Απεραντο γαλαζιο

Saturday, June 13, 2009

Πάρε-δώσε

Προχθές,πάνω από τα κρύα πιάτα ενός επαγγελματικού μπουφέ,βρέθηκα μ'ένα συνάδελφο να ανταλλάσουμε σοφίες.

-Μόλις πρόσφατα συνειδητοποίησα τη μεγάλη αλήθεια που κρύβει το απόφθεγμα"ό,τι δίνεις σ'αυτή τη ζωή,αυτό θα πάρεις",ξεστόμισα,αφού κατάπια μια νόστιμη τυροκροκέτα.

(Και είναι αλήθεια.Μια ωραία μέρα πριν από κανα μήνα,σε κάποια από τις συνηθισμένες μου επιφοιτήσεις,ένιωσα τη απίστευτη αλήθεια που κρύβουν αυτές οι τρεις λεξούλες.'Ό,τι δίνεις,παίρνεις".Είδα το παρελθόν και το μέλλον μου στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους με άλλο μάτι μετά από αυτό...Δε θα επεκταθώ παραπάνω στις ανακαλύψεις μου,γιατί υποψιάζομαι ότι θα γίνω κουραστική και διδακτική και δε με πολυχωνεύω όταν γίνομαι τέτοια)

-Ναι,ναι,ενθουσιάστηκε ο συνάδελφος που είχε μόλις καταβροχθίσει το έκτο του σουτζουκάκι.Και ξέρεις και το άλλο είναι πολύ αληθινό,που λέει"ό,τι κατάρες ρίξεις,θα γυρίσουν πάνω σου"


....




Μου έκατσε ο κεφτές στο λαιμό.

Μαλάκα μου,αν ισχύει αυτό,την έχω πατήσει άγρια...

7 Comments:

  • Μπα μην τον πιστεύεις τον παλαιολιθικό τον τύπο.
    Για να γυρνάνε πίσω πρέπει πρώτα να πιάνουν..
    Άμα πιάναν οι κατάρες ο κόσμος θα ήταν καλύτερος, καθότι το ενάμιση περίπου δις ανθρώπων που έχω ευχηθεί να ψοφήσουν σύντομα και με φριχτούς πόνους στην τσουτσού (ακόμα και αν είναι γυναίκες), θα έβλεπε απο καιρό τα ραπανάκια ανάποδα.

    By Blogger Stefanos, at 1:35 PM  

  • καλά τώρα κάτι είπες!!! κι άλλη μια παροιμία λέει, κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό, κι άλλη μια φοβού τος απο εσέ ευεργετηθέντες, και τόσες πολλές που η μια αναιρεί την άλλη δε βγάζεις άκρη, οπότε μην παραμυθιάζεσαι...

    By Blogger Les and The City, at 2:02 AM  

  • εγώ ξέρω το άλλο, και ισχύει για μένα αμπσολουτλι. "ό,τι κοροιδεύεις το λούζεσαι". μα ό,τι όμως;

    By Blogger Flonsavardu, at 5:36 AM  

  • Για τις κατάρες θα συμφωνήσω με τον προφήτη Εσταριαν. Οι δικές μου κατάρες πιάνουν μόνο αν είναι ανταπάντηση σε κατάρες άλλων.
    Πχ. Πριν μερικά χρόνια ήμασταν στο χωριό σε ένα συγγενικό σπίτι και με μια ξαδέρφη είχαμε καταβροχθίσει ένα ολόκληρο σακουλάκι με σοκολατάκια. Μπαίνει μέσα μια θεία μας και αρχίζει να μας βρίζει: "Φάγατε όλα τα σοκολατάκια, γουρούνες, θα σας πιάσει κόψιμο και θα γελάω μετά"
    Και της κάνω ατάραχη: "Να πιάσει εσενα"
    Ε αυτό ήταν.. Μετά από κανα μισάωρο της άνοιξε η οπίσθια βρύση και από το σαλόνι μέχρι να φτάσει στο μπάνιο τα κανε σκατά. Θεία δίκη παιδί μου.

    By Blogger γυάλινο δάκρυ, at 5:35 PM  

  • prophet estarian@
    Έχεις απόλυτο δίκιο,αλλά από κείνη τη μέρα παρατηρώ ότι με επηρέασε ο μαλάκας και δε μου βγαίνει το π.χ."ψόφα αρχίδι"τόσο εύκολα όσο παλιότερα..με κατέστρεψε το ουφο

    axinos@
    Η αλήθια είναι πως δεν τις συνδύασα καθόλου μεταξύ τους,όντως λίγο αλληλοαναιρούνται..Πάντως εκεί που στο"ότι δίνεις παίρνεις"βλέπω μεγάλη αλήθεια,στο άλλο του συναδέλφου βλέπω κάτι σαν εκφοβισμό,σα να κρέμεται από πάνω σου μια ενοχή...μπρρ!

    flonsavardu@
    α,καλό κι αυτό.Μήπως να μην κοροϊδεύεις τίποτα από δω κι εμπρός; ;)
    (κι αυτό μου ακούγεταιο εκφοβιστικό πάντως..σαν το άλλο με τις κατάρες.Μα ποιοί τα είπαν όλα αυτά και μας βασανίζουν γμτ;

    γυάλινο δάκρυ@
    Μήπως βρε αντί για "γυάλινο δάκρυ" να το κάνεις"γυάλινη σφαίρα-διαθέτουμε και μαγικές δυνάμεις"; :)))
    Καλό και τούτο!φαντάζομαι η συγκεκριμένη θεια σε βλέπει και τρέχει πλέον:)

    By Blogger Aurelia Aurita, at 1:34 AM  

  • Ναι καλά, μαλακία είπε απλά για να συμπληρώσει!! Άντε από κει το μαλάκα! (Δίκιο έχει μάλλον αλλά από άλλη σκοπιά. Εγώ που βρίζω συνέχεια είμαι όλο νεύρα και άρα αυτή είναι η τιμωρία μου... ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!!) :)))))))))))))))))))))))

    By Blogger Kwlogria, at 11:00 AM  

  • kwlogria@

    Συμφωνώ απολύτως!Ευτυχώς,γιατί κατάφερε για λίγο διάστημα να με επηρεάσει το τομάρι και δεν ξεστόμιζα κακή κουβέντα για κανένα.Το ξεπέρασα όμως,και επέστρεψα στις παλιές καλές μου συνήθειες..

    (μπα,δε συμφωνώ,φαντάσου νεύρα που θα είχες αν δεν έβριζες κι όλας!Δεν μπορούμε που δεν μπορούμε να τους ξεκάνουμε,ας το φανταζόμαστε τουλάχιστον...)

    :)))))

    By Blogger Aurelia Aurita, at 11:22 AM  

Post a Comment

<< Home


 
eXTReMe Tracker