθιερωμένη εκδρομή, να σε σχολιάσω...

    εννοείται ότι το σβέρκος πιάνεται. ΠΑΝΤΑ!

    και το μαλλί μου αυτή τη στιγμή είναι πανκ ακόμα και μετά από ένα μήνα κουρέματος. ελπίζω το δικό σου να μακρύνει!

    By Blogger Flonsavardu, at 12:50 PM  

  • Και νόμίζα ότι ήμουν η μόνη γυναίκα που ζητά -για τα σπαστά μου μαλλιά- να μου τα κόψουν ετσι ωστε να τα στεγνωνω 2 λεπτά καί να στέκονται- και ειμαι32, ντροπή!

    By Anonymous Anonymous, at 8:30 PM  

  • Η μανία των κομμωτών να μας κάνουν σώνει και καλά αυτό που αυτοί θέλουν (σημειωτέον πολλές φορές δεν έχουν οι ίδιοι αισθητική!)

    Πάντως καταλαβαίνω ακριβώς το άγχος του νέου κομμωτηρίου κάθε φορά, μέχρι να αρχίσεις να τους εμπιστεύεσαι.

    By Blogger ds, at 3:58 PM  

  • Έλεγα και 'γω, γιατί σε πολλά post σου συναντώ τη φράση "το μαλλί δε στρώνει με τίποτα"...Ζόρικο να μην σε έχει ικανοποιήσει κανένας απο τους 6 κομμωτές...

    Επειδή και το δικό μου μαλλί είναι σπαστό και αναρχικό το κρατώ μακρύ φιλαριστό στο ύψος του στήθους οπότε θέλει δε θέλειυπακούει στο νόμο της βαρύτητας...

    Γνώμη μου για σπαστό μαλλί: Ήπιο φιλάρισμα "σε σκάλες", τα μαλλιά είτε ίσα αριστερά-δεξιά να πλαισιώνουν το πρόσωπο είτε να πέφτουν σε λοξή φράτζα που να μην είναι ποτέ πάνω απο το φρύδι.
    Απλό αλλά πολύ όμορφο.
    Τέλος, ΑΝΑΠΟΔΟ στέγνωμα σε χαλαρές μπούκλες με τη "φυσούνα", αφού έχεις βάλει στο μαλλί σου αφρό ή μια μάσκα που δεν ξεβγάζεται για να κρατήσει το μαλλί τη φόρμα του και να στεγνώνει ωραία.
    :)

    Το ίσιωμα με την "πρέσσα" αποφεύγεται καθώς αφυδατώνει το μαλλί. Με συνεχή χρήση (1 μήνα πχ) το κάνει άχυρο. Πρέσσα μόνο μετά απο ίσιωμα με πιστολάκι για λείανση, και σπάνια...

    Συμβουλή, αφού έχεις σπαστό μαλλί: Πάντα να ζητάς ένα επαγγελματικό χτένισμα-ίσιωμα μετά το κουρεμα και ας μη σου αρέσει. Στο ίσιο μαλλί φαίνονται όλες οι "ψαλιδιές" και τα λάθη που καμουφλάρονται πίσω απο τις μπούκλες.
    ;))

    Αυτά τα...λίγα. Καλή επιτυχία στο μαλλί!

    ΥΓ: "επιπολασμός"..(!!!)

    By Blogger Live!News, at 8:44 PM  

  • this post is useless without photos.

    By Anonymous brokenlink, at 10:58 PM  

  • Ο κουμπάρος μου έχει κομμωτήριο αν ενδιαφέρεσαι. Να σου κλείσω ένα ραντεβουδάκι; :p

    By Blogger Stefanos, at 12:49 PM  

  • Α πα παααα... σε νιώθω, σε καταλαβαίνω, σε συμπονώ! Θα μακρύνει, οπότε χέστηκες, αλλά μην το ξανακάνεις αυτό! Καλύτερα να τα κόβεις μόνη σου με πριονοκορδέλα παρά να γίνεις σαν κι αυτές!!! Εγώ γενοβέφα ουμπεράλες, δεν τολμώ να κάνω περίεργα. Όσες φορές έχω τολμήσει, έκλαιγα! Ου αντικράιστ!!!

    By Blogger Kwlogria, at 4:57 PM  

  • Εμένα ρε γμτ δεν μπορούν ποτέ να μου κάνουν μια πλάγια φράντζα της προκοπής σε όσα κομμωτήρια και να έχω πάει! Και το φιλάρισμα μετά από 3 βδομάδες δε φαίνεται πλέον και είναι σαν να είναι όλα ένα μήκος. Μισώ τις τρίχες!!! Πόσο θα θελα να είχα γεννηθεί με ολόισια μαλλιά με λίγο όγκο στις ρίζες.. Μπουχουυυυ..

    Ισχύει αυτό που λένε ότι αν λούζεις τα μαλλιά καθημερινά μακραίνουν πιο γρήγορα;

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 10:54 PM  

  • Flonsavardu@
    Κι εγώ μ'αυτή την ελπίδα ζω...:)

    Εύχομαι να περνάς καλά!όταν γυρίσεις θάχει μακρύνει κι άλλο το μαλλί σου,τι διάολο ;)
    φιλί!


    Ανώνυμη@
    Κι όμως υπάρχει αυτό το κούρεμα,άγνωστη φίλη,υπάρχει!Το παν είναι να πιάσουν την ποιότητα του μαλλιού σου κ να σου κάνουν το ΣΩΣΤΟ ΦΙΛΑΡΙΣΜΑ.Κάποιες μετρημένες φορές στη ζωή μου μου το έχουν πετύχει,αλλά δυστυχώς,λίγες...

    Dynx@
    Ω,μα ναι,είναι που πρέπει να δείξουν πόσο καλλιτέχνες είναι και τους βγαίνει και η εξουσιομανία βλέποντάς σε να εξαρτάσαι από το χέρι τους...
    Για να αρχίσεις να τους εμπιστεύεσαι,πρέπει να μείνεις ευχαριστημένος την πρώτη φορά,νεσπά;Άντε μετά από κανά δυο μήνες να ψάχνω πάλι...
    :)

    Luccia@
    Πως φαίνεται ο ειδικός ρε παιδί μου!:)όλες οι σωστές πληροφορίες μαζεμένες!
    Είναι γεγονός πως μετά την β'γυμνασίου όπου τα είχα όλα στο ίδιο μήκος και έμοιαζα με την κυρία Λουκά(στο ομορφότερο:),κατάλαβα πως αυτό το μαλλί για να μη φουντώνει στα πλαίνά θέλει Φιλάρισμα.παλιά τα έκανα το κλασικό"σκάλες",αλλά κάποια στιγμή μου φάνηκε αρκετά παρωχημένο και μου αρέσαν πάρα πολύ κάτι φιλαρίσματα πιο προχώ,πιο ασύμμετρα.Εκεί είναι που την πάτησα!
    Α,πρέσα λέγεται;όχι μασιά;φτου κακά!
    Όντως,έτσι μου είπε κι ο κομμωτής,ότι ήθελε να δει το κούρεμα σε ίσιο μαλλί!είδες άμα είσαι άσχετη;;
    (οι περίεργες λέξεις είναι λόγω της διαστροφής του επαγγέλματος...:)
    φιλιά!

    Brokenlink@
    Ο Β.!Ο Β.!Τι κάνεις πουλάκι μου;Όλα καλά,γερός δυνατός;We missed you!:)
    Εδώ φωτό δε βάζω με τα ωραία μου μαλλιά,θα βάλω μ'αυτά;You've got to be kidding..:)
    φιλιάααα!!!

    Prophet@
    Είναι γκέι;Για να είναι κουμπάρος σου,μάλλον όχι.Λυπάμαι,αλλά εγώ στρέιτ κομμωτή δεν εμπιστεύομαι,δεν καταλαβαίνουν το πόσο επενδύει μια γυναίκα στο μαλλί της,δε σε νιώθουν ρε παιδί...Σ'ευχαριστώ που με σκέφτηκες πάντως:)


    kwlogria@
    Αχ τι καλά,είμαστε πολλές-έστω,είμαστε αρκετές!Δεν το αντέχω το στημένο μαλλί,τρέλλαίνομαι.Απλά,καμμιά φορά δε σε πιάνει ανάγκη για μια μικρή αλλαγή;Ε εκεί είναι που δεν καταλαβαίνουν οι φίλτατοι ψαλιδοχέρηδες,το"μικρή"αλλαγή!φακ δεμ

    φιλάκι!:)

    Γυάλινο δάκρυ@
    Α,έλα κι εσύ στο κλαμπ!:)
    Αυτό που λένε για το λούσιμο είναι αστικός μύθος.Απλά,όταν είσαι απελπισμένος και έχεις δει ότι το να τα τραβάς δε βγαίνει πουθενά,τα λούζεις μήπως και στεγνώσουν πιο στρωτά(άσε που με το λούσε λούσε λεπταίνουν και βαραίνουν προς τα κάτω)
    Όταν βρω τον κομμωτή που θα μου πετύχει το μαλλί,θα τον διαφημίσω σε όλες!
    φιλί:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 9:46 AM  

  • Τους gay τους εμπιστεύεστε γενικότερα, για αυτό πάμε κατά διαόλου :p

    By Blogger Stefanos, at 11:51 AM  

  • Θεσσαλονίκη μένεις; Θα ήθελα να σου συστήσω τον κομμωτή μου, αλλά δεν τολμώ, για να μην εκληφθεί ως διαφήμιση. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτόν και είναι και πολύ καλό και συζητήσιμο παιδί. Βέβαια δεν έχουμε το ίδιο μαλλί και επιπλέον εγώ απολαμβάνω να πηγαίνω στο κομμωτήριο ακόμη και για ένα απλό χτένισμα. Πάντως πάντα επιθυμούσα να έχω μπούκλες.START2

    By Anonymous Anonymous, at 1:40 PM  

  • Aurelia Aurita πού είσαι;; Βγήκες έξω με το καινούριο μαλλί, τρόμαξες τον κόσμο και σε συνέλαβαν; :-Ρ

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 2:08 PM  

  • prophet@
    τους εμπιστευόμαστε μόνο εκεί που πρέπει...:)

    START2@
    Συνήθως έτσι γίνεται,καθένας θέλει αυτό που δεν έχει:)
    Ναι,δεν κάνει να κάνουμε γκρίζα διαφήμιση...Λέω άλλωστε να δώσω άλλη μια ευκαιρία σ'αυτόν τον τελευταίο(κυρίως γιατί δεν αντέχω να ψάξω άλλο..)
    :)

    γυάλινο δάκρυ@
    Μάκρυναν λίγο και πια δεν έιναι τόσο φριχτά!Έλειπα καλό μου γι'αυτό και η σιγή.Αλλά είναι και η διάθεση για γράψιμο και μοίρασμα περίεργο πράγμα-εγώ σε αυτή τη φάση,μηδέν από μηδέν,μηδέν...

    By Blogger Aurelia Aurita, at 6:09 PM  

  • Φιλάρισμα πήγα να κάνω και εγώ η καημένη στο σπαστό μου μαλλι για να στρώνει με ένσ φσιτ και περνάω μισή ώρα με το πιστολάκι για να κρύψω τις ψαλιδιές....

    By Anonymous Anonymous, at 9:49 PM  

  • Ανώνυμη@

    Έτσι κι εγώ,ακριβώς!Αγόρασα μέχρι και στρογγυλή βούρτσα για να στρίβω τις άσχετες τούφες προς τα μέσα...Μπελά δεν είχαμε και μπελά αποκτήσαμε δηλαδή!εξού και έκτοτε δεν έχω ξανακουρευτεί-θα ακολουθήσω τα βήματα της Ραπουνζέλ(μπας και ξεστραβωθεί και κανένας πρίγκηπας-μ'ενα σμπάρο δυο τριγόνια,χεχε)

    Πάντως μην ανησυχείς και πολύ-το πιθανότερο είναι πως μετά από μια δυο βδομάδες,θα στρώνουν πολύ καλύτερα!
    :)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 4:52 PM  

  • .Έχω να πω πως όσο θυμάμαι τον εαυτό μου (δηλαδή από τεσσάρων χρόνων)το μαλλί αυτό,εκτός από μικροπειραματισμούς με το χρώμα και το μήκος-μακρύ,πιο μακρύ,λίγο πιο κοντό αλλά πάλι μακρύ το λες-κυκλοφορεί στη φυσική του μορφή.Δηλαδή,όπως στεγνώσει με το πιστολάκι.Μπουκλωτό κι ανέμελο.

    συγνώμη ρε κοπέλα μου μετά απο όλο αυτό που έγραψες τι περίμενες...φροντιζεις μόνη σου να είναι αδιάφορο και το μαλλι σου και η αποψή σου και ιδέα δεν έχεις για την τέχνη των κομμωτών

    By Anonymous Anonymous, at 5:18 PM  

  • Συγγνώμη κύριε/α,ποιός είστε;

    Κάποιος κομμωτής-τρια χωρίς χιούμορ που δε διέκρινε τον πασιφανή αυτοσαρκασμό του κειμένου,να υποθέσω...:Ρ

    By Blogger Aurelia Aurita, at 2:44 AM  

  • I could'nt feel you more!

    By Anonymous Anonymous, at 6:23 PM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker